Dikte

Hormonelt monster søger veninder!

11 indlæg i dette emne

Hej alle!

 

Jeg er ikke helt klar over hvad jeg skal skrive, jeg føler lidt at jeg er ved at lave en kontakt annonce :-P men here it goes... 

Jeg er gravid med mit første barn i uge 10+1 og søger nogen at mødes med en gang i mellem i Århus. Jeg har ikke fortalt min familie at jeg er gravid, da jeg ønsker at vente til efter nakkefoldsscanning. Jeg er ret forskånet mht. fysiske bivirkninger (bortset fra en evig og meget insisterende sult!), men er til gengæld ekstremt hormonelt påvirket - hvilket er ret frustrerende, fordi det går ud over min kæreste. Jeg tror det ville hjælpe at sparre med nogen i samme båd, så  jeg håber meget at finde nogen som vil dele deres oplevelser og erfaringer med mig, og som jeg også kan dele mine egne med :)

 

Jeg er 28 år gammel, studerende, ret sjov,pænt genert men skideflink! :-)

 

Sidder der mon andre følelsesmæssige monstre derude?? 

 

/Dikte 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg bor godt nok vest for Aalborg ved Nibe. Jeg er selv nyuddannet og 26 år snart 27 år.

Jeg er selv i 4+2 ( tabte i 7. Uge i marts måned så håber bare at det vil blive siddende)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg bor godt nok vest for Aalborg ved Nibe. Jeg er selv nyuddannet og 26 år snart 27 år.

Jeg er selv i 4+2 ( tabte i 7. Uge i marts måned så håber bare at det vil blive siddende)

Tillykke med graviditeten! Jeg kan godt forstå din frygt. Jeg tør heller ikke sige noget til nogen før efter NF. Men jeg glæder mig alligevel utroligt meget over det, det håber jeg også du har overskud til, på trods at din dårlige oplevelse sidst. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Dikte.

 

Jeg er 30 år og fra Århus, jeg er godt nok lidt længere henne end dig, men vil da super gerne i kontakt med dig :-)

 

Jeg har også tit følelserne udenpå og tit er det rart at dele nogle ting med nogen som selv sidder i samme båd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Dikte.

 

Jeg er 30 år og fra Århus, jeg er godt nok lidt længere henne end dig, men vil da super gerne i kontakt med dig :-)

 

Jeg har også tit følelserne udenpå og tit er det rart at dele nogle ting med nogen som selv sidder i samme båd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Dikte.

 

Jeg er 30 år og fra Århus, jeg er godt nok lidt længere henne end dig, men vil da super gerne i kontakt med dig :-)

 

Jeg har også tit følelserne udenpå og tit er det rart at dele nogle ting med nogen som selv sidder i samme båd!

Hej Louisea,

Det lyder godt. Hvor langt er du henne? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 14/6/2014 at 9:18 PM, Dikte said:

Hej alle!

Jeg er ikke helt klar over hvad jeg skal skrive, jeg føler lidt at jeg er ved at lave en kontakt annonce :-P men here it goes...

Jeg er gravid med mit første barn i uge 10+1 og søger nogen at mødes med en gang i mellem i Århus. Jeg har ikke fortalt min familie at jeg er gravid, da jeg ønsker at vente til efter nakkefoldsscanning. Jeg er ret forskånet mht. fysiske bivirkninger (bortset fra en evig og meget insisterende sult!), men er til gengæld ekstremt hormonelt påvirket - hvilket er ret frustrerende, fordi det går ud over min kæreste. Jeg tror det ville hjælpe at sparre med nogen i samme båd, så jeg håber meget at finde nogen som vil dele deres oplevelser og erfaringer med mig, og som jeg også kan dele mine egne med :)

Jeg er 28 år gammel, studerende, ret sjov,pænt genert men skideflink! :-)

Sidder der mon andre følelsesmæssige monstre derude??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Dikte

Jeg er noget kun længere end dig, men wr også klar på at mødes, hvis det har interesse. Er 30 år og bor i Sabro udenfor Århus.

Knus Maja

Hej Maja

Det lyder rigtig fint. Lad os finde ud af noget. Vi kan jo mødes til en kop kaffe en dag? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 15/6/2014 at 10:25 PM, Dikte said:

Hej Maja

Det lyder rigtig fint. Lad os finde ud af noget. Vi kan jo mødes til en kop kaffe en 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 32 uger henne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 32 uger henne!

Ja du er lidt længere henne så :) men lad is endeligt finde ud af noget alligevel, hvis du har lyst? Du kan finde mig på facebook Benedikte Holst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER