Tinakp

Hvilken flyverdragt?

146 indlæg i dette emne

Hvor er det en lækker tøs i lækker flyverdragt :loveshower bum bum.. Måske jeg skulle forbi Kvickly, er alligevel på jagt efter en halsedisse, som jeg kunne se Susanne havde fundet i Kvickly :whistling

Når engang jeg formår at få M. I både støvler og flyverdragt smider jeg også herind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

YA7tlow.jpg

Det bliver lige et billede af Elin lige da jeg fik pakket flyverdragten ud, som var kommet med posten i dag. De er altså hurtige på den hjemmeside...

Hun var så stolt over den, men den er seriøst også lækker. Og bedst af alt så virker det som noget slidstærkt stof - også bedre end den stribede... Så måske der var en mening med at jeg sku sende den stribede retur.

Og jeg har fået den i en str 98 med 2 lynlåse! Den selvsamme model som jeg fik at vide ikke fandtes i str over 92 med 2 lynlåse. Jeg har faktisk lyst til at ringe til BabySam i Herning og fortælle at de ikke vejleder korrekt..

Og så dog... Jeg er bare så glad for den her - og Elin er glad for den og den kostede kun 499 kr...

Og det er jo det vigtigste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en lækker tøs i lækker flyverdragt :loveshower bum bum.. Måske jeg skulle forbi Kvickly, er alligevel på jagt efter en halsedisse, som jeg kunne se Susanne havde fundet i Kvickly :whistling

Når engang jeg formår at få M. I både støvler og flyverdragt smider jeg også herind ;)

Du kan se flyverdragten i Kvickly, men husk, at den er på tilbud på Coop.dk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nMtq8VP.jpg

Lige et billede mere, så den måske er nemmere at se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er altså også ret fin, Tina :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nMtq8VP.jpg

Lige et billede mere, så den måske er nemmere at se

Den ser lækker ud :yay Og Elin så da også ret tilfreds ud :loveshower

Jeg er så meget i tvivl, kan godt mærke jeg er farvet af, at jeg har været rigtig glad for Mikk-Line :unsure Nu vil jeg lige se den fra Kvickly i morgen også må jeg se, om den fra Bilka ryger retur eller hvad :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er altså også ret fin, Tina :glad

 

Tak Sara! Jeg er virkelig også glad for at det blev den.. selvom det var en lang og bøvlet vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser lækker ud :yay Og Elin så da også ret tilfreds ud :loveshower

Jeg er så meget i tvivl, kan godt mærke jeg er farvet af, at jeg har været rigtig glad for Mikk-Line :unsure Nu vil jeg lige se den fra Kvickly i morgen også må jeg se, om den fra Bilka ryger retur eller hvad :unsure

 

Tak, jeg er jo også glad for Mikk-line, ikke at jeg ved noget om deres flyverdragt, men termotøj og uldfleece har været så godt! Så satser på at flyverdragten også duer...

Louise, ellers har du jo en billig flyverdragt du kan bruge derhjemme - eller skifte med, hvis den i dagplejen er våd eller andet - fra Bilka, og så kunne du evt. købe den fra Kvickly/eller Mikk-line som den primære... ved godt at det måske samlet set sniger sig op på for meget... men ja... det var en mulighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan da lige starte med at få er billed af den

vtYwQpL.jpg

Og vinterstøvlerne

8nc0C6K.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg er jo også glad for Mikk-line, ikke at jeg ved noget om deres flyverdragt, men termotøj og uldfleece har været så godt! Så satser på at flyverdragten også duer...

Louise, ellers har du jo en billig flyverdragt du kan bruge derhjemme - eller skifte med, hvis den i dagplejen er våd eller andet - fra Bilka, og så kunne du evt. købe den fra Kvickly/eller Mikk-line som den primære... ved godt at det måske samlet set sniger sig op på for meget... men ja... det var en mulighed.

Jeg har allerede 2, inkl. Den fra Bilka :P Jeg lærte nemlig sidste år, at det ville være rart med 2 :)

Så jeg fandt i.. Hmm.. Januar/februar en lækker en fra Name It, str. 92, som er 2-3 cm længere end den fra Mikk-Line jeg har til salg :) Den fra Name It var tænkt som reservedragten, fordi jeg ville have den fra Mikk-Line som primær når vi nåede så langt, men sådan skulle det ikke være <_< Så tror det ender med Name It som primær dragt også har vi den fra Bilka til herhjemme :) Manden har forsøgt at tale til fornuft, så der kan komme ro på det her flyverdragt-fis :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan da lige starte med at få er billed af den

vtYwQpL.jpg

Og vinterstøvlerne

8nc0C6K.jpg

Hvor fint :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se flyverdragten i Kvickly, men husk, at den er på tilbud på Coop.dk ;)

Hvad str. Købte du? Og hvad synes du om kvalitet etc i sammenligning med molo i havde? (Altså ved godt hun ikke har prøvet den ude endnu men sådan førstehåndsindtryk )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se flyverdragten i Kvickly, men husk, at den er på tilbud på Coop.dk ;)

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad str. Købte du? Og hvad synes du om kvalitet etc i sammenligning med molo i havde? (Altså ved godt hun ikke har prøvet den ude endnu men sådan førstehåndsindtryk )

Jeg har købt 98 - den passer til den store side ny, så det er perfekt.

Jeg synes ikke den er helt så lækker som Molo, men den har altså også kostet under det halve - og den er ikke mindre end halvt så lækker ;) Jeg tror den er helt fin her i Danmark, hvor det sjældent er -10 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt 98 - den passer til den store side ny, så det er perfekt.

Jeg synes ikke den er helt så lækker som Molo, men den har altså også kostet under det halve - og den er ikke mindre end halvt så lækker ;) Jeg tror den er helt fin her i Danmark, hvor det sjældent er -10 grader.

Tak søde! Jeg overvejer denne men tænker måske at vente til januar da Cecilia stadig kan passe sin molo fra sidste år ( dog ikke hele sæsonen ud) så måske kommer de på tilbud efter nytår? ( eller også er de udsolgt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg købe friends dragten på Coop ( ikke på tilbud mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg købe friends dragten på Coop ( ikke på tilbud mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer en Mikk-Line i år, fordi jeg er super-glad for det regntøj og termotøj derfra, som vi har pt. Jeg har haft McKinley fra Sportmaster de to andre år og har intet at udsætte på dem, men for at prøve noget nyt ;) Jeg har lånt (tror jeg?) en ReimaTec i 104 og den er altså for stor :rolleyes Så må have en i 98 også og kan se, at BabySam har Mikk-Line til 400,-. Satser på der er flere i 98 i morgen også... Er liiidt bekymret for, at det er nødvendigt med to i år, fordi Filippa har smidt bleen, men der sker altså uheld og så er det sørme skidt kun med én :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TTH er generelt lidt til den store side, så hvis hun bruger 92 i alt andet, ville jeg købe 92 :)

Har bestilt en i 92 nu- den kan jo altid retuneres gratis hvis det er! Er nemlig i tvivl om der er en håndfuld plads i skridtet i hendes gamle! Det skal der være, ikk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg overvejer en Mikk-Line i år, fordi jeg er super-glad for det regntøj og termotøj derfra, som vi har pt. Jeg har haft McKinley fra Sportmaster de to andre år og har intet at udsætte på dem, men for at prøve noget nyt ;) Jeg har lånt (tror jeg?) en ReimaTec i 104 og den er altså for stor :rolleyes Så må have en i 98 også og kan se, at BabySam har Mikk-Line til 400,-. Satser på der er flere i 98 i morgen også... Er liiidt bekymret for, at det er nødvendigt med to i år, fordi Filippa har smidt bleen, men der sker altså uheld og så er det sørme skidt kun med én :unsure

Kan du ikke købe en brugt ekstra billig? Der er mange til salg på dba, der er fra gode mærker, men med lidt slid på knæ etc., til omkring 100-150 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER