Beem

Weekend

25 indlæg i dette emne

Såååå blev det endelig fredag eftermiddag :glad god weekend til jer alle

hvad skal i bruge weekenden på??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi skal male svigers køkken og jeg glæder mig til at være sammen med dem, elsker mine svigerforældre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal på det andet adoptionsforberedende kursus, hvis nogle skulle være i tvivl om det. Men når vi kommer hjem søndag eftermiddag, så er vi godkendte i fase 2....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starten på weekenden var dejlig.. For den bød jo på lidt snakken med dig søde Camilla..

Men ellers har vi slet ingen vilde planer denne weekend.. Når David kommer hjem engang skal vi have lidt lækker mad og så skal vi vist bare hygge med tv og pc i aften..

I morgen skal vi nok ud og handle lidt.. Måske have et par fastelavnsboller med hjem.. Og det er vist de VILDE planer denne weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdag i aften

Barnedåb i morgen

Søndag står den på opgaveskrivning og hygge med pigerne.

God weekend til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt som muligt tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt som muligt tror jeg :)

Åhhh de weekender er også bare gode at have ind imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starten på weekenden var dejlig.. For den bød jo på lidt snakken med dig søde Camilla..

Men ellers har vi slet ingen vilde planer denne weekend.. Når David kommer hjem engang skal vi have lidt lækker mad og så skal vi vist bare hygge med tv og pc i aften..

I morgen skal vi nok ud og handle lidt.. Måske have et par fastelavnsboller med hjem.. Og det er vist de VILDE planer denne weekend.

det var nemlig rigtig hyggeligt.

Uhmmm fastelavnsboller det kunne jeg godt spise, det sgu nok ik en god kombi med min kur nu jeg endelig har taget mig sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var nemlig rigtig hyggeligt.

Uhmmm fastelavnsboller det kunne jeg godt spise, det sgu nok ik en god kombi med min kur nu jeg endelig har taget mig sammen...

Kur??? Den starter du da først mandag ikke??? Derudover, så siger alle de kloge jo at man en dag om ugen må synde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kur??? Den starter du da først mandag ikke??? Derudover, så siger alle de kloge jo at man en dag om ugen må synde

´

Nej holder den lidt ind imellem, så det til at holde ud.

hehe tror jeg har syndet, spiste en plade marabou i går, pinligt ja, men efter den tur på Riget var det lige hvad jeg havde brug for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

´

Nej holder den lidt ind imellem, så det til at holde ud.

hehe tror jeg har syndet, spiste en plade marabou i går, pinligt ja, men efter den tur på Riget var det lige hvad jeg havde brug for

Jeg synes nu også du har fortjent den plade marabou ovenpå den dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu også du har fortjent den plade marabou ovenpå den dag

Ja ik....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afslapning idag.. har fået en mundfuld rødvin til at fejre at jeg har fået arbejde, selvom de ved jeg er gravid :yay

Imorgen tager Morten til herreaften og jeg kører ud til min mor og tøsehygger :)

Søndag står på brunch hos min mor med min moster og hendes unger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ik....

Helt bestemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martin skal arbejdet hele weekenden her hjemme.

I morgne skal Magnus og jeg ind i byen og bytte noget tøj eller skal vi bare hygge hygge og hygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal selv bare have en afslapnings weekend så vi kan få ladet op til næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi til svendegilde-brunch hos min veninde og søndag skal 2 af ungerne til hver sin fødselsdag, så dagen går vel med at køre dem frem og tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skal i gang med at lave vores nye garage og skur. Manden vil jo gerne have en ny hund, men der skal laves en hundegård til den og den skal være i forlængelse af vores garage og skur. Så nu må han jo bare komme i gang, han har til påske til at lave det færdig. Det har stået stille i snart 2 år, men han tabte lyste til at lave det, efter vi blev færdig med huset. Men vores aftale er ingen garage = ingen hvalp ;)

Så P er uden for og arbejde og ungerne og jeg hygger inden for :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAN I NU ALLE HAVE EN GOD WEEKEND, vi snakkes ved imorgen eftermiddag/aften... Jeg regner ikke med at være online, fra vi kører her 9.10 og frem til imorgen når vi er hjemme ved en 18 tiden...

Manden skal i gang med at lave vores nye garage og skur. Manden vil jo gerne have en ny hund, men der skal laves en hundegård til den og den skal være i forlængelse af vores garage og skur. Så nu må han jo bare komme i gang, han har til påske til at lave det færdig. Det har stået stille i snart 2 år, men han tabte lyste til at lave det, efter vi blev færdig med huset. Men vores aftale er ingen garage = ingen hvalp ;)

Så P er uden for og arbejde og ungerne og jeg hygger inden for :D

ohhhh my god, hvor er du ond, når det sådan blæser. Han kunne jo vente til næste weekend med at lave den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afslapning idag.. har fået en mundfuld rødvin til at fejre at jeg har fået arbejde, selvom de ved jeg er gravid :yay

Tillykke med jobbet. :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så meget.. Har ikke lagt planer her den første tid efter operationen :) Men skal over og se til en vens papegøje han er nemlig på ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal vist bare slappe af her hjemme for har en mand med meget ondt i ryggen

men er nu også meget rart efter sidste weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ohhhh my god, hvor er du ond, når det sådan blæser. Han kunne jo vente til næste weekend med at lave den...

Jeps jeps den strenge kone med pisken, det er mig :sm :D Ej P er tømrer, så han er van til at arbejde i alt slags vejr, han har tøj til det.

Det er ikke noget han bare lavet på en weekend. Der skal sættes sokkel og støbes en vindfang i forbindelse med vores gang, det er han nød til denne weekend, for næste weekend er der natte frost igen ;)

Det kan være jeg skal have lavet en hus tråd, så du kan se, hvorfor vi har bygget om på huset siden vi købte det i november 2002 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag står den på afslapning og i aften skal jeg til Starturn (et lokalt band) koncert sammen med mine 2 bedste veninder - glæder mig som et lille barn til noget tøsehygge :P Synes jeg har det lidt sært i knolden i denne uge - nærmest lidt depressiv :( Håber bare det er min mens som spiller ind, og gør mig moody.

Søndag skal jeg til konfirmand modeshow sammen med min kusine, det glæder jeg mig også vildt til :) Så det må siges, at være en weekend med kvalitetstid ^_^ Det er nu rart nok, når manden arbejder hele weekenden :(

God weekend alle I skønne piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har for en gang skyld ingen planer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER