Guest Cirkeline88

Paradise Hotel 7

65 indlæg i dette emne

ja så er der jo kun 6 dage til Paradise Hotel sæson 7 kommer på tv3, skal i se det?

jeg skal helt sikkert, jeg kender den ene der er med fra starten så skal da se hvordan det går ham..

jeg har ikke altid set det. jeg begyndte først i midten af sæson 5 også så jeg sæson 6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JAAA :yay

Jeg er en sucker for reality tv - Paradise især ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set det siden sæson 1-2-3 eller sådan noget..

Så lidt af det med Amalie og Peter dog hehe..

Tror helt sikkert jeg skal se det, men tror ikke jeg kommer til at følge med... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal helt bestemt se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke tv3, så nej jeg skal ikke se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - jeg kan ikke KLARE at se på det. Bliver SÅ pinlig berørt på deres vegne - at man kan være så dum!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - jeg kan ikke KLARE at se på det. Bliver SÅ pinlig berørt på deres vegne - at man kan være så dum!?

det gør jeg også :) men jeg elsker at se det :loveshower

jeg kan slet ikke lade vær at se det det er mega underholdende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal AFGJORT se det! :yay:

Synes det er SÅ sjovt, og så har det iøvrigt de sidste to år været min trofaste "pauseklokke" når jeg har skrevet projekt. Et fast holdepunkt, hvor man bare ligger ALLE bøger HELT væk og bare putter sig ned i herligt fordummende tv. Aaaah, jeg glæder mig!!!! :loveshower

BTW, så er jeg faktisk ikke sikker på at de unge mennesker, der deltager er så dumme, som vi gerne vil gøre dem til... Men det er vist en anden diskussion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gider jeg simpelthen ikke....har haft fulgt med for nogle år tilbage, men har fået nok af det....ligesom Robinson....virkelig kedeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAAA :yay jeg skal helt sikkert se det.... Glæder mig allerede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gider jeg simpelthen ikke....har haft fulgt med for nogle år tilbage, men har fået nok af det....ligesom Robinson....virkelig kedeligt.

Og jeg vil give dig ret i at Robinson er helt vildt kedeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Jeg skal også så afgjort følge med!!! Har fulgt med siden sæson 3 (2007) synes det er god underholdning og et program hvor man bare kan sætte sin hjerne på "pause" og ellers slappe af :) Nu skal jeg til og i gang med min bachelor-opgave, så tror at jeg kommer til at bruge Paradise Hotel som et kærkomment afbræk i skrivningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da, det skal jeg helt sikkert se hvis jeg kan holde mig vågen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal AFGJORT se det! :yay:

Synes det er SÅ sjovt, og så har det iøvrigt de sidste to år været min trofaste "pauseklokke" når jeg har skrevet projekt. Et fast holdepunkt, hvor man bare ligger ALLE bøger HELT væk og bare putter sig ned i herligt fordummende tv. Aaaah, jeg glæder mig!!!! :loveshower

BTW, så er jeg faktisk ikke sikker på at de unge mennesker, der deltager er så dumme, som vi gerne vil gøre dem til... Men det er vist en anden diskussion :)

det tror jeg heller ikk de er, alle sammen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det dejligt at se så mange skal se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke, for manden har det med at skifte væk når jeg ser det..

Han gider simpelhent ikke høre på det. Hvis jeg endelig ser det, så er det fordi han sover;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke, for manden har det med at skifte væk når jeg ser det..

Han gider simpelhent ikke høre på det. Hvis jeg endelig ser det, så er det fordi han sover;)

Det er det samme herhjemme... Så jeg ser det altid ved computeren på viasatondemand... Så slipper jeg også for reklamerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme herhjemme... Så jeg ser det altid ved computeren på viasatondemand... Så slipper jeg også for reklamerne :)

min kæreste har ikke noget imod det, altså han sidder ikke og er helt vild :) men vi ser det da sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand lægger også ud med at sige at han gider ikke se det pis, og når jeg så har set de første 15 afsnit (hvor han har kigget med i smug) så er det ham der husker på at vi skal se det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand lægger også ud med at sige at han gider ikke se det pis, og når jeg så har set de første 15 afsnit (hvor han har kigget med i smug) så er det ham der husker på at vi skal se det :lol

hvor er det herligt :) har lige set at de i år laver et talkshow agtigt noget efter dagens afsnit, paradise after dark.. det er jeg lidt spændt på at se hvad det er for noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand lægger også ud med at sige at han gider ikke se det pis, og når jeg så har set de første 15 afsnit (hvor han har kigget med i smug) så er det ham der husker på at vi skal se det :lol

Nåe også din mand :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Self skal jeg se det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mon ikke jeg også skal se det. Plejer altid at sige at jeg ikke skal se det, men ender med at se det alligevel :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand lægger også ud med at sige at han gider ikke se det pis, og når jeg så har set de første 15 afsnit (hvor han har kigget med i smug) så er det ham der husker på at vi skal se det :lol

Så er det ikke kun her hjemme det er sådan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand forsøger at lade som om, at han ikke følger med, men det ender da med at han stiller det ene spørgsmål efter det anden for at følge med alligevel... og så ryster han på hovedet af deltagerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER