Posted August 7, 2014 Tænkte at vi lige kunne kopiere denne fra de andre grupper ;) Navn:Alder:Termin:Børn:Fødested:Bor:Civilstand: Glæder mig til at følge jer alle :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2014 Navn: Trine Alder: 29Termin:12/4Børn: Olivia fra d. 22/6-13Fødested: HvidovreBor: ValbyCivilstand: Gift med Simon Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2014 Navn: Sabrina Alder: 31 Termin: 17.04.15 Børn: Philippa 9 år 2005 og William 8 år 2006 Fødested: Viborg Bor: Viborg Civilstand: Kæreste med Kent Det bliver vores sidste barn Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2014 Navn: Anne-Marie Alder: 33 Termin: 12/4-2015 Børn: Astrid fra 2008 og Elias fra 2011 Fødested: Herning Bor: Vildbjerg Civilstand: Gift Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2014 Navn: JulieAlder: 25Termin: 04.04.2015Børn: IngenFødested: AabenraaBor: SydalsCivilstand: Kæreste med Malthe Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2014 (edited) Jeg må sige farvel til gruppen, da vores lille piges hjerte ikke slår længere. Edited November 26, 2014 by Capall Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2014 Jeg melder mig da lige på banen her! Navn: Carina Alder : 29 19/4 2015 Børn: 2 stk på 9 og 6 (om lidt) Fødested: Esbjerg Bor: Esbjerg Civilstatus: gift Håber egentlig ikke at jeg kender nogen tæt på mig her inde, da ingen ved det endnu. Alt for tidlig endnu ;) mon ikk det går! Glæder mig til at følges med jer Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Navn: Sabrina Alder: 27 år Termin: d. 21/4 2015 Børn: ingen - dette er vores første Fødested: Odense Bor: Middelfart Civilstatus: gift med Daniel. Glæder mig til at følge jer allesammen. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2014 :balloons Navn: Jeanett Alder: 30 år Termin: 9 april 2015 Børn: Anna på 2 år Fødested: Skejby eller Randers (ved det ikke) Bor: Rønde Civilstand: Gift Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2014 Navn: Anizette Alder: 21 til november Termin: ca. 18-19 april 2015 Børn: Min kæreste har en søn på snart 3,5 år Fødested: Næstved sygehus Bor: Vordingborg Civilstand: Kæreste med Allan - Dejligt, at vi kan følge hinanden :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2014 Navn: Ditte Alder: 32 Termin: 3. April Børn: det første Fødested: Bor: Næstved Civilstand: samboende Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2014 Navn: forårsbarn (herinde i hvert fald ;) )Alder: 23Termin: 22.04.15Børn: ingen - endnu ;)Fødested: rigshospitaletBor: København Civilstand: kæreste/samlevende Dejligt at finde sådan en her gruppe hvor vi er ca lige langt! Glæder mig til at følge jer! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2014 Jeg venter lidt med at sætte navn og alt ovenstående info som jer andre på. Da jeg første annoncerer det på jobbet efter NF-scaningen om godt vel 2 mdr. Dog kan jeg fortælle følgende:Jeg bliver 31 år til november, min kæreste er selv 31 år gammel. Jeg er mor til den skønneste pige på 6 år, fra et tidligere forhold. Jeg er sikkert på hun bliver en fantastisk storesøster, da dette har været og er hendes stort ønske og hun har palget mig med det i 2 år :D Det er jo bare skønt at hun har det sådan! :) Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 2 år nu, vi bor i hus, har begge fast job. Jeg er pædagog og han er bankrådgiver. Spiren inde i maven bliver hans første og vores fælles barn. :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2014 Rigtig Hyggeligt at "hilse på " jer :D Mit navn er ikke så vesentligt, men... Alder: 24 Termin: omkring 01/04-15 Børn: en lille pige i fra 02/03-13 <3 Fødested: jeg fødte hjemme sidst, og håber på at kunne gøre det igen, da det var en helt ud af denne verden fantatsisk oplevelse, for os alle tre og Jordmoder :) Bor: i utkants Danmark, i en hemmelig lille landsby, med bæredygtige moraler :D Civilstand: kan diskuteres, men det er vel nermest at kalde det gift uden papirer :) Gleder mig rigtig meget til at følge jer, og ønsker jer en fortryllende graviditet <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2014 Hej, jeg vil også gerne være med :) Navn: Pia Alder: 34 Termin: 16/4-15 Børn: dreng på 14 og pige på 11 Fødested: Næstved Bor: Næstved Civilstand: bor sammen med min kæreste :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2014 Så behøver jeg ikke være så anonym herinde mere... Jeg har i dag måtte fortalt det på arbejde pga træthed og glemsomhed at jeg venter barn. Og hold da op sikke en fantastisk reaktion både fra chefen og hele personale gruppen Navn: ValerieAlder: 30 (Bliver 31 til november)Termin: omkring 29-04-2015 (Efter hovedregning)Børn: en pige på 6 år (29-08-08) fra tidligere forhold.Fødested: tror det bliver i Roskilde denne gang, da jeg er fra Solrød strand. Sidst født jeg på Frederiksberg og der bordet jeg.Bor: Solrød strandCivilstand: bor sammen med min dejlige kæreste Jonas :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Navn: Tenna Alder: 25 Termin: 21/04/2015 Børn: ingen Fødested: Aarhus Bor: Aarhus C Cevilstand: bor med min kæreste Christian. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2014 Navn: Josefine Alder: 19 år Termin: 14-04-2015 Børn: 0 Fødested: Aalborg sygehus Bor: Aalborg Civilstand: i et forhold Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2014 Velkommen til Josefine! og velkommen til jer andre, der er kommet på siden jeg selv skrev herinde! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2014 Ja - enig! Synes generelt det er et ret fint forum.. der er mange forskellige mennesker herinde der har en masse at byde på! (Det er også første gang for mig, så det gør nok man har endnu mere hang for at undersøge alt ;) ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2014 Navn: Gitte Alder: 29 Termin: 21/04/2015 Børn: Camille fra juli 2012 Fødested: ouh Bor: Odense Cevilstand: bor med min kæreste :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2014 Alder: 23Termin: 17. april 2015Børn: 0 Fødested: HvidovreBor: KøbenhavnCivilstand: Blev gift i sommers :) Share this post Link to post Share on other sites