Guest Felixmor

Ekstra scanning(er) - nyt 10/9

49 indlæg i dette emne

Så kom jeg til scanning i dag. En anden læge end sidst som ikke sagde så meget. Men havde jo prøvet det før så vi kunne hurtigt se at han målte hoved, mave og lårben og kom med en størrelse på godt 3700 g. Han kunne også konstaterer at maven var tyk og han kiggede derfor videre. Da han kom til blæren sagde han, at han trængte til at tisse. Så videre til nyrerne som var fine. Tilbage til blæren som stadig var stor. Fortalte ham år samme scenarie var gældende for 5 uger siden. Det var han ikke videre glad for. Så han ville lige se blæren blive tømt, så vi måtte ud og vente lidt. Da jeg kom ind igen kiggede han igen på blære og nyrerne men blev ikke klogere. Så han meddeler at han vil have nogen med forstand på det her til at kigge med. De sidder så i Skejby.

Han tror selv at der sidder en klap på Asgers tissemand og han derfor ikke har fri passage til at tisse. Så i morgen inden middag skal jeg gerne have en tid på Skejby med scanning sammen med en nyrelæge inden ugen er omme. Hvis hans idé er korrekt vil han tro jeg vil blive sat i gang før tid så de kan få ham ud og få åbnet op. Og fødslen vil ske på Skejby så.

Havde troet at de ikke ville kunne finde noget i dag, nu jeg er frikendt for sukkersyge men nej, synes det var lidt af en mavepuster.

Han sluttede af med at sige han var ked af at der ikke var reageret før og at han var nød til at sende mig hjem i uvished. Men det kan han jo ikke gøre ved og vi er jo glade for at han reagerer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom jeg til scanning i dag. En anden læge end sidst som ikke sagde så meget. Men havde jo prøvet det før så vi kunne hurtigt se at han målte hoved, mave og lårben og kom med en størrelse på godt 3700 g. Han kunne også konstaterer at maven var tyk og han kiggede derfor videre. Da han kom til blæren sagde han, at han trængte til at tisse. Så videre til nyrerne som var fine. Tilbage til blæren som stadig var stor. Fortalte ham år samme scenarie var gældende for 5 uger siden. Det var han ikke videre glad for. Så han ville lige se blæren blive tømt, så vi måtte ud og vente lidt. Da jeg kom ind igen kiggede han igen på blære og nyrerne men blev ikke klogere. Så han meddeler at han vil have nogen med forstand på det her til at kigge med. De sidder så i Skejby.

Han tror selv at der sidder en klap på Asgers tissemand og han derfor ikke har fri passage til at tisse. Så i morgen inden middag skal jeg gerne have en tid på Skejby med scanning sammen med en nyrelæge inden ugen er omme. Hvis hans idé er korrekt vil han tro jeg vil blive sat i gang før tid så de kan få ham ud og få åbnet op. Og fødslen vil ske på Skejby så.

Havde troet at de ikke ville kunne finde noget i dag, nu jeg er frikendt for sukkersyge men nej, synes det var lidt af en mavepuster.

Han sluttede af med at sige han var ked af at der ikke var reageret før og at han var nød til at sende mig hjem i uvished. Men det kan han jo ikke gøre ved og vi er jo glade for at han reagerer.

Årh sødeste du :kram

Jeg håber du klarer et par dage i uvished for derefter at få rigtigt gode nyheder :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh det lyder ikke sjovt! Håber at du og ikke mindst baby asger er okay og at han har det godt, også når han kommer til verden. Og så håber jeg ikke der går for mange dage før du hører fra dem. Sender en krammer til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke sjovt :( håber det bare er et tilfælde og at hans blære er tømt til næste scanning :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en dag du har haft. Håber at du er ok trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedet kører på højtryk og de mange spørgsmål melder sig. Håber De ringer hurtigt så vi kan få en afklaring.

Vil efterhånden bare have ham ud og se han ikke fejler noget alvorligt.

Tanken om at han måske skal opereres kort tid efter fødslen gør mig dybt ulykkelig. Ikke noget min fantasi har forestillet mig.

Men skal passe på ikke at male fanden på væggen før vi har været omkring Skejby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skejby kl. 13.30. Skønt med hurtig afklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skejby kl. 13.30. Skønt med hurtig afklaring :)

Hold os opdaterede!!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af, at du skal tumle med så meget!!! Håber du får afklaring i dag og at han snart kommer ud og har det godt! :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold os opdaterede!!!! :goodluck

Ellers er jeg blevet lovet sms'er hvis det er hun ikke selv lige har mulighed og selvfølgelig hvis jeg må...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj i dag ... Håber i får afklaring og at Asger har det godt derinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Vi håber selvfølgelig på en storm i et glas vand men forbereder os også på at det kan være de vil have ham ud. Tasken er pakket og kommer med så får vi nok ikke brug for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi krydser fingre for at alt er helt i orden med ham! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har det godt :)

Men resultatet er det samme som i går dog ser de her forstørret hulrum på nyrerne.

Så nu venter vi på lægen. Hun vil selv scanne igen og så nu venter vi på hun får tid.

Der skal nok lægges en plan for hvor jeg så må føde. Men jeg ved ikke noget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er jeg blevet lovet sms'er hvis det er hun ikke selv lige har mulighed og selvfølgelig hvis jeg må...

:yay suuuuper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen tvivl om at Asger har det godt og vi så Den fineste lille ansigt i 3d. Man kan kun blive forelsket :)

Blæren er udspilet og tyndvægget. Højre nyre er heller ikke helt som den burde men umiddelbart ikke noget der behøver at betyde noget.

Umiddelbart ingen operation. Det ser ud til at være en forsnævring på urinrøret. Så måske er det nødvendigt at tømme blæren med et kateter. Derfor skal jeg nu føde i Skejby for det er der børnelægerne er. Så hvis der bliver noget skal jeg ringe til Skejby.

Ny kontrol næste torsdag hvor børnelægerne involveres. Der vil de tage stilling til om han skal ud før termin, til termin eller alm. gå i gang selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at han har det godt.

Øv at du nu ska skifte fødested, men ja han er i de bedste hænder med børnelægerne der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre han har det godt! :) Men træls med resten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove mere men har heldigvis sovet fornuftigt i nat. I dag står den på kontrol på Skejby og er så spændt på at høre deres plan efter jm i går. Har virkelig sommerfugle i maven. Med det hun læste kommer Asger ikke til at dele fødselsdag med sin onkel (et lille hint Søs :) ). Jeg har termin på min svogers fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan ikke sove mere men har heldigvis sovet fornuftigt i nat. I dag står den på kontrol på Skejby og er så spændt på at høre deres plan efter jm i går. Har virkelig sommerfugle i maven. Med det hun læste kommer Asger ikke til at dele fødselsdag med sin onkel (et lille hint Søs :) ). Jeg har termin på min svogers fødselsdag :)

Skal vi regne med I kommer næste lørdag? ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi regne med I kommer næste lørdag? ;) :D

Det ved jeg ikke endnu. Det håber vi da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER