Fru-Nielsen

Vinterstøvler - what to buy?

97 indlæg i dette emne

Så har Vega fået vinterstøvler. Rap i bronze :) den lave model:

XOCMYgb.jpg

Vi købte dem hos tjubang-sko på Frederiksberg, tør ikke købe sko over nettet længere :D

Var til motorikkursus i vuggestuen, og her blev det anbefalet, at støtte kommer før selvhjulpenhed. :)

Dog tror jeg nu at en god sko med velcro er udmærket.

Ved denne her model er det smart med lynlåsen, så går det stærkt for pædagogerne :)

Dem har jeg også kig på til Bella Gry :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt det er samme model, haha.. Ekspedienten sagde også "næste år bliver det den med velcro :)"

Farven er så fin! Passer til alt tøjet. Hvilken farve skal SE have i år?

Er også næsten sikker på det bliver velcroen, for hver dag forsøger hun at tage sine sko med snørre på selv, men det dur jo ikke.

De bliver sølv i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Vega fået vinterstøvler. Rap i bronze :) den lave model:

XOCMYgb.jpg

Vi købte dem hos tjubang-sko på Frederiksberg, tør ikke købe sko over nettet længere :D

Var til motorikkursus i vuggestuen, og her blev det anbefalet, at støtte kommer før selvhjulpenhed. :)

Dog tror jeg nu at en god sko med velcro er udmærket.

Ved denne her model er det smart med lynlåsen, så går det stærkt for pædagogerne :)

 

Hvor er de fine :biglove

 

 

 

Vi er selv ude i Ecco eller lignende. Med velcro formegentlig. 

Vi har så glade for dem sidste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Vega fået vinterstøvler. Rap i bronze :) den lave model: XOCMYgb.jpg

Vi købte dem hos tjubang-sko på Frederiksberg, tør ikke købe sko over nettet længere :D

Var til motorikkursus i vuggestuen, og her blev det anbefalet, at støtte kommer før selvhjulpenhed. :)

Dog tror jeg nu at en god sko med velcro er udmærket.

Ved denne her model er det smart med lynlåsen, så går det stærkt for pædagogerne :)

Lækre sko Vega har fået sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt! Og så er par uld Living Kitzbühel samtidig. Men det er svært at tro det er vinter snart med det skønne vejr vi har for tiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viggas støvler fra byKier.

Puha jeg har været i vildrede over dem fordi de jo er lidt høje, og flere siger de helt skal være lave når det er en begynder sko... Men håber det går nu Vigga til vinter jo vil have gået et halvt års tid, for hun har meget tit strømpebukser/leggins på og tænker hun vil have godt af noget der varmer lidt op om benene.

post-4050-0-47031600-1412361915_thumb.jpg

post-4050-0-11109000-1412362180_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viggas støvler fra byKier.

Puha jeg har været i vildrede over dem fordi de jo er lidt høje, og flere siger de helt skal være lave når det er en begynder sko... Men håber det går nu Vigga til vinter jo vil have gået et halvt års tid, for hun har meget tit strømpebukser/leggins på og tænker hun vil have godt af noget der varmer lidt op om benene.

Altså grunden til jeg (igen) vælger lave støvler er at det simpelthen giver en større bevægelsesfrihed, især når de leger, kravler osv.

Når jeg ser Viggas tænker jeg de ser meget høje ud, men kan huske at Pandamors Anna også have rimelig høje sidste vinter, og det gik vidst fint.

Silke Elia lever også i strømpebukser og leggins, men hun skal jo have flyverdragt på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså grunden til jeg (igen) vælger lave støvler er at det simpelthen giver en større bevægelsesfrihed, især når de leger, kravler osv.

Når jeg ser Viggas tænker jeg de ser meget høje ud, men kan huske at Pandamors Anna også have rimelig høje sidste vinter, og det gik vidst fint.

Silke Elia lever også i strømpebukser og leggins, men hun skal jo have flyverdragt på :D

Ja også netop det jeg er lidt nervøs for, det med bevægelsesfriheden, men støvlen er så blød og lækker så jeg håber ikke det blir noget problem. Hun må lige lege lidt i dem indenfor så jeg kan se om hun har problemer i dem, men hun gik da rundt i dem da de kom hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja også netop det jeg er lidt nervøs for, det med bevægelsesfriheden, men støvlen er så blød og lækker så jeg håber ikke det blir noget problem. Hun må lige lege lidt i dem indenfor så jeg kan se om hun har problemer i dem, men hun gik da rundt i dem da de kom hjem :)

Generelt er læderstøvler jo også blødere end 'kunst'støvler/termostøvler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viggas støvler fra byKier.

Puha jeg har været i vildrede over dem fordi de jo er lidt høje, og flere siger de helt skal være lave når det er en begynder sko... Men håber det går nu Vigga til vinter jo vil have gået et halvt års tid, for hun har meget tit strømpebukser/leggins på og tænker hun vil have godt af noget der varmer lidt op om benene.

Ja præcis. Og hun er jo motorisk længere fremme end Vega, har gået længere.. Altså Vega har kun gået 2 mdr nu, og går stadig lidt usikkert i gummistøvler fx :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt er læderstøvler jo også blødere end 'kunst'støvler/termostøvler :)

Ja det er en meget lækker kvalitet :)

vigga har ingen gummistøvler i år (og får det heller ikke) så på regnfulde efterårsdage skal støvlen her bruges så også derfor jeg har valgt den høje model - men nu må vi se hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er en meget lækker kvalitet :)

vigga har ingen gummistøvler i år (og får det heller ikke) så på regnfulde efterårsdage skal støvlen her bruges så også derfor jeg har valgt den høje model - men nu må vi se hvordan det går :)

Ja, det kommer til at gå fint. Min bedste veninde, som fik en dreng et par dage før mig, og som gik tidligt, har et par "lange" støvler, og går fint i dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kommer til at gå fint. Min bedste veninde, som fik en dreng et par dage før mig, og som gik tidligt, har et par "lange" støvler, og går fint i dem :)

Det lyder godt :)

Haha egentlig må de godt sætte farten liiiidt ned hos hende, så kan jeg bedre fange hende :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er en meget lækker kvalitet :)

vigga har ingen gummistøvler i år (og får det heller ikke) så på regnfulde efterårsdage skal støvlen her bruges så også derfor jeg har valgt den høje model - men nu må vi se hvordan det går :)

Silke Elia havde heller ikke gummistøvler sidste efterår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay vigga har haft vinterstøvlerne på hele morgenen men hun var ikke helt tilfreds med den lidt begrænsede bevægelsesfrihed, så vi tog i Magasin og prøvede andre og ingen tvivl om at viggas fødder helst ville have disse:

LZxncxe.jpg

Så må byKier retur og FORHÅBENTLIG kan de prøves igen næste år, for nøj de er lækre . Men ja vigga er vist også mest til de lave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi røg på Bundgaard bølgen ;) der var jo så dejligt meget at spare! - havde ellers bestemt mig for ByKier ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay vigga har haft vinterstøvlerne på hele morgenen men hun var ikke helt tilfreds med den lidt begrænsede bevægelsesfrihed, så vi tog i Magasin og prøvede andre og ingen tvivl om at viggas fødder helst ville have disse:

LZxncxe.jpg

Så må byKier retur og FORHÅBENTLIG kan de prøves igen næste år, for nøj de er lækre . Men ja vigga er vist også mest til de lave.

Hvor er de fine :) byKier næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine vintersko, Mette! :)

Men det bekræfter mig da bare i, at det også skal være kort vinter fodtøj her.

Theodor har også gummistøvler, så jeg har jo set at det ikke er optimalt med skaft. Og hans gummistøvler er ikke en gang voldsomt længe i skaftet.

Nå, jeg må nok også snart få bestilt til Theodor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine vintersko, Mette! :)

Men det bekræfter mig da bare i, at det også skal være kort vinter fodtøj her.

Theodor har også gummistøvler, så jeg har jo set at det ikke er optimalt med skaft. Og hans gummistøvler er ikke en gang voldsomt længe i skaftet.

Nå, jeg må nok også snart få bestilt til Theodor :D

Ja det var i hvert faldt det bedste for vigga. Viggas DP havde godt sagt at jeg ikke måtte købe gummistøvler til hende før næste år da fødderne ikke er klar til sådan noget fodtøj endnu (hun er jo kun 15 mdr) men jeg havde alligevel troet Vinterstøvler var anderledes da de jo sidder godt på fødderne, men nej slet ikk noget hit ;)

Nået frem til hvad han skal have?

Og sødt med små fusser, vigga er allerede i str 23, hun vokser bare med lynets hast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var i hvert faldt det bedste for vigga. Viggas DP havde godt sagt at jeg ikke måtte købe gummistøvler til hende før næste år da fødderne ikke er klar til sådan noget fodtøj endnu (hun er jo kun 15 mdr) men jeg havde alligevel troet Vinterstøvler var anderledes da de jo sidder godt på fødderne, men nej slet ikk noget hit ;)

Nået frem til hvad han skal have?

Og sødt med små fusser, vigga er allerede i str 23, hun vokser bare med lynets hast!

Det bliver dem her fra Arauto RAP

http://www.milkywalk.dk/shop/arauto-rap-vinterstoevle-21620p.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg får dårlige nerver over al den snak om vinterstøvler. Håber virkelig de kommer snart dem jeg har bestilt, så jeg kan få bestilt nogle andre hvis de ikke er gode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg får dårlige nerver over al den snak om vinterstøvler. Håber virkelig de kommer snart dem jeg har bestilt, så jeg kan få bestilt nogle andre hvis de ikke er gode...

Heldigvis er der lange udsigter til de skal tages i brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bundgaard vinterstøvlerne kom og de blev hurtigt kasseret. De var ellers så fine. Men de skal jo sidde ordentligt og det gjorde de slet ikke og min kære dreng kunne nærmest ikke gå i dem.

Så nu er disse på vej:

g56uhRu.jpg

Så håber vi på større succes. Jeg er helt forbavset over at bestille str 23, når dem han render rundt i nu er 25. Der er godt nok forskel på mærkerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bundgaard vinterstøvlerne kom og de blev hurtigt kasseret. De var ellers så fine. Men de skal jo sidde ordentligt og det gjorde de slet ikke og min kære dreng kunne nærmest ikke gå i dem.

Så nu er disse på vej:

g56uhRu.jpg

Så håber vi på større succes. Jeg er helt forbavset over at bestille str 23, når dem han render rundt i nu er 25. Der er godt nok forskel på mærkerne.

Vi var SÅ glade for Silke Elia' sidste år. Har lige hentet hendes par til i år (dog med velcro i år) og glæder mig til at prøve dem på hende :)

Håber du har held med dig denne gang :)

Og ja, der er VILDT stor forskel på de forskellige mærker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt disse til Lise fra Bisgaard. De var nedsat, så fik dem til kun 450 kr :yay :

http://www.netskobutik.dk/bisgaard-tex-stovle-solv.html

bisgaard-tex-baby-silver2.png

 

Er der nogen der har erfaring med dem? Om de er bedst til smalle/brede fødder osv? Så vidt jeg kunne læse mig til på nettet er de til normale fødder og hverken brede eller smalle. Er meget spændt og lidt nervøs over at bestille over nettet fremfor at prøve i butikken og få hjælp af assistenter. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER