Louisea

Hvad tøj føder i i?

30 indlæg i dette emne

Jeg skiftede tøj en del gange inden jeg tog på sygehuset ( fordi jeg var i bad fler gange under veerne, og tog nyt tøj på hver gang jeg kom ud). Men så vidt jeg husker havde jeg løse bukser, en t-shirt og en sweat shirt på da vi tog afsted. Jeg fødte i vand, så havde ikke noget på under fødslen.

Efter fødslen tog jeg mit eget tøj på, en natskjorte og natbukser. Dog sygehusets lækre nettrusser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige så snart jeg kom ind kom jeg i bad & havde ikke noget på, før jeg blev kørt ned til kejsersnit - så hvis jeg skulle have født, så havde jeg været helt natural  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog fat i en kvinde med barnevogn i Name It og spurgte ind til hendes fødsel på Skejby, som heldigvis viste sig at have født på Skejby haha, og hun sagde at hun fik hospitalsskjorten på og deres store trusser men at hun var glad for at komme i sit eget efter nogle timer. Så nogle kan åbenbart godt tilbydes det alligevel..

 

Men nu tager jeg mit eget med og ellers vil jeg klart foretrække deres skjorte, trusserne er jeg ligeglade med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fødte d. 21/6-2014, altså i lørdags på Skejby sygehus. Hun havde både sygehusets skjorter og underbukser på. Og til hendes lille nyfødte dreng var der også sygehustøj, så det er vidst ikke helt aktuelt med, at man ikke kan låne noget af deres tøj. Jeg selv regner også med, at kunne låne et par 'mormor'-trusser på Skejby, når det bliver min tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet overhovedet... Jeg render nøgen rundt fra jeg har gode og regelmæssige veer.

hvis jeg absolut skulle have noget på, så ville det være en meget tynd og oversized tshirt og et par gigantiske trusser. Thats it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER