Guest Smilla

Min egen vægttabstråd....

96 indlæg i dette emne

Ej, Mette undskyld, men jeg har først set din tråd nu.. Hvor er du bare for S E J ! ! ! Hvor er det bare godt gået!!! Du ved jo godt, at jeg også er opereret og jeg håber du får et lige så let forløb som mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i hvert fald respekt for, at du kan sidde standhaftigt, selvom jeg sidder og sætter dig totalt på prøve med Toffier og vingummi :blush Slemme, slemme, afhængige mig :klap

Haha! :) Jeg så godt de Toffie fee's....men det er spild af nupo at sidde og æde dem! :) Så nix...har fået så rigeligt ;)

Ej, Mette undskyld, men jeg har først set din tråd nu.. Hvor er du bare for S E J ! ! ! Hvor er det bare godt gået!!! Du ved jo godt, at jeg også er opereret og jeg håber du får et lige så let forløb som mig :)

Tak Henriette! :D Jow jow... Jeg har faktisk overvejet at lade være med at blive opereret hvis det er jeg kan fortsætte den fine stil jeg har lavet nu :)

Tænk nu hvis! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoppede lige på vægten i dag, det er jo tirsdag, og 2,8 kg på EN uge!?!?? Ok, jeg har også været syg siden fredag men alligevel! :)

Er spændt på om der er nogen der kan stikke den i "Ugens taber" her om lidt..... :)

Så nu er det 16 kg alt i alt siden 15.februar :)

SEKSTEN KG!!! Det er MEGET!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der ikke Mette - du styrer for vildt :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeeeee!!! Haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er jo simpelthen ON FIRE Mette!!!!

KÆMPE :respekt til dig...... Det er virkelig imponerende det du gør for dig selv!!

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er jo simpelthen ON FIRE Mette!!!!

KÆMPE :respekt til dig...... Det er virkelig imponerende det du gør for dig selv!!

:loveshower :loveshower :loveshower

Tak smukke! :D Ja....at smelte! :D LOL

Tak for de søde ord! :) De varmer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daaaaaaaahm hvor du bare rocker for vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU simpelthen for vild Mette... så sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daaaaaaaahm hvor du bare rocker for vildt!!!

DU simpelthen for vild Mette... så sej :respekt

Hehe! :D Taaaaaark piger! Har nu "snydt" lidt i sidste uge i det jeg har været syg....ingen kan tabe 3 kg på EN uge!??! :o Men jo jo....Nu frygter jeg så for næste uge efter jeg er begyndt at spise og drikke igen! Uhhh!!! :s Hehe! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! :D Taaaaaark piger! Har nu "snydt" lidt i sidste uge i det jeg har været syg....ingen kan tabe 3 kg på EN uge!??! :o Men jo jo....Nu frygter jeg så for næste uge efter jeg er begyndt at spise og drikke igen! Uhhh!!! :s Hehe! :)

Du stadig sej.. jeg har også ligget "syg" med mange opkastninger og andre dage uden mad og jeg tabte 600 på en uge.. så 3kg det VIIIIIILDT flot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :) Jeg så godt de Toffie fee's....men det er spild af nupo at sidde og æde dem! :) Så nix...har fået så rigeligt ;)

Tak Henriette! :D Jow jow... Jeg har faktisk overvejet at lade være med at blive opereret hvis det er jeg kan fortsætte den fine stil jeg har lavet nu :)

Tænk nu hvis! :D

Jeg kan godt forstå de tanker, dem havde jeg også selv.. Men helt ærligt, hvis du er ærlig overfor dig selv, tror du så du kan holde det i længden??? Jeg synes, det var nemt præcis fordi jeg havde operationen at se frem til.. Og uden den, så vejede jeg stadig alt for meget i dag.. Jeg kan heldigvis ikke tåle ret meget sukker eller fedt, men der kan godt ryge noget ned alligevel og det udnytter jeg jo nogengange.. Men operationen stopper mig inden jeg går alt for meget amok og det er jeg bare SÅ GLAD for..

Så overvej om du ville kunne holde de kostvaner resten af dit liv, for statistisk set er det faktisk kun 5% der taber sig mange kilo, der reelt stadig har smidt dem efter 5 år.. Det er bare så dårlige odds.. Din krop vil kæmpe mod dig resten af dit liv..

Jeg skal jo ikke nedgøre dit vægttab eller noget, for synes du er super sej og hvis du ikke vil have operationen, så er det jo dit valg.. Og du skal gøre hvad du føler mest for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPS!!! Dobbeltindlæg, som jeg ikke kan slette..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? :loveshower Skal du stadig have operationen eller prøver du på egen hånd?? :whistling :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Charlotte :)

Jamen jeg har besluttet at prøve på egen hånd! :) Jeg tør simpelthen ikke lægge mig under kniven! Der er til dato stadig for lidt viden om følgerne, ikke for at skræmme dig, men jeg tør ikke! Så...indtil videre er jeg på minus 18 kg.

Den har stået noget stille over en mdr, men det er også fint nok, bare jeg ikke tager på og det har jeg bevist over for mig selv at jeg ikke gør i den mdr.....så nu er jeg på den igen....har fået nupo til morgenmad og har lige nu konsumeret 2 stk brød med mager skinke....

Så det kører :) Har også anskaffet mig en motionscykel som står her i stuen - så er der INGEN undskyldning! :D

Tak fordi du spurgte! :D :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så super flot af dig mette :respekt

du skal da bare med mig over i motionscenteret :8: jeg træner 3 ganga om ugen i billund og jeg er faktisk blevet super glad for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så super flot af dig mette :respekt

du skal da bare med mig over i motionscenteret :8: jeg træner 3 ganga om ugen i billund og jeg er faktisk blevet super glad for det

Tak :) Jamen vi har faktisk et motionscenter her i flækken omme på den nedlagte skole.....

Ja..... :D Det er lige det med at komme afsted! Især når det er så varmt i forvejen....pyhh!!

Har virkelig respekt for kondiløberne i Afrika altså....!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Charlotte :)

Jamen jeg har besluttet at prøve på egen hånd! :) Jeg tør simpelthen ikke lægge mig under kniven! Der er til dato stadig for lidt viden om følgerne, ikke for at skræmme dig, men jeg tør ikke! Så...indtil videre er jeg på minus 18 kg.

Den har stået noget stille over en mdr, men det er også fint nok, bare jeg ikke tager på og det har jeg bevist over for mig selv at jeg ikke gør i den mdr.....så nu er jeg på den igen....har fået nupo til morgenmad og har lige nu konsumeret 2 stk brød med mager skinke....

Så det kører :) Har også anskaffet mig en motionscykel som står her i stuen - så er der INGEN undskyldning! :D

Tak fordi du spurgte! :D :kiss:

:respekt Så skal den motionscykel bare have tæsk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare fortælle dig at jeg er SÅ stolt af dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare fortælle dig at jeg er SÅ stolt af dig :D

Tak Lotte <3 Du er en stjerne <3 :) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt Så skal den motionscykel bare have tæsk :D

Det skal den!! :D MEGABASK! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER