Nitzen1987

Hvilket vaskemiddel bruger I?

40 indlæg i dette emne

Änglamark eller Irmas Tusindfryd - vi bruger aldrig vaskemiddel med parfume i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, kan du ikke lure indholdet i det Ariel... ved desvaerre ikke noget om det, da jeg bor hernede og IKKE kan koebe parfumefrit i supermarkederne... Nu skal jeg til et stoerre imorgen og vil se, om de er ved at vaere fremme i skoene! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, kan du ikke lure indholdet i det Ariel... ved desvaerre ikke noget om det, da jeg bor hernede og IKKE kan koebe parfumefrit i supermarkederne... Nu skal jeg til et stoerre imorgen og vil se, om de er ved at vaere fremme i skoene!

Næh det kan jeg ikke. Men det kan jeg heller ikke i Neutral, da jeg ikke har kender de ingredienser, der står der indgår i produktet. Jeg er fuldt ud klar over, at der er parfume i almindelig Ariel colour og White. Men tænker at når Ariel sensitiv er mærket med den blå krans fra Astma- og allergiforbundet, så er det vel fordi der ikke er noget parfume i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, kan du ikke lure indholdet i det Ariel... ved desvaerre ikke noget om det, da jeg bor hernede og IKKE kan koebe parfumefrit i supermarkederne... Nu skal jeg til et stoerre imorgen og vil se, om de er ved at vaere fremme i skoene!

Næh det kan jeg ikke. Men det kan jeg heller ikke i Neutral, da jeg ikke har kender de ingredienser, der står der indgår i produktet. Jeg er fuldt ud klar over, at der er parfume i almindelig Ariel colour og White. Men tænker at når Ariel sensitiv er mærket med den blå krans fra Astma- og allergiforbundet, så er det vel fordi der ikke er noget parfume i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa vaskenoedder og vaskemiddel fra ECOR, hvor der saa er lavendelolie i... men ikke de der citrusduftstoffer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh det kan jeg ikke. Men det kan jeg heller ikke i Neutral, da jeg ikke har kender de ingredienser, der står der indgår i produktet. Jeg er fuldt ud klar over, at der er parfume i almindelig Ariel colour og White. Men tænker at når Ariel sensitiv er mærket med den blå krans fra Astma- og allergiforbundet, så er det vel fordi der ikke er noget parfume i.

 

Staar der ikke parfume paa pakken? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber efter hvad der er på tilbud, og ellers bare hvad jeg lige føler for.

Det kan både være ariel, biotex, omo/oma? Hva det nu hedder..eller neutral osv...

Bruger dog aldrig skyllemiddel, men i stedet eddike når jeg synes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flydende fra Levevis eller Neutral. Kommer an på hvad der er på tilbud. Til vores uld køber jeg et tysk mærke som jeg ikke lige kan huske navnet på.

Herhjemme skal der være uden parfume, da jeg ikke kan tåle det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flydende fra Levevis eller Neutral. Kommer an på hvad der er på tilbud. Til vores uld køber jeg et tysk mærke som jeg ikke lige kan huske navnet på.

Herhjemme skal der være uden parfume, da jeg ikke kan tåle det.

Nå ja, vi køber også noget tysk til ulden. Ulrich, tror jeg måske det hedder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går ikke efter et bestem mærke, bare det er flydende og uden parfume. Jeg kan slet ikke have, hvis mit tøj lugter parfumeret, og jeg kan ikke lide at give Karla noget på, der lugter parfumeret. Flydende er mest fordi vi vasker på vaskeri, og så er det nemmere at tage med uden at man kommer til at vende bunden i vejret på bøtten, og så have vaskepulver ud over det hele. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger neutral, manden har astmaeksem og kan stort set ikke tåle andet. Til uld bruger vi flydende uldvask fra Rema..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Anglemark i pulverform. Køber det altid på tilbud, da vi oftest handler i Kvickly, så det er nemt lige at smutte rundt om hylden og se prisen ;)

Til uld bruger vi pt noget fra Grøn Balance. Synes generelt det er svært affinde parfumefrit til uld?

Jeg vægter ingen parfumehøjest, Så det må være astma/allergi. Derefter svanemærket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber forskellige. Næsten altid parfumefri. Har dog en del flydende biotex der bliver brugt i ny og næ. Der er bare duft i, så det er mest duge og tøj der helst ikke skal være inderst der bliver vasket i dette. Kan egentlig godt lide en svag duft i mit vasketøj. Men nu har vi heller ikke børn og allergier at tage hensyn til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er automatisk sæbepåfyldning i vaskemaskinerne i kælderen, så kan desværre ikke selv vælge. Bruger normalt ellers flydende Neutral, da jeg gerne vil gå langt udenom parfume og andre stoffer. Det kan boligforeningen åbenbart bare ikke helt forstå.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER