Solvej99

Hvilken sandal har du?

23 indlæg i dette emne

Jeg skal have mig et par nye sandaler. Inspirér mig :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dem på billedet, har dem i sorte :) Købte dem sidste år og overvejer nu at købe endnu et par, bare i en smart farve istedet :)

ZvfP4n2.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sværger til ecco, så har nogen forskellige, både et par pæne og et par mere outdoor venlige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs: hvordan er sålen på dem? Synes tit sandalsåler er meget tynde, og det er jeg sgi for gammel og tung til at rende rundt i en hel dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig over at der står sandal i ental?! :P :lol Jeg har 4 par sandaler til denne sommer, men det er faktisk allesammen sådan nogle thong-sandaler. Jeg kan selvfølgelig ikke lige finde dem på boozt.com længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs: hvordan er sålen på dem? Synes tit sandalsåler er meget tynde, og det er jeg sgi for gammel og tung til at rende rundt i en hel dag ;)

Den er super lækker, for det er sådan noget blødt læder :yay Jeg kan havde dem på en hel dag Eks. På shopping, zoo osv. Og jeg er ELENDIG til at gå i dårlige sko en hel dag på den måde ;) Så derfor overvejer jeg par nummer 2 af dem :)

Jeg har også 5 par sandaler :P men dem jeg har vist er yndlings :) De andre er mere afhængig af hvilket tøj jeg har på, om jeg gerne vil føle mig lidt "fin", hippie eller hvad det nu end måtte være :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dem på billedet, har dem i sorte :) Købte dem sidste år og overvejer nu at købe endnu et par, bare i en smart farve istedet :)

ZvfP4n2.png

Dem har jeg også!! :D De er intet mindre end fantastiske at have på. Lækker læder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg også!! :D De er intet mindre end fantastiske at have på. Lækker læder!

:D Jamen så bekræfter du det jo også- så kan Mille1981 bare komme afsted og købe dem :D Jeg er virkelig glad for mine :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to :glad Må lige studere dem nærmere i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig over at der står sandal i ental?! :P :lol Jeg har 4 par sandaler til denne sommer, men det er faktisk allesammen sådan nogle thong-sandaler. Jeg kan selvfølgelig ikke lige finde dem på boozt.com længere.

Det kan man godt sige :p Det refererer til modellen.

Ligesom man siger "en brille" eller "en buks" ;)

Tak for jeres bud allesammen. Kom gerne med flere :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man godt sige :p Det refererer til modellen.

Ligesom man siger "en brille" eller "en buks" ;)

Tak for jeres bud allesammen. Kom gerne med flere :balloons

Jeg tror, Pada mente, at man selvfølgelig har flere forskellige :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, Pada mente, at man selvfølgelig har flere forskellige :lol

Nååå :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror, Pada mente, at man selvfølgelig har flere forskellige :lol

 

 

Nååå :D :lolhit

 

:lolhit Præcis :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også flere par, men de er gamle og TRÆNGER til nye :D

Jeg købte de fra BilliBi her den dag vi havde været til NF:billibi_ss14_330_silver-002_-_140324.jpg

 

Ved ikke lige, hvorfor der kommer så stort mellemrum mellem de to linier :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Birkenstock i sølv i år :) Efter jeg fik mit første par for 5-6 år siden, så har det været mine yndlings sandaler som kan bruges indendørs året rundt - total fodformede det er mig :p

Men nu er det jo blevet super moderne at gå i, og min fødder elsker dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har denne fra gabor, bare i sort ruskind

http://www.gaborshop.dk/dame/sandaler/gabor-20

Den sidder super godt! Jeg har simpelthen for sarte fødder til pap-såle eller strop mellem tæerne.

 

Ej, den er sørme også fin! Har et par Gabor-pumps, som jeg er mega-glad for. Er efterhånden ved at affinde mig med, at mine fødder er blevet til Ecco/Gabor-fødder, som jeg synes er lidt mor-agtige (altså min mors generation ;)) - eller i hvert fald har været.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, den er sørme også fin! Har et par Gabor-pumps, som jeg er mega-glad for. Er efterhånden ved at affinde mig med, at mine fødder er blevet til Ecco/Gabor-fødder, som jeg synes er lidt mor-agtige (altså min mors generation ;)) - eller i hvert fald har været.

Helt enig! :D men jeg gider bare ikke ømme fødder længere. Jeg havde et par ballerinaer derfra i forvejen, som jeg er så glade for. Og jeg synes faktisk skoene er pæne. Lidt klassiske og tidløse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop købt disse 2 par.. Fra havanna shoes.. Hold op hvor er de fede... Og tak for inspirationen..

post-3480-0-12141700-1407649740_thumb.jp

post-3480-0-23126000-1407649753_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop købt disse 2 par.. Fra havanna shoes.. Hold op hvor er de fede... Og tak for inspirationen..

Håber du bliver glad for dem, jeg er så glad for mine :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du bliver glad for dem, jeg er så glad for mine :yay

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER