Guest

Er der nogle der mødes i København?

35 indlæg i dette emne

Jeg er rimelig ny her på BK (altså, hvis man stadig er ny, når man har været med siden november) og som så mange andre herinde, kan jeg gennem skærmen mærke en helt speciel omsorg og samhørighed med jer piger herinde.

Når jeg omtaler noget herinde fra for min kæreste (oftest fordi jeg skal bruge understøttende argumenter for min sag), omtaler jeg jer som 'pigerne'.

Nu kan jeg se at der har været træf i Nordjylland - orv hvor blev jeg for første gang i mit liv, en lille smule misundelig over at bo på Amager og ikke i Aalborg ;-)

Så var det jeg tænkte om der mon er nogle på den anden side af bæltet der også mødes en gang i mellem?

Jeg fødte 21. juni, så hele mor-verdenen er ret ny for mig. Samtidig har jeg barsel til september 2015, så jeg ville elske at møde nye mennesker der kender lidt til den nye forunderlige verden jeg er blevet en del af og som jeg også kan bruge noget tid sammen med, særligt mens jeg har barsel.

Så 'piger' - hvordan fungerer det i Københavns-området med at mødes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er rimelig ny her på BK (altså, hvis man stadig er ny, når man har været med siden november) og som så mange andre herinde, kan jeg gennem skærmen mærke en helt speciel omsorg og samhørighed med jer piger herinde.

Når jeg omtaler noget herinde fra for min kæreste (oftest fordi jeg skal bruge understøttende argumenter for min sag), omtaler jeg jer som 'pigerne'.

Nu kan jeg se at der har været træf i Nordjylland - orv hvor blev jeg for første gang i mit liv, en lille smule misundelig over at bo på Amager og ikke i Aalborg ;-)

Så var det jeg tænkte om der mon er nogle på den anden side af bæltet der også mødes en gang i mellem?

Jeg fødte 21. juni, så hele mor-verdenen er ret ny for mig. Samtidig har jeg barsel til september 2015, så jeg ville elske at møde nye mennesker der kender lidt til den nye forunderlige verden jeg er blevet en del af og som jeg også kan bruge noget tid sammen med, særligt mens jeg har barsel.

Så 'piger' - hvordan fungerer det i Københavns-området med at mødes?

 

Jeg tror, der har været en ret velfungerende københavnergruppe, der nu er færdig med barsel og derfor ikke rigtigt får planlagt møder mere, så egentlige træf har der vist ikke været i Kbh noget tid - men DET kan der jo blive lavet om på :) Jeg går selv på barsel i starten i oktober og derefter kunne jeg godt være frisk på noget halløj :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også så absolut frisk på at mødes. Jeg går på barsel i slutningen af oktober/start november, men burde også sagtens kunne finde tid inden da :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne sagtens finde på at kigge forbi. Min datter er godt nok 2 lige om lidt, så barsel kan jeg ikke prale af, men jeg er ret flexibel med min studietid :)

 

Der har både været møder på cafeer og hjemme hos folk, det er hvad I har lyst til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne sagtens finde på at kigge forbi. Min datter er godt nok 2 lige om lidt, så barsel kan jeg ikke prale af, men jeg er ret flexibel med min studietid :)

 

Der har både været møder på cafeer og hjemme hos folk, det er hvad I har lyst til :)

 

:yay det kunne være så hyggeligt, hvis du kommer med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nydt vores "gamle" KBH'er gruppe, men tror alle er startet op på studie/arbejde igen.

Jeg kan desværre ikke deltage, men vil sige at det er super hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var en del med i den gamle gruppe, og har elsket det! Nu er jeg gravid igen, og snart kun med 25 timers arbejdsuge, så jeg vil da helt klart gerne mødes med flere skønne piger herindefra :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var en del med i den gamle gruppe, og har elsket det! Nu er jeg gravid igen, og snart kun med 25 timers arbejdsuge, så jeg vil da helt klart gerne mødes med flere skønne piger herindefra :)

 

Wow, det havde jeg ikke set - tillykke med det :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det havde jeg ikke set - tillykke med det :glad

Tusind tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk. Så længe det er tumlinge egnet også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er en fb gruppe fra Kbh området som ind imellem mødes - dog har det oftest været i Taastrup hjemme hos mig, eller hos et par af de andre tøser spredt lidt omkring, men vi har også mødtes på bl.a Fisketorvet og i Kbh zoo. Sidste gang var i juni måned, så vi skal nok snart til at tage os sammen til at mødes igen :P

Vi plejer bare at skrive sammen i gruppen og lave afstemning for dato for at finde en dato flest personer kan. Og så kommer folk med forslag til hvor vi skal mødes.

Nogle gange er det offentlige steder, andre gange hjemme hos nogen og så plejer vi at tage lidt forskelligt med af hjemmebag og frugt osv - mega hyggeligt ;) Alle er velkomne - også dig!

Jeg er i øvrigt på barsel nu og frem til maj 2015, så jeg har masser af tid, men ellers plejer vi bare at mødes weekender, da det er de færreste der er på barsel længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se at der rent faktisk er en del i København der også mødes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det hyggeligt, Mette A.

 

Er det en gruppe man kan finde ved søgning selv, eller skal man inviteres? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan se at jeg selv kan tilføje folk derinde, men ved ikke lige hvad I hedder på fb, men ellers har jeg skrevet til Sofie (Soffekb) at der er nogle der har anmodet. Så kan hun acceptere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, jeg har i hvert fald anmodet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm mærkeligt, Sofie kan ikke se at der er nogen der skulle have anmodet. Prøv at pm mig jeres navn på fb, så skal jeg prøve at tilføje jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet accepteret, så måske det bare har været længe undervejs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I begge blevet accepteret (og en der hedder Lone, det må være Ronja og Livs mor, Lone Engel?) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvor meget tid og overskud, jeg får, men jeg har lige smidt en anmodning derind også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg også ansøgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige ansøgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige ansøgt gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med i den gruppe. Vi flytter tilbage til Kbh, snarest (forhåbentlig). Så jeg ville også være interesseret :)
Sender en anmodning, håber det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I begge blevet accepteret (og en der hedder Lone, det må være Ronja og Livs mor, Lone Engel?) :)

Jep det er mig :) har desværre ikke fået kigget så meget derind men vil til at følge med og se om jeg ikke kan komme med og mødes engang imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER