M2be

Om løst og fast

381 indlæg i dette emne

Hej piger... vores lille lærke kom til verden den 27 november kl 18:24. 50 cm og 2913 gram. Det gik egentlig meget stærkt. Havde uro om natten og sov dårligt. Havde småveer. Hele dagen forsøgte jeg at sove afbrudt af veer. 5 min mellem gennem hele dagen. Kl 14 kunne jeg ikke mere og en veninde kørte mig til Esbjerg mens min kæreste kørte bagefter fra Ribe. Havde mange smerter så fik morfin og faldt i søvn på lille overvågningsstue. Kl lidt i 6 vågner jeg for at tisse men kan ikke. Kan heller ikke lægge mig igen. Går på toilettet og derefter får jeg presseveer. Bliver nærmest slæbt ind på stuen igen og vupti er hun født. Kunne slet ikke holde igen. Jeg mistede 1,7 liter blod og måtte på Op for at stoppe blødning. Lærke kom på neo fordi fostervand var grønligt og hun skulle afgiftes for morfinen. Hendes far fulgte med hende. Hun er skøn og det gode er at jeg ikke fik det psykisk dårligt efter hendes fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med Lærke ❤️ Sikke en lynfødsel. Godt du har det godt her efterfølgende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lærke ❤️ Sikke en lynfødsel. Godt du har det godt her efterfølgende

Tak sdb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes det er crazy at det i disse dage er 1 års tid siden at de første testede positive herinde?? :O Og nu tester andre for december terminen :) Vi har talt om, at det er vildt at tænke på at Mi. Sidste år ikke engang var til på dette tidspunkt :rolleyes Det blev han omkring den 1./2. April :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes det er crazy at det i disse dage er 1 års tid siden at de første testede positive herinde?? :O Og nu tester andre for december terminen :) Vi har talt om, at det er vildt at tænke på at Mi. Sidste år ikke engang var til på dette tidspunkt :rolleyes Det blev han omkring den 1./2. April :P

Det er SÅ vildt. Min mand og jeg snakkede faktisk om det da vi var i den uge og på den dag hvor M formentlig blev "produceret". På onsdag er det 1 år siden jeg testede positiv 5+1 og på torsdag er hun allerede 4 måneder. Sikke tiden flyver.

For et år siden var jeg fyldt med håb og spænding og udskød at teste indtil jeg virkelig var sikker på at gå over tid og ikke blive skuffet hvis negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eej... Jeg er bagud - og rigtig meget endda!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER