Fru-Nielsen

Vinterstøvler - what to buy?

97 indlæg i dette emne

De kan jo lynes op i siden, taenker jeg, og synes personligt at godt fodtoej kommer foer "kan selv" :blush

Helt enig. Men jeg tror nu det er godt fodtøj selvom det er med velcro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes de er rigtig fede! Og det er jo ikke meget af dem man kommer til at kunne se, under flyverdragten :)

Jeg hælder vist også mest til velcro til theas sko tror jeg :unsure hendes ecco sko er med velcro, og dem går hun fantastisk i, og de støvler er jo kun en smule højere, så jeg tror ikke det gør den helt store forskel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de er rigtig fede! Og det er jo ikke meget af dem man kommer til at kunne se, under flyverdragten :)

Jeg hælder vist også mest til velcro til theas sko tror jeg :unsure hendes ecco sko er med velcro, og dem går hun fantastisk i, og de støvler er jo kun en smule højere, så jeg tror ikke det gør den helt store forskel

Hvad for nogle af dem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er rigtig fede de nederste :)

Har han en bred fod? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er rigtig fede de nederste :)

Har han en bred fod? :)

Ikke jeg har bemærket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke jeg har bemærket

Det var bare siden du kiggede på Rap :)

På tjubangsko.dk kan du se bredde mål på skoen også :)

Jeg har købt rap til Pixie som har en bred fod.

Tegnede omrids af hendes fod og målte så det bredeste sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bare siden du kiggede på Rap :)

På tjubangsko.dk kan du se bredde mål på skoen også :)

Jeg har købt rap til Pixie som har en bred fod.

Tegnede omrids af hendes fod og målte så det bredeste sted

Okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg alligevel i tvivl :unsure Theodor er så god til at tage sine sko af, som er med velcro. Synes det ville være synd, at tage det fra ham.

Men jeg har ikke lige kunnet finde nogle korte med velcro, som jeg kan lide

Jeg har PRÆCIS samme dilemma, jeg vægter at han kan klare sig selv meget højt nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg forestiller mig, at Mar skal have disse:

http://bundgaard.dk/vinterstovler/tokker-navy

Bundgaard har altid været super på hans fødder og jeg tænker godt at han kan tage disse på selv :)

Den er fin!! Tak fordi du smed det link!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fin!! Tak fordi du smed det link!

Der var så lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forestiller mig, at Mar skal have disse:

http://bundgaard.dk/vinterstovler/tokker-navy

Bundgaard har altid været super på hans fødder og jeg tænker godt at han kan tage disse på selv :)

Og de fåes fra str. 23, så ikke umiddelbart relevant. Ellers tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de fåes fra str. 23, så ikke umiddelbart relevant. Ellers tak :kiss

*facepalm* ups, sorry :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad for nogle af dem? :)

Ja det kunne jo også være en ide, at skrive hvilken af støvlerne jeg snakker om :P

de nederste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne jo også være en ide, at skrive hvilken af støvlerne jeg snakker om :P

de nederste :)

Altså de brune?

Dem er jeg ret lun på efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg diskuterer også stadig med mig selv om, om det skal være den med lynlås eller velcro. Min dagplejer anbefalede velcro, netop fordi hun så har mulighed for at være mere selvhjulpen (Silke Elia har haft snørresko indtil nu). Men Theodor er alligevel lige et halvt år yngre og derfor vil jeg ikke tøve med at købe med lynlås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de brune?

Dem er jeg ret lun på efterhånden.

Ja de brune :) de andre der sådan lidt slidte agtige ud, på en måde som jeg ikke er så vild med :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lysebrune :loveshower

 

De er helt sikkert gode, det tvivler jeg ikke paa :) Noah gider ikek selv boevle med sine sko, kun aabne dem, der er med velcro. Nu koebte jeg hans med snoerer paa udsalg sidste vinter, saa haaber du passer ham, i hvert fald indtil nyt udsalg... saa kan jeg sgatens finde paa at koebe velcro, hvis det bliver aktuelt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bruges kun velcro. Vigga kan på trods af sine kun 15 mdr sagtens være med til både at tage dem på og af og hun elsker det, det vægter ret højt for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bruges kun velcro. Vigga kan på trods af sine kun 15 mdr sagtens være med til både at tage dem på og af og hun elsker det, det vægter ret højt for mig.

Hold da op hvor flot! Har I altid haft velcro - og hvor længe har hun været med? Det betyder også ret meget for mig, at tvillingerne lærer det selv. Men har svært ved at regne ud, hvornår vi begynder at øve den slags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor flot! Har I altid haft velcro - og hvor længe har hun været med? Det betyder også ret meget for mig, at tvillingerne lærer det selv. Men har svært ved at regne ud, hvornår vi begynder at øve den slags.

Det har gun faktisk altid været med til siden hun begyndte at bruge sko. Vi tager os fod tid ved aflevering og hentningen i DP så hun selv kan være med. Selve det med at få skoen af og på gør jeg mest, hun holder bare om skoen ;) men hun åbner/lukker selv velcroen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har gun faktisk altid været med til siden hun begyndte at bruge sko. Vi tager os fod tid ved aflevering og hentningen i DP så hun selv kan være med. Selve det med at få skoen af og på gør jeg mest, hun holder bare om skoen ;) men hun åbner/lukker selv velcroen ;)

Det lyder klogt, det må vi også gøre - lige med undtagelse af hente-bringe delen, det slipper vi jo heldigvis for indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Vega fået vinterstøvler. Rap i bronze :) den lave model:

XOCMYgb.jpg

Vi købte dem hos tjubang-sko på Frederiksberg, tør ikke købe sko over nettet længere :D

Var til motorikkursus i vuggestuen, og her blev det anbefalet, at støtte kommer før selvhjulpenhed. :)

Dog tror jeg nu at en god sko med velcro er udmærket.

Ved denne her model er det smart med lynlåsen, så går det stærkt for pædagogerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Vega fået vinterstøvler. Rap i bronze :) den lave model:

XOCMYgb.jpg

Vi købte dem hos tjubang-sko på Frederiksberg, tør ikke købe sko over nettet længere :D

Var til motorikkursus i vuggestuen, og her blev det anbefalet, at støtte kommer før selvhjulpenhed. :)

Dog tror jeg nu at en god sko med velcro er udmærket.

Ved denne her model er det smart med lynlåsen, så går det stærkt for pædagogerne :)

Vi var SÅ glade for den model (og farve) sidste vinter. Men i år bliver det den lave med velcro, hvis den altså sidder lige så godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var SÅ glade for den model (og farve) sidste vinter. Men i år bliver det den lave med velcro, hvis den altså sidder lige så godt ;)

Sjovt det er samme model, haha.. Ekspedienten sagde også "næste år bliver det den med velcro :)"

Farven er så fin! Passer til alt tøjet. Hvilken farve skal SE have i år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER