Nitzen1987

Ser i toppen af poppen på TV2?

14 indlæg i dette emne

Jeg har set det, men synes det er ærgerligt at det først bliver vist efter de sene nyheder for synes egentlig, at det er sjovt at høre dem fortolke hinandens musik....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er nu altså blevet genudsendt dagen efter kl 17. Og ja jeg har set det, og kan ikke helt finde ud af, hvad jeg mener om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set et afsnit her mens jeg var syg - synes det er noget langstrakt... For meget sniksnak og for lidt musik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set 2 afsnit - ved heller ikke helt hvad jeg ska mene om det...

Men de får da sikkert meget ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og ser genudsendelsen nu, og synes Jokeren ødelægger Elsker dig forevigt, som jeg er helt vild med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det program har lidt for meget hokus pokus Szhirly i fokus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er et godt program, og det er spændende, hvordan de får fortolket hinandens sange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sluger det også rådt :loveshower

Jeg syntes Jokers version af "Elsker dig for evigt" var mega fed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det program har lidt for meget hokus pokus Szhirly i fokus....

Sådan har jeg det også, min mand har set noget af det, og jeg har så hørt lidt med på sidelinien, og det eneste jeg har hørt end til videre er om hendes og Jokerens forhold, og om hvor dygtige de er fordi de stadig kan holde hinanden ud og hvor meget de elsker hinanden :blabla :blabla :blabla :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad jeg ikke helt forstår - er hvorfor Erann DD altid vil kysse Szhirley på munden op til flere gange??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også, min mand har set noget af det, og jeg har så hørt lidt med på sidelinien, og det eneste jeg har hørt end til videre er om hendes og Jokerens forhold, og om hvor dygtige de er fordi de stadig kan holde hinanden ud og hvor meget de elsker hinanden :blabla :blabla :blabla :blush

De to første dage, der handlede det om hende, og at de andre skulle synge hendes sange. Men nu er det Lars HUG´s dage, hvor det er hans sange, de skal fortolke. Men alligevel formår Szhirly at få fokusset over på hende, og at det er se mig, hør mig fra hendes side.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og ser det nu, og det er Anna Davids dag, men synes hende Szhirly hele tiden sætter sig selv i fokus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det 2 gange, men syndes at det bliver sent så sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og ser det nu, og det er Anna Davids dag, men synes hende Szhirly hele tiden sætter sig selv i fokus.

Vi så det for første gang i går aftes og jeg sad med nøjagtig samme tanke, man skulle konstant se hende hvor rørt hun bliver over dit og dat, hvilket også er ok, men jeg behøver ikke se på det hele tiden :)

Til gengæld synes jeg at det var fedt at se Anna David, fordi jeg har fået et helt andet syn på hende nu.. Hun virker som en rigtig sød pige ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER