Lovely Lady

Træ-togbane

19 indlæg i dette emne

Min gemal synes, at junior skal have en togbane inden for overskuelig fremtid (selvom han pt er for lille til at forstå konceptet;-).

Men hvad er godt? Der er jo den klassiske Brio, men moar er lidt tøvende over for den, fordi Tænk fandt crap i dem for nogle år siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min gemal synes, at junior skal have en togbane inden for overskuelig fremtid (selvom han pt er for lille til at forstå konceptet;-).

Men hvad er godt? Der er jo den klassiske Brio, men moar er lidt tøvende over for den, fordi Tænk fandt crap i dem for nogle år siden...

Crap delen sidder i plastikket i togene og broerne, ikke i træet. Så man kan roligt købe togbanerne og så gå efter træ togene.

IKEA laver nogle billigere skinner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har IKEA togbanen. Den er rigtig fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor ELSKER sin brio, men han er først begyndt rigtigt at kunne bruge den nu, hvor han er 20 måneder. Jeg købte en del af det på et loppemarked, for det er jo rædsomt dyrt. Han er ret vild med "bakken", som toget kører hurtigt ned ad og med sådan en station, der siger en lyd, når toget kører igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også brio og Valdemar er rigtig glad for det :) Umiddelbart synes jeg dog at IKEAs virker til at være lige så fint, bare en del billigere. Crap har jeg faktisk ikke undersøgt i forhold til det her. Beg tror, jeg tænker, at den kamp lissom er tabt på forhånd i forhold til legetøj :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig med Barbamama :)

Camille ELSKER sin togbane (igen).. For 14 dage siden trådte hun på et lille hegn dertil og nægtede at lege med det fordi det var DUMT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er også rigtig glad for sit Brio. Jeg kigger dog på dba, der kan man virkelig spare mange penge, og det ee jo noget som holder virkelig godt, så det ikke imo gør noget det er brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse har haft duplo togbanen indtil nu og elsker den overalt på jord.

Nu har han så fået en lille bane fra brio i gave af hans dp og har bestemt også leget med det. Men tror ikke at han får mere end det - vi vil ikk selv gå og købe brio, når han har så meget duplo tog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Brio togbanen et hit! Og jeg synes den er så lækker i al sin enkelthed, så den fortsætter vi med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der tænker at Brio først er fra de er ældre? Det står ihvertfald på pakkerne.... Min mand nægter at vi tager det frem før vi når alderen på hvad der står på pakken mens jeg synes vi sagtens kan tage den frem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der tænker at Brio først er fra de er ældre? Det står ihvertfald på pakkerne.... Min mand nægter at vi tager det frem før vi når alderen på hvad der står på pakken mens jeg synes vi sagtens kan tage den frem nu

Hvad står der på pakken?

Silke Elia 22 mdr elsker at lege med det. Det er også et stort hit i min institution, når de store vuggestuebørn får lov til at komme ned i bilrummet :D Så frem med det da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian har en brio (som udlånes til Cassandra) Den har været et stort hit i mange år.

 

Jeg mener han begyndte at lege med den da han var 1½-2 år, han skulle have hjælp til at bygge en tog bane, men kunne ellers sagtens lege med toget. Cassandra 2 år, kan også godt lide at lege med det.

Jeg bruger alders henvisningerne som en vejledning, men kan sagtens købe legetøj hvor der står det er til ældre børn, hvis jeg vurdere mine godt kan lege med det. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har arvet en lille smule kidswood togbane. Kan det mon sættes sammen med Brio eller IKEA? Synes ikke jeg kunne se KW sidst jeg kiggede efter det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft brio og har haft det den sidste halvanden år. Her har vi en batteridrevet tog og det er et hit. Specielt da han var mindre for at holde legen i gang for ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det btw ikke noget med at bilka har brio på bud engang efter sommerferien. Tror vi købte Felix første sæt til minus 40 % et godt stykke inden jul! hvor han fik det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det btw ikke noget med at bilka har brio på bud engang efter sommerferien. Tror vi købte Felix første sæt til minus 40 % et godt stykke inden jul! hvor han fik det.

Jo til deres fødselsdag i august. Men vist kun 35 procent sidste år.

Ellers kan man virkelig købe med billigt brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener der står 3 år på pakkerne til Brio 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener der står 3 år på pakkerne til Brio

Der kan være nogle smådele, men så kan man jo tage det fra. Tog og skinner er der da ikke så meget ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus synes, at de der togskinner er fantastiske til at sige BAM BAM med!;) Det tror jeg nu også man kan med en kopivare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER