Guddi

Gættetråd: hvornår tror I, I føder?

7 indlæg i dette emne

Inspireret af decembergruppen, kommer lige en gættetråd: hvornår tror I selv, I føder?

Jeg selv er helt blank - men tror og håber på, at jeg føder i december. Det vil i hvert fald være ønskescenariet set ud fra den betragtning, at så er det i hvert fald ikke så meget for tidligt.

Måske den 12.dec?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Realistisk bud eller ønskescenariet?

Realistisk går jeg al den tid jeg kan og bliver sat i gang. Er det ikke 10 dage, der er retningslinjen nu? I så fald føder jeg 30. eller 31. januar.

Drømmescenariet er at jeg får lov til at prøve at gå spontant i fødsel. Gerne umiddelbart før termin - f.eks. omkring d. 15. januar.

Jeg har termin 20. januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle forskellige datoer flyvende ( ønsketænkning :rolleyes ), men uanset, så tror jeg at det bliver i december ( jeg er sat til den 3. januar ).

Jeg ved at jeg ikke må gå over tid, så senest 3. januar kan jeg også konkludere ^_^

Min fornemmelse er midt i december - manden tror start december! ( men jeg tror kun at det er fordi at det ville passe godt med barsel inden juleferie :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hele tiden sagt d. 12. Januar.

Er sat til d. 9. Januar.

Men efter omstændighederne, så ved jeg snart ikke hvad jeg tør skyde på... det kan være vi ender med en julebaby, hvem ved? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have kejsersnit d. 30.12.....Men gætter nu alligevel på d. 18.12. Ih hvor jeg glæder mig, uanset hvilken dag det bliver.:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som førstegangs er der jo størst sandsynlighed for at gå over tid og har hele tiden tænkt d. 2/2 ville være en fin dato, men hvis man bliver sat i gang efter 10 dage allerede og ikke 14 som jeg troede, så er det ikke muligt, når jeg har termin d. 21. Jeg frygter også at skulle føde en kæmpe baby, da min kæreste og jeg vejede hhv. 4 og 4,5 kg ved fødslen, så har virkelig ikke lyst til at gå over tid. Tror jeg gætter på d. 23/1 som også er den dato, jeg selv har sat min termin til ift. hvornår jeg testede positivt på ÆL test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har nogle datoer han helst ser at jeg går udenom - den 24/12 og den 31/12 :rolleyes

Jeg håber bare på en december-baby - det er så hyggelig en tid :)

Allermest håber jeg at skulle holde jul med Emil :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER