Påskesen

skanninger og lægebesøg

159 indlæg i dette emne

-_- Var ikke langt nok henne (11+4 i går), så skal vente en uge mere på NF - og have taget nye blodprøver.. Vi vidste godt at der var en chance for det, da jeg blev sat 6 dage tilbage sidst jeg blev scannet - og jeg ikke heeelt ved hvornår sidste menstruations 1. dag var  :unsure

 

Men damen sagde at alt så godt ud og det var rigtig fint at se den lille sprælle med arme og ben nu   :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik endelig brev om NF- det bliver hvor jeg er 12+1 efter mit eget bud (svarer til TS foreløbig fastlagt) men spændt på om det er for tidligt ligesom dig Rose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen...

Fint hjerteslag 6+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee så lykkes det endelig at få kæresten overtalt til en tidlig tryghedsscanning

Og her så vi en dejlig levelig spire der vinkede til os. ❤️ Den var godt aktiv og hyggede sig derinde.

Vi så også et fint hjerteblink ❤️❤️

Storesøster var også med og hvor var hun nysgerrig og stolt over at have den oplevelse .

Vi fik nogle dejlige billeder og en dvd med og storesøster fik sit eget billede ❤️

Vi fik og en termin dato som vist at jeg faktisk er 3 dage længere henne end min egen beregninger og Sygeplejerskens.

Så indtil videre er det stadig en april baby ❤️

Så jeg er i dag ifølge scanningen, 10+3 og det betyder så at jeg nok ville være de 12 (+-2 dage) til nakkefoldscanning.

Nu må vi se hvad den endelig termin bliver der.

Jeg har også været til lægen her til aften og fik lavet gynækologisk undersøgelse... Det kom som overraskelse at han skulle lave det da Sygeplejersken sagde ellers de ikke skulle det. Nå men nu har jeg også fået udleveret min vandrejournal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee så lykkes det endelig at få kæresten overtalt til en tidlig tryghedsscanning

Og her så vi en dejlig levelig spire der vinkede til os. ❤ Den var godt aktiv og hyggede sig derinde.

Vi så også et fint hjerteblink ❤❤

Storesøster var også med og hvor var hun nysgerrig og stolt over at have den oplevelse .

Vi fik nogle dejlige billeder og en dvd med og storesøster fik sit eget billede ❤

Vi fik og en termin dato som vist at jeg faktisk er 3 dage længere henne end min egen beregninger og Sygeplejerskens.

Så indtil videre er det stadig en april baby ❤

Så jeg er i dag ifølge scanningen, 10+3 og det betyder så at jeg nok ville være de 12 (+-2 dage) til nakkefoldscanning.

Nu må vi se hvad den endelig termin bliver der.

Jeg har også været til lægen her til aften og fik lavet gynækologisk undersøgelse... Det kom som overraskelse at han skulle lave det da Sygeplejersken sagde ellers de ikke skulle det. Nå men nu har jeg også fået udleveret min vandrejournal.

Dejligt du fik ham overtalt og i så den lille bebse derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et billede fra i går af spiren ❤️❤️❤️ 10+ (0 eller 3) og 3,55 cm lang ❤️

post-9219-0-58506100-1412281523_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et billede fra i går af spiren ❤️❤️❤️ 10+ (0 eller 3) og 3,55 cm lang ❤️

 

Sikke et godt billede :) Og hold da op hvor dens fine hjerte skinner igennem  :loveshower Stort tillykke med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor tæller jeg ned til fredag d. 10, hvor vi skal til nf scanning!! :) og til d. 20. Hvor jeg har første jordemoder besøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig godt billede, man kan faktisk ane et lille ansigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nakkefold overstået og alt var godt  :yay Blev rykket frem til at være 13+0 i dag  :D 

 

Så kan vi endelig dele det med familie og venner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh spændende at vi allerede er nået til NF scanning, og skønt at det er gået godt med scanningene indtil videre.  :)

 

Skal selv til NF scanning i morgen - glæder mig helt vildt til at se den lille igen!  :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et godt billede :) Og hold da op hvor dens fine hjerte skinner igennem  :loveshower Stort tillykke med det ;)

Mange tak :loveshower

Virkelig godt billede, man kan faktisk ane et lille ansigt! Jeg skal til NF den 17, der er virkelig lang tid til synes jeg... Går stadig i mit sædvanlige tøj og kollegerne ved ikke noget men tænker om nogle aner mistanke. Selvom jeg stadig kan passe cowboybukserne er det altså Hello Dolly efterhånden !

Tak. bliver spændende med NF den 17 :loveshower Vi skal selv den 14. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så har jeg lige været til NF scanning.

 

Skønt at se den lille livlige baby derinde, men risikoberegningen var desværre ikke for god. Vi fik en risiko på 1:82...  :boo Dette skyldes doubletesten, da nakkefolden var lille.

 

Skal have lavet en moderkagebiopsi på mandag og får så først svar torsdag eller fredag i næste uge. Puha det bliver en lang uge...  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt i kom til NF.. men godt nok synd at risikoberegningen er var 'stor' .. men tænk positivt 1:82 er næsten kun 1 % risiko.... det er jo ikke sikkert der er noget <3 krydser fingre for alt er som det skal være ! Har i fået nogle oplysninger om moderkagebiopsi (tænker på abortrisiko eller lign?)... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så har jeg lige været til NF scanning.

 

Skønt at se den lille livlige baby derinde, men risikoberegningen var desværre ikke for god. Vi fik en risiko på 1:82...  :boo Dette skyldes doubletesten, da nakkefolden var lille.

 

Skal have lavet en moderkagebiopsi på mandag og får så først svar torsdag eller fredag i næste uge. Puha det bliver en lang uge...  :unsure

Ved ikke om du har læst min tråd, men jeg er netop igennem det lige nu.... Var til nakkefold i mandags og fik lavet moderkagebiopsi i tirsdags, vores var 1:74.... Og det er sindsyg hårdt at få den besked, men håb det bedste!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt i kom til NF.. men godt nok synd at risikoberegningen er var 'stor' .. men tænk positivt 1:82 er næsten kun 1 % risiko.... det er jo ikke sikkert der er noget <3 krydser fingre for alt er som det skal være ! Har i fået nogle oplysninger om moderkagebiopsi (tænker på abortrisiko eller lign?)... 

 

Ja det er rigtigt nok, forsøger at være positiv.  :)  Bare hårdt med den lange ventetid. Ja vi blev rigtigt godt informeret, fik af vide at der er ca. en ½% risiko for at man abortere efterfølgende, men vil bare ikke kunne leve med uvisheden.  :(  Mit PAPP-A tal var meget lavt, derfor vores risiko er så stor. 

 

 

Ved ikke om du har læst min tråd, men jeg er netop igennem det lige nu.... Var til nakkefold i mandags og fik lavet moderkagebiopsi i tirsdags, vores var 1:74.... Og det er sindsyg hårdt at få den besked, men håb det bedste!!

 

Nej den har jeg ikke lige set, men ja puha det er ikke sjovt.  :( Min mand brød helt sammen, da vi kom hjem (har kun set ham så grædefærdig få gange i de 10år, vi har kendt hinanden) og så brød jeg selvfølgelig også sammen.  :unsure  Men ja vi må bare håbe på det bedste.  :)

Håber i får et positivt svar inden længe - og lidt positivt - I kan få kønnet af vide allerede nu, hvis I ønsker det.  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver helt ked af det over jeres resultater, når jeg sidder med mit fantastiske resultat på 1:20000.. Krydser fingre for alt går godt for jer, hold hovedet oppe <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået svar i dag!!! 1:74 gå hjem, baby er fin❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt CarinaBlicher :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået svar i dag!!! 1:74 gå hjem, baby er fin❤️❤️❤️

Dejligt at baby er fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for alle jer med positive svar fra NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for alle jer med positive svar fra NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt nok, forsøger at være positiv. :) Bare hårdt med den lange ventetid. Ja vi blev rigtigt godt informeret, fik af vide at der er ca. en ½% risiko for at man abortere efterfølgende, men vil bare ikke kunne leve med uvisheden. :( Mit PAPP-A tal var meget lavt, derfor vores risiko er så stor.

Jeg skal lige være helt med her, nu er jeg nemlig kommet ud af min egen bobbel!!

Hvorfor skulleder være 50% chance for abort efterfølgende????

De sagde til os at ved at foretage dette indgreb som moderkagebiopsi, så er der 1% chance for abort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ved ikk lige hva jeg laver, kunne åbenbart ikke finde ud af at qoute en tekst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået svar i dag!!! 1:74 gå hjem, baby er fin❤️❤️❤️

 

Jaa hvor godt !! :) Tillykke  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER