Tessa

Træt med træt på....zzzzzz

8 indlæg i dette emne

Hej ja som overskriften selv siger det, ALDRIG kan jeg huske at have været så træt, heller ikke under min første graviditet.

Kan sove når og hvor som helst he he

 

Faldt i søvn på sofaen i går aftes,....viiild god film bom så var jeg væk.

 

Stod op frisk og nu nogle timer senere føltes det som om det snart at sengetid igen...sidder og nikker med hovedet :whistling

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Få hvilet alt hvad du kan.. Sørg for masser væske de her varme dage og få noget godt og næringsrigt mad :)

Jeg var vaaaaaaaanvittig træt i min første graviditet.

Heldigvis er det ikke så slemt den her gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at jeg ikke er alene om den følelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg powernappede 15-20min på toilettet på arbejde hver dag fra uge 6-11 - jeg satte mig ned, lagde armen på håndvasken og hovedet på armen og BUM, så SOV jeg. Jeg var helt væk og jeg oplevede mere end een gang, at jeg vågnede fordi det bevægelsessensor-styrede lys på toilettet gik ud efter 15 min :D

 

Det er helt normalt at være så træt i 1. trimester. Sov, når du kan og kom så godt igennem det som muligt. Det går over igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg powernappede 15-20min på toilettet på arbejde hver dag fra uge 6-11 - jeg satte mig ned, lagde armen på håndvasken og hovedet på armen og BUM, så SOV jeg. Jeg var helt væk og jeg oplevede mere end een gang, at jeg vågnede fordi det bevægelsessensor-styrede lys på toilettet gik ud efter 15 min :D

Det er helt normalt at være så træt i 1. trimester. Sov, når du kan og kom så godt igennem det som muligt. Det går over igen :kram2

:ditto

Det har jeg også måtte gøre begge gange! Utroligt nok finder man en behagelig stilling ;) det går heldigvis over, selv om det føltes uoverskueligt lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja kan alt for godt huske den overvældende træthed! Det var som om en anden overtog min krop :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trætheden er dæleme hård, endnu mere når man har en tumling og du ikke bare kan tage en slapper på sofaen :O Jeg husker ikke trætheden så slem sidste gang, som den er denne gang. I guder jeg er flad for energi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også voldsomt med trætheden for mig i 1.trimester. Jeg var nødt til at skære ned på arbejde og alt ved siden af og sove eftermiddagslur hver dag og så var jeg alligevel klar til at gå i seng kl. 20:00. Nu har jeg stadigvæk et stort søvnbehov, men eftermiddagsluren er ikke længere nødvendig, og det virker ikke længere helt uoverskueligt (pga. træthed) at komme hjem fra arbejde...

 

Det skal nok blive bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER