Mulle

Tøj til den lille

8 indlæg i dette emne

Hej piger.

 

Jeg vil gerne snart så småt igang med at købe noget tøj til den lille, men hvad dælen skal man købe??

Hvilken størrelse,hvor meget, hvor lidt osv.??

 

Havde lidt tænkt, at det nok var dumt at købe str. 50, men nu har vi fået at vide, at bette pigen ikke er så stor i vægt, så mon vi alligevel skal det? :huh  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun købt 2 bodier i str 50 indtil videre.. Stod selv med samme tanker om hvor meget man nu sku købe, hvis man nu fik en 4 kg's baby ;) jeg har valgt at jeg 1 uge før termin ca, tager i HogM og køber lidt mere tøj i str 50, lader tøjmærket side, og så kan det altid returneres.. Godt nok kan man så ikke få det vasket, hvis man ender med at bruge det.. Men det går jo også nok, indtil man kommer hjemmefra sgh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og generelt har jeg faktisk ikke købt andet en bodier, strømpebukser, 1 enkelt kjole og cardigan. Jeg tror simpelthen ikke man får brugt andet den første tid, når nu vi har termin i august. Og så får man sikkert meget tøj i barsels gave..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt lidt i str. 56 og 62 og et par enkelte ting i str. 68 har så også en del fra sidste gang men det meste er str. 56 og op efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige at med et barn på 3500 og en på 3750 havde vi alligevel mere brug for str. 50 end forventet, og vi måtte ud og købe ret akut fordi vi havde valgt at det nok ikke var nødvendigt (bare et lille indspark).

 

Og med hensyn til at vaske det nye tøj, så kommer det jo til at tørre rigtig hurtigt, for vi får jo en dejlig varm sommer - altså efter fødslen  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah vejede 3890 og var 52 lang. Vi brugte str 50 i to uger.

Husk at de små ikke kan holde varmen selv, så selvom det er varmt, skal de stadig have tøj på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng er født i juli 13. Han er en meget varm dreng og havde ikke tøj på den første mdr pga varmen.. Han havde ble på og sov med en stofble som dyne..

Han kunne stadig være i str 50 da vi begyndte at bruge tøj rigtigt..

Så vil sige lidt i str 50 og lidt mere i 56.. Afhængig af hvad du er til..

Bodier smurte vi op på ærmer og bløde bukser fik også er opsmøg.. Det kan man spare en del på - der er nødvendigvis ikke ret meget forskel på de små str..

Vi har tøj til lillesøster fra 50 og op (vi har fået enormt meget af et vennepar)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, så er det vidst vedtaget - jeg tør godt at købe lidt i str. 50 :) 

Og når hun så er født, kan vi jo altid smutte forbi H&M og købe mere, hvis vi har brug for det :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER