Mette A.

Ideer til Fars dags gave

30 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, har jeg lidt brug for noget inspiration til en Fars dags gave til Per fra Lise. Sidste år fik han et krus med "Verdens sejeste far" på og en køleskabsmagnet med teksten "Fædre er mennesker man ser op til". Så det skal ikke være noget i den dur igen.

Jeg har planer om at lave en god morgenmad til ham og forkæle på den måde (det gjorde han også på mors dag), men vil gerne give ham en gave også derudover (som Lise så får lov at overrække). Jeg synes han er så svær at give gaver, for det eneste han ønsker sig er sådan nogle kæmpe ting, som er alt for dyre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg kender det! B har gudskelov forelsket sig i japanske tegnefilm, så nu har jeg altid det som en løsning, men sådan har det slet ikke altid været :D

Nå... Hmm, tænke tænke...

Lækre bløde uldsokker?

Johan Bülow lakrids?

Gode bøffer fra slagteren? (Man kan vel stadig smække en sløjfe på og lade Lise give den)

Oplevelser?

Specialøl?

En tegning, Lise har lavet?

En bluse?

Et computerspil?

En god bog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker noget hjemmelavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kage! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder af Lise (og evt mave), 3 styks med henholdvis bogstaverne F, A og R?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har lige fået sin - bland-selv kanaler på vores yousee-abonnement. Så nu er der masser af live-sport i stedet for de kanaler som vi alligevel ikke så. Men man skal købe både kort og kortlæser (månedsprisen er den samme), og det er så hans gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline giver far en tommestok, hun har knækket den har han har.

Ved ikke helt hvad han mere skal have, overvejer nye løbesko eller noget værktøj, men ved det ikke helt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kender det! B har gudskelov forelsket sig i japanske tegnefilm, så nu har jeg altid det som en løsning, men sådan har det slet ikke altid været :D

Nå... Hmm, tænke tænke...

Lækre bløde uldsokker?

Johan Bülow lakrids?

Gode bøffer fra slagteren? (Man kan vel stadig smække en sløjfe på og lade Lise give den)

Oplevelser?

Specialøl?

En tegning, Lise har lavet?

En bluse?

Et computerspil?

En god bog?

Jeg tænker noget hjemmelavet :)

Billeder af Lise (og evt mave), 3 styks med henholdvis bogstaverne F, A og R?

Min mand har lige fået sin - bland-selv kanaler på vores yousee-abonnement. Så nu er der masser af live-sport i stedet for de kanaler som vi alligevel ikke så. Men man skal købe både kort og kortlæser (månedsprisen er den samme), og det er så hans gave :)

Gode forslag, tak skal I have og bliv endelig ved! :super

Han er ret glad for lakrids, så noget lækkert "luksus lakrids" var måske en god idé.

Hvad kan man lave af hjemmelavede ting? Tegninger og fingermalerier laver hun så mange af hele tiden.

Den med billederne lyder spændende, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du mener. Altså 3 separate billeder, hvor der er et bogstav et sted på hvert billede der staver til far, eller? Tænkte du noget med at Lise kunne holde bogstavet F på et skilt eller lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så heldig så min mand har en svaghed for marabous påskeæg, og svigermor har gemt nogle, så det får han fra Lina... om han så får noget mere ved jeg ikke endnu, så jeg følger lige med... "nogen" mente jo ikke at vi fejrede sådan nogle dage, da det var mors dag... piv 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en aftershave som Maja skal give til fars dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga gir sin far denne

nBGOjsb.jpg

Håber at ku finde en ramme til som kan stå på hans arbejde :)

Bogstaverne er fra panduro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga gir sin far denne

nBGOjsb.jpg

Håber at ku finde en ramme til som kan stå på hans arbejde :)

Bogstaverne er fra panduro

Tænker du har lavet det i et smart program, (som jeg ikke kan finde ud af alligevel :D ), men kender du et nemt værktøj, evt app, hvor man kan lave noget lign? Altså med flere billeder i et billede? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er lavet i indesign, jeg har en app der hedder pic collage hvor man kan sætte flere billeder på og lave baggrunde osv, måske det ku være en mulighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er lavet i indesign, jeg har en app der hedder pic collage hvor man kan sætte flere billeder på og lave baggrunde osv, måske det ku være en mulighed

Tak, vi har indesign, men jeg har aldrig brugt det, og det dur jo ikke at spørge min søde mand :D

Jeg prøver app'en - tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg (eller rettere børnene) giver 12 flasker lækker rosé. Han elsker rosé:-)

Idéen med barnet/børnene holder FAR-bogstaver er så genial! Den kan måske bruges næste år, hvor lillebror kan være med også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig godt ud med de bogstaver, må lige se om jeg kan finde ud af noget lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig godt ud med de bogstaver, må lige se om jeg kan finde ud af noget lignende :)

Ellers så kig i BK's kreative forum i min tråd om ting Mie kunne lave til bedstemor der er nogle ting Lise SAGTENS kan lave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så kig i BK's kreative forum i min tråd om ting Mie kunne lave til bedstemor der er nogle ting Lise SAGTENS kan lave!

Der vil jeg da lige smugkigge ind så ;) tak for tippet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besluttede mig for at bruge billedeideen fra Louisef og Mette :) Her er resultatet (et billede af billederne, så ikke skide god kvalitet, men I kan få en ide om det :D). Tænker han skal have det stående på sit arbejde:

post-3372-0-96292900-1401288695_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besluttede mig for at bruge billedeideen fra Louisef og Mette :) Her er resultatet (et billede af billederne, så ikke skide god kvalitet, men I kan få en ide om det :D). Tænker han skal have det stående på sit arbejde:

Hvor er det fint! Hvor er din datter køn :biglove det bliver faderen glad for, er jeg sikker på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en flaske portvin til Tim fra Storm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint! Hvor er din datter køn :biglove det bliver faderen glad for, er jeg sikker på :)

Det tror jeg også han gør :glad Og tak for komplimenterne på min datters vegne :kiss

Og tak for at give ideen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint! Hvor er din datter køn :biglove det bliver faderen glad for, er jeg sikker på :)

:ditto Fine kønne søde Lise altså :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde, som ganske lille, skrevet et brev til min far- skæve bogstaver and all. Også små 'illustrationer' i form af tegninger af os. Og så havde jeg sat en lille lykkemønt på brevet med tape- en 25øre haha

Havde skrevet at jeg savnede ham- og tegnet os (meget grimt) sammen.

Fandt ud af som voksen, at han havde gemt den siden i en lille hemmelig æske.

<3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Fine kønne søde Lise altså :kuller

:kiss tak

 

Jeg havde, som ganske lille, skrevet et brev til min far- skæve bogstaver and all. Også små 'illustrationer' i form af tegninger af os. Og så havde jeg sat en lille lykkemønt på brevet med tape- en 25øre haha

Havde skrevet at jeg savnede ham- og tegnet os (meget grimt) sammen.

Fandt ud af som voksen, at han havde gemt den siden i en lille hemmelig æske.

<3

Åhh hvor kært :wub så ville mit hjerte, da også smelte som forælder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER