Susanne

Hus i Nordsjælland lånes ud :)

21 indlæg i dette emne

Vi tager i sommerhus på Samsø i uge 27 og derefter ned til min mor på Sydfyn i nogen dage. Inspireret af en bekendt på Facebook, har vi i den forbindelse snakket om, at der måske kunne være nogen der har lyst til at låne vores hus og holde en lille ferie, hvor man kommer lidt hjemmefra? :unsure

 

Vi bor i Virum, 15km nord for København. Vi har 135m2 hus (+114m2 kælder) fordeldt på soveværelse med dobbeltseng, børneværelse med barneseng (0-4 år), gæsteværelse med 1½-mandsseng og selvfølgelig køkken, stue og badeværelse. Derudover er der en dejlig have med terrasse, sandkasse og sansegynge og både stue og børneværelse har rigeligt udvalg af legetøj/scooter/løbecykel :rolleyes Vi har sågar også et badebassin vi kan sætte frem ;)

 

Det tager 7min at gå ned til Virum st. og derfra 22min med s-toget til Nørreport, eller man kan gå eller køre til Lyngby - der er kun 3,5 km og Lyngby har alt hvad hjertet kan begære ift. shopping og hygge! 

Geels skov er 1km væk, havet kan nås på 15min i bil og Frilandsmuseet ligger 10min gang væk. Der kan handles dagligvarer i både Virum, Holte og Lyngby.

 

Som sagt kan det lånes i uge 27; mere præcist fra søndag d. 29/6 kl. 12 til tirsdag d. 8/7. 

 

Det skal være ganske gratis at låne huset - det eneste det koster er tømning af postkassen, vanding af haven og en støvsugning ved afrejse :P

Man må også gerne selv medbringe sengelinned og så er man velkommen til at låne dyner.

 

Er der mon nogen jyder der er interesseret i en ferie til Hovedstaden eller nogen af lejlighedsfolkene, der kunne bruge lidt luft under vingerne og en have? Eller er det bare den mærkeligste idé I længe har hørt? :unsure :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sindssygt fed ide! :) Vi har allerede lejet et sommerhus, men hvis det var noget i fandt på igen næste år, så kunne vi helt sikkert godt fristes! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god ide. Vi har desværre ikke ferie på det tidspunkt - ellers havde vi nok smuttet til Samsø og hilst på jer derovre i stedet. Hvor skal i bo? Eeeeeelsker Samsø :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god ide. Vi har desværre ikke ferie på det tidspunkt - ellers havde vi nok smuttet til Samsø og hilst på jer derovre i stedet. Hvor skal i bo? Eeeeeelsker Samsø :loveshower

Det kunne da have været SÅ hyggeligt! Vi skal bo Rosenvej 11, Pillemark, hvis det siger dig noget? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bare havde været uge 29 eller 30, så havde vi helt sikkert sagt ja tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da have været SÅ hyggeligt! Vi skal bo Rosenvej 11, Pillemark, hvis det siger dig noget?

Pillemark er ikke så stor, så er ret sikker på jeg ved hvor det er. Kan anbefale jer at tage ud i Sælvig bugten og bade, når det er lavvande. Så kommer der små 'øer'/revler, og det er perfekt at bade der for de små :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pillemark er ikke så stor, så er ret sikker på jeg ved hvor det er. Kan anbefale jer at tage ud i Sælvig bugten og lade, når det er lavvande. Så kommer der små 'øer'/revler, og det er perfekt at bade der for de små :)

Ok, det vil jeg prøve at huske. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kan få fri, kunne det faktisk godt være en mulighed. Super iniatativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed ide! :) vi har desværre ikke fri i uge 27 - ellers kunne vi, jyder, sagtens finde på det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig lækker idé :)

Vi er da meget interesserede :) Jeg er ved at blive vanvittig af at bo i lejlighed uden gårdmiljø eller altan i den her varme:S.

Jeg har en gang i mellem siddet nede på asfalten hvor der er 4 parkeringspladser, men er ikke super rart når der kommer en bil som er ved at køre en ned:S og de bare kigger dumt på en:S.

Vi skriver begge speciale, så har jo heldigvis ikke problemer med transporten :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed fed ide!!! Desværre har vi hund, ellers var jeg frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er for sej Susanne. Super initiativ  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er for sej Susanne. Super initiativ :loveshower

Enig :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super gæstfrit og rart initiativ :respekt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - hvor er I søde allesammen :D :lovebk

Vi har ikke noget imod hunde - Sørens forældre har altid deres sorte labrador med, når de er på besøg. Eneste krav er, at vi ikke vil have dem i møblerne, hverken sofa eller senge, og at man selv støvsuger hundehårene op og fjerner evt. efterladenskaber i haven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærgerligt at jeg først har ferie i uge 28 :(

Super fed idé! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre er vores vapse sådan en der bare er totalt ligeglad, og hopper op i alle møbler så snart han ser sit snit til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærgerligt at jeg først har ferie i uge 28 :(

Super fed idé! :)

Vi kommer først hjem tirsdag eller onsdag i uge 28, så en forlænge weekend kan det da godt blive til, hvis det ikke er nogen der bider på hele ugen ;)

 

Desværre er vores vapse sådan en der bare er totalt ligeglad, og hopper op i alle møbler så snart han ser sit snit til det ;)

Ja, så er jeg nok hende den snerpede der siger nej tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god tur til Samsø, det er simpelthen et fantastisk sted, elsker den ø, håber selv på at komme derover i uge 27, skal igen i uge 29 og 30. Men fedt initiativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super ide! Det passer ikke lige i vores ferieplaner, men synes ideen er god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er stadig meget interesserede :-) vi fylder jo bare ikke så meget når vi kun er to.... :-)

Men hvis andre også er interesserede er det jo et stort hus :-) ihvertfald når vi er vant til 40 kvm, så kunne jo dele med andre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER