Tinakp

Hvilken flyverdragt?

146 indlæg i dette emne

Hold fast mand heavens4kids er hurtige! jeg har lige modtaget en sms om at jeg kan komme og hente pakken ved købmanden... uh, nu må Elin gerne vågne så jeg kan komme afsted!!!

Wow! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Felix har en Mikk-Line flyverdragt i str 104 med to lynlås do købt på januar udsalg på nettet til 300 :)

Vi havde en sidste år også og var glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sent ude - jeg har stadig ikke købt nogen :rolleyes

Jeg har arvet et par Molo skibukser og har købt en lækker T2H-vinterjakke, så håber enten det kan bruges hele sæsonen eller længe nok til at få smidt en flyverdragt i nakken ;)

By the way, så havde Anna præcis den Molo (model/farve/størrelse), som TroldeMor linkede til og jeg var så glad for den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en lillastribet Mikkel-Line i foråret som A kun nåede at have på et par gange. Den er godt nok en Str 98, så hvis din datter vokser ud af 92, så må du købe denne her for 100kr :)

Eneste minus ved den, er at A var lidt for kreativ med en saks, så hun har klippet begge fodstropper af - ( indsæt en smiley der river sig selv i håret :) )

 

Det ville jeg faktisk meget gerne! Men hvis mette a vil have den, så synes jeg at du skal sælge den til hende! Jeg har nemlig bestilt en anden, fordi en 92 var for lille som frygtet... men hvis ikke mette vil, vil jeg meget gerne købe den for 100 kr!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆÆÆÆÆÆÆVVVV!!!!!!!!!!! 

 

Så fik jeg den flotte lækre flyverdragt hjem - og den er for lille.... og jeg kan ikke finde den i en nummer større. Så nu har jeg købt en anden fra MIkk-line... 

 

Så nu har jeg lige som Ønskebebs, en flyverdragt for meget. Men kan muligvis få den afsat, ellers sender jeg den retur.. det er bare nogle trælse penge at bruge, på at sende retur....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆÆÆÆÆÆÆVVVV!!!!!!!!!!!

Så fik jeg den flotte lækre flyverdragt hjem - og den er for lille.... og jeg kan ikke finde den i en nummer større. Så nu har jeg købt en anden fra MIkk-line...

Så nu har jeg lige som Ønskebebs, en flyverdragt for meget. Men kan muligvis få den afsat, ellers sender jeg den retur.. det er bare nogle trælse penge at bruge, på at sende retur....

Er der ikke returlabel med i pakken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej Tina :(

Du blev tilbudt flyverdragten først, så jeg synes du skal tage den. Så finder jeg en anden :) det var kun fordi jeg nu troede at du havde en at jeg spurgte om jeg så måtte købe den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej Tina :(

Du blev tilbudt flyverdragten først, så jeg synes du skal tage den. Så finder jeg en anden :) det var kun fordi jeg nu troede at du havde en at jeg spurgte om jeg så måtte købe den.

Ej jeg har jo bestilt en ny, så det var udelukkende for at have en ekstra. Så vi havde en herhjemme også. Så jeg synes at du skal følge op på det Mette! Og det mener jeg helt seriøst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke returlabel med i pakken?

Nej det er der ikke, men det er der inde på hjemmesiden som man så skal printe ud. Men ved du om det koster noget, når man så skal op og aflevere den i Brugsen, eller er det gratis når det er md gls?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg har jo bestilt en ny, så det var udelukkende for at have en ekstra. Så vi havde en herhjemme også. Så jeg synes at du skal følge op på det Mette! Og det mener jeg helt seriøst!

Ok, jamen så vil jeg da slå til! :super Tak Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jamen så vil jeg da slå til! :super Tak Tina

Det synes jeg bestemt du skal - for den er vildt smart! Og ikke mindst billig! Og ku forestille mig at der er nok at bruge penge på lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg bestemt du skal - for den er vildt smart! Og ikke mindst billig! Og ku forestille mig at der er nok at bruge penge på lige nu

Der er rigeligt at bruge penge på :P med barnedåb lige om hjørnet, vinterstøvler til Lise og vi er ved at bygge et isoleret skur, så vi kan få ryddet indenfor til et børneværelse mere til Simon ;) (26.000 kr for at få støbt gulv - omg!??)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er der ikke, men det er der inde på hjemmesiden som man så skal printe ud. Men ved du om det koster noget, når man så skal op og aflevere den i Brugsen, eller er det gratis når det er md gls?

Hvis du kan printe en retur label, så bør det være gratis for dig! - og det bør det være under alle omstændigheder, da du har 14dages returet på ting købt på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan printe en retur label, så bør det være gratis for dig! - og det bør det være under alle omstændigheder, da du har 14dages returet på ting købt på nettet.

Men mange steder står man da selv for fragtomkostninger ved returnering? Det gør jeg ihvertfald med Lises nye vinterstøvler står der på deres hjemmeside.

Prøv evt at kigge under deres handelsbetingelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige slå et slag for Kvickly´s Friends flyverdragt, der netop har fåen en 2. plads i TÆNKs årlige test af flyverdragter. Og så er den lige nu på tilbud på coop.dk til 519,96 kr. :)

 

friends-flyverdragt-str-86-128.jpg?id=64

 

LINK

 

Indsat fra coop.dk :

Flyverdragt fra Friends

Lækker navyblå Friends flyverdragt med hvide prikker. Flyverdragten er både vandtæt, åndbar, vindtæt og slidstærk.

  • Materiale: 100 % oxford nylon med polyesterfoer
  • Vandtæthed: 10.000 mm
  • Alle sømme er tapede
  • Åndbarhed: 5000 g/m2
  • Ekstra isolering på bagdelen 
  • Vandtæt vindfang og justerbar ærmeåbning 
  • Justerbar elastik i taljen
  • 3M reflekser 
  • Aftagelig hætte
  • Dragten er Teflon behandlet - PFOA-fri imprægnering, som gør dragten vandafvisende 
  • Tåler tørretumbler

Flyverdragten er testet efter internationale standarder og på uvildigt testlaboratorium. Lever op til alle sikkerhedskravene inden for EU's standarder.

Den er testet for vandtæthed, tapede sømme, riv og slidstyrke, farveændring, udseende, holdbarhed, sikkerhed og åndbarhed.

 

Jeg har netop selv købt en til Anna - jeg kan evt. lige give en melding på kvaliteten, når jeg har hentet den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg havde nemlig ikke undersøgt det inden jeg købte, for jeg regnede jo ik med at skulle sende retur... men jeg prøver at kigge på handelsbetingelserne.

Men Sara jeg vil give dig ret i at der ikke BURDE være nogen omkostninger, når der er 14 dages returret. Men det skal jeg jo bare sørge for at kigge efter en anden gang. Men når nu det er der, tilbuddet er... såhhh...  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker da som en lækker flyverdragt Susanne! Ja giv lige en melding, det kunne da være meget interessant at høre! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en Friends til Lise sidste år fra Coop i helt rød og den var super! :super ser stadig ud som ny på trods af flittig brug.

Eneste grund til jeg ikke købte den igen er fordi jeg gerne ville finde endnu billigere end 500 kr :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men mange steder står man da selv for fragtomkostninger ved returnering? Det gør jeg ihvertfald med Lises nye vinterstøvler står der på deres hjemmeside.

Prøv evt at kigge under deres handelsbetingelser.

Hmm... synes jo det burde "være med i prisen" - har ikke undersøgt loven for det, har bare aldrig selv stødt på problemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... synes jo det burde "være med i prisen" - har ikke undersøgt loven for det, har bare aldrig selv stødt på problemet.

14 dages retur ret er ikke det samme som fri retur. Man har "bare" ret til at returnere indenfor 14 dage. Prøv at læse på webshoppen om der står hvor meget der bliver trukket. Det står gerne under fragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en Friends til Lise sidste år fra Coop i helt rød og den var super! :super ser stadig ud som ny på trods af flittig brug.

Eneste grund til jeg ikke købte den igen er fordi jeg gerne ville finde endnu billigere end 500 kr :P

Har en helt ny TTH flyverdragt til salg til 450 i str.92 men den er STOR :) se event. I salgstråden :)

Og synes også det er en jungle det med flyverdragte!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige slå et slag for Kvickly´s Friends flyverdragt, der netop har fåen en 2. plads i TÆNKs årlige test af flyverdragter. Og så er den lige nu på tilbud på coop.dk til 519,96 kr. :)

friends-flyverdragt-str-86-128.jpg?id=64

LINK

Indsat fra coop.dk : Flyverdragt fra Friends

Lækker navyblå Friends flyverdragt med hvide prikker. Flyverdragten er både vandtæt, åndbar, vindtæt og slidstærk.

  • Materiale: 100 % oxford nylon med polyesterfoer
  • Vandtæthed: 10.000 mm
  • Alle sømme er tapede
  • Åndbarhed: 5000 g/m2
  • Ekstra isolering på bagdelen
  • Vandtæt vindfang og justerbar ærmeåbning
  • Justerbar elastik i taljen
  • 3M reflekser
  • Aftagelig hætte
  • Dragten er Teflon behandlet - PFOA-fri imprægnering, som gør dragten vandafvisende
  • Tåler tørretumbler
Flyverdragten er testet efter internationale standarder og på uvildigt testlaboratorium. Lever op til alle sikkerhedskravene inden for EU's standarder.

Den er testet for vandtæthed, tapede sømme, riv og slidstyrke, farveændring, udseende, holdbarhed, sikkerhed og åndbarhed.

Jeg har netop selv købt en til Anna - jeg kan evt. lige give en melding på kvaliteten, når jeg har hentet den :)

Den er FIN!

Har du tænks test du kunne dele? Hvem blev nr 1 og 3 og hvem tabte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er FIN!

Har du tænks test du kunne dele? Hvem blev nr 1 og 3 og hvem tabte?

Det ved jeg ikke. Jeg ved det fordi det har stået på intranettet på arbejde - jeg arbejder jo i Coop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er FIN!

Har du tænks test du kunne dele? Hvem blev nr 1 og 3 og hvem tabte?

En Hummeldragt tabte vidst suverænt, noget med virkelig kedelig kemi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dages retur ret er ikke det samme som fri retur. Man har "bare" ret til at returnere indenfor 14 dage. Prøv at læse på webshoppen om der står hvor meget der bliver trukket. Det står gerne under fragt.

Enig. De er forpligtet til at returnere ens penge, men ikke til at betale eventuelle omkostninger ved at fragte varen retur (sådan sat på spidsen, så er det ikke for deres regning om man bor ved siden af deres lager og derfor kunne have afleveret den, eller om man sender). Jeg tror måske endda, at de har lov til at tage et lille gebyr for "besværligheden" ved at returnere, men jeg er ikke sikker.

Hvis man returnerer til H&Ms webshop trækker de et beløb (jeg tror, det er 19,95, men jeg er ikke sikker) fra ens tilbagebetalte beløb, hvis man bruger returlabelen, og hvis man bruger almindelige frimærker er det helt fra egen regning. Men andre steder (de fleste, tror jeg) betaler de for returfragten. De gør de fx ved Zalando, Brandos og Bestseller, såvidt jeg husker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER