Vilsågerne<3

Efter sex???

10 indlæg i dette emne

Hej piger.

 

Kom til at tænke på, hvad gør I efter sex? Altså skal man ligge med benene op ad, eller skal man bare ligge fladt på ryggen?
Hvor længe? Jeg tør ikke engang på toilettet en time efter, i frygt for at sæden løber ud. :p

 

Knus

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde sex som vi plejede hvor jeg gik på toilettet lige efter, og det skulle altså være en myte at det gør en forskel om du ligger med benene oppe eller ej.

 

Selvom vi bare gjorde det normalt lykkes det i første forsøg, og vi så lille mikro til NF i går :).

 

Eneste som jeg tror hjælper er at slappe af og tage det som det kommer, jo mere du bliver ved med at tænke på det jo svære er det for kroppen.  

Og hvis der så går mange måneder kunne man jo evt. begynde at bruge ægløsningstest til at finde sin cyklus præcist. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ret sikkert et myte! Noget med at det faktisk kun er sædvæsken, der løber ud, og sædcellerne for længst er hoppet op i livmoderen.

 

Men jeg gør det nu alligevel, hehe :D :wub  Altså ligger en pude under numsen og så op med benene i ca 15-20 min. Jeg tør dog ikke meget længere, da jeg har fået at vide, at det er vigtigt, at man altid tisser efter sex, da det nedsætter risikoen for blærebetændelse.

 

Pøj pøj med det :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rejser mig indenfor 5 minutter efter sex, og det er jeg blevet gravid på 3 gange ;)

Det er nemlig helt rigtig kun hjælpevæsken, der kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rejser mig indenfor 5 minutter efter sex, og det er jeg blevet gravid på 3 gange ;)

Det er nemlig helt rigtig kun hjælpevæsken, der kommer ud.

Hehe er selv blevet gravid 4 gange på den måde.. I første forsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha okay. Tak for rådene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså når mig og min kæreste gjorde det (og det virkede åbenbart, for vi er da blevet gravide på første forsøg/ første cyklys).. så har vi bare haft sex som normalt, men om aftenen har jeg bare lige "taget det værste" med papir og så lagt mig til at sove med håndklæde eller lign under for en sikkerheds skyld ;) og så bare blevet liggende natten igennem haha..

men tror bare i kan gøre som normalt som de andre også siger! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige en amerikansk undersøgelse for to uger siden (jeg kan ikke lige finde den nu).. Men der var en forsker der sagde at det umiddelbart så ud som om det øgede chancen for at blive gravid ved at ligge fladt på ryggen 10 - 15 minutter efter sex :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg nemlig også læst. Personligt ligger jeg også selv på ryggen med en pude under numsen i cirka 10-15 min. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også læst et sted, at de bedste stillinger er hvis manden er øverst eller fra siden. Ved ikke om det passer, men det er noget jeg har tvunget min kæreste til.  :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER