Louisea

Problemer med graviditetsbukser

8 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Jeg har efterhånden en god håndfuld graviditetsbukser, de sidder godt på ben og røv, men hold fast hvor er de ubehagelige at have på på maven. De strammer i elastikken og hvis jeg bukker ned i den (altså halvt), så ryger den konstant ned under maven alligevel og så strammer den bare i livet - GRR. Jeg er ved at blive skør. Og det problem har jeg med alle mine bukser.

 

Jeg er snart 29 uger henne, og har hvad føles som en mega mave haha.

 

Jeg har heldigvis nogle kjoler, men savner altså bukserne også..

 

Hvad har i af råd?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vente-leggins fra H&M :) De er guld værd og ikke specielt dyre. Har netop lige selv investeret i 2 par i dag.. Men ja, ellers bruger jeg også kjoler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke klippe lidt i elastikken i toppen, det kan give lidt ekstra plads, alternativt skal du have fat i et løst mavebånd i en større størrelse og så folde det fra bukserne ned på hoften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva model har du?

Dem jeg har fra H&M sidder højt på maven og er løse i livet, modsat dem jeg har prøvet fra mammalisius (staves), de sidder altså dårligt på mig og elastikken stopper midt på maven.

Jeg er 30+1 i dag og ikke så lille om maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ventebukser hvor det elastiske er under maven. Det er så rart. De er købt i Enula 9 på Østerbro. Jeg har altid været irriteret på de bukser, hvor elastikken går op over maven - har altid syntes, at elastikken falder ned. Men de to par jeg har fra Enula9 er så skønne! Derudover så har saint Tropez en del bukser med elastik i taljen - de er også super rare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også meget stor, og kunne slet ikke passe bukser til sidst :( Men jeg fandt dog et par shorts i H&M som der sad godt rundt om maven. Ellers har jeg brugt strømpebukser og nederdele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle mine bukser er fra H&M af. To par jeans og to sorte bukser, hvoraf det ene par er blevet for små. Og så har jeg nogle skinny jeans i sort, som jeg synes sidder bedst på benene men mega dårligt omkring maven.

De to jeans er meget løse om maven til gengæld, men elastikken er træls da den føles som et bånd der sidder og irriterer og klemmer mens alt andet er løst.

Jeg havde et blå par skinny leggins fra H&M og dem var jeg glade for, men de er pist væk, hvilket jeg ikke forstår - Må have graviditetshjerne eller noget haha. Har ledt og ledt, men ved ikke om jeg skal investere i et par igen, eller om det bliver for varmt.. Nu er der heller ikke mere end maks 3 måneder tilbage så ved heller ikke om det er det værd?!

 

Det kan være jeg skal klippe lidt i elastikken ja (Y)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte bukser fra esprit, der var lavet til nærmere at sidde under maven end henover:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER