cellemus

hvornår kommer "luftboblerne"

17 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder:

Hvornår begyndte i at få de der små bobler i underlivet?

Hvor langt var i henne da i mærkede dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mærkede slet ikke bobler. Men 18+0 følte jeg noget som kunne minde om en der aer bare på indersiden af maven. Sådan en finger der stryger henover på en blid måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede slet ikke bobler. Men 18+0 følte jeg noget som kunne minde om en der aer bare på indersiden af maven. Sådan en finger der stryger henover på en blid måde

:ditto  og så gik der flere dage imellem jeg mærkede noget igen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare huske at jeg i min sidste graviditet kunne mærke små luftbobler på et tidspunkt som så udviklede sig til spark osv

Men kan ikke huske hvornår det startede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det startede vist i uge 15 hos mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket bobler på noget tidspunkt, men det føltes til gengæld som en fisk der slog med halen. Det begyndte omkring uge 19-20 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Den første omkring uge 19 og anden gang vildt tidligt omkring uge 12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede de små bobler ca. fra uge 18....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede boblerne denne gang omkring uge 12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske præcist med den første men mener det har været i uge 15

Anden gang vildt tidligt og mærkede nemlig bobler til en samtale om et lille vikariat i en børnehave og det var i uge 12

 

glæder mig til det kommer igen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 3. Gangs gravid og er 11+4 og jeg har de sidste par dage været heldig at mærke lidt bobler!! Vild der sker noget!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs og er i dag 17+4 jeg har ikke mærket nogle bobler men i går var der små men tydelige smølfespark og i dag har baby kildet mig hele aftenen.. Det føltes som kriblede der 10 myrer eller edderkopper rundt på et lille område af maveskindet.. Jeg er ekstremt kilden så har smadret 2 glas da jeg kom til at tabe dem den ene gang baby kildede mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De små minibobler er kommet et eller andet sted imellem 13+ og 14+, og så har jeg mærket små puf/spark fra uge 15+ de sidste 3 gange. 1. gang var jeg i uge 17 før jeg registrerede at der var bevægelser derinde <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs, og har i sidste uge mærket noget som jeg er stensikker på er baby, der strejfede mig. Som en anden beskriver som en "aen" indefra. Der er dog gået nogle dage siden nu, og jeg længtes sådan efter at mærke det igen, så jeg ved jeg ikke er tosset. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs, og har i sidste uge mærket noget som jeg er stensikker på er baby, der strejfede mig. Som en anden beskriver som en "aen" indefra. Der er dog gået nogle dage siden nu, og jeg længtes sådan efter at mærke det igen, så jeg ved jeg ikke er tosset. 

 

Uhh det kender jeg godt :)

 

Har termin 10 dage før dig, og har for 1-1½ uges tid siden mærket noget jeg er sikker på er baby tre forskellige gange, men har så intet mærket den sidste uge, så nu begynder man jo at mangle følelsen :) Men kan jo nemt være at den lille har vendt sig om og derfor nu slår arme og ben ind i ens ryg så man ikke kan mærke det:) 

 

Det kommer nok tilbage :) Men jeg begynder da at glæde mig meget til MD :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det kender jeg godt :)

Har termin 10 dage før dig, og har for 1-1½ uges tid siden mærket noget jeg er sikker på er baby tre forskellige gange, men har så intet mærket den sidste uge, så nu begynder man jo at mangle følelsen :) Men kan jo nemt være at den lille har vendt sig om og derfor nu slår arme og ben ind i ens ryg så man ikke kan mærke det:)

Det kommer nok tilbage :) Men jeg begynder da at glæde mig meget til MD :)

Lige præcis .synes også jeg har mærket nogle bobler indimellem her de sidste dage, men kun ganske få gange. Åh, det gør mig så nervøs.. :/ Håber baby ligger godt gemt derinde i sin lille hule. Nu må det godt blive D. 21 oktober hvor Vi skal til md-scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er anden gangs gravid. Jeg tror selv jeg er i dag 11+1 i dag. Jeg har i eftermiddags og her til aften kunne mærke noget der minder om bobler :-) vildt hvis det nu også er det! Og så tidligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER