M2be

Om løst og fast

381 indlæg i dette emne

Det kan jeg godt forstå. Så lillebror nu bliver du i mors mave indtil vi rammer december - du sender bare tegnblødning mv til mig i Århus så tager jeg gerne fødsel nu

Men du må ikke bekymre dig sådan ønskebebs det skal nok gå alt sammen.

Mine bekendte havde kun været på sygehuset en uge med deres dreng men han var også 2900 gram og 52 cm da han kom i 35+0

Jeg har sovet, eller det vil sige, jeg har været vågen det meste af natten <_< Havde meget murren fortil og i lænden flere gange i nat, men det kom og gik uden system!

Blødningen er blevet mindre, så den nu ikke er frisk længere, men mere rosa som jeg har kendt det siden uge 32 :) Så roen har sænket sig, tak for støtte i går :kram2

Det var en fin størrelse på drengen, min datter vejede 3220 gram og var 51 cm, da hun blev født 41+3, men der var moderkagen også begyndt at sætte ud, så hun har ikke fået særlig meget næring de sidste dage hun har været i maven.

Så jeg tror, at vi skal regne med en 2600-2800 gram nu på den bette, længde aner jeg ikke, men det er stadig en fin størrelse- er spændt på hvad JM siger på onsdag til tjek der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sovet, eller det vil sige, jeg har været vågen det meste af natten <_< Havde meget murren fortil og i lænden flere gange i nat, men det kom og gik uden system!

Blødningen er blevet mindre, så den nu ikke er frisk længere, men mere rosa som jeg har kendt det siden uge 32 :) Så roen har sænket sig, tak for støtte i går :kram2

Det var en fin størrelse på drengen, min datter vejede 3220 gram og var 51 cm, da hun blev født 41+3, men der var moderkagen også begyndt at sætte ud, så hun har ikke fået særlig meget næring de sidste dage hun har været i maven.

Så jeg tror, at vi skal regne med en 2600-2800 gram nu på den bette, længde aner jeg ikke, men det er stadig en fin størrelse- er spændt på hvad JM siger på onsdag til tjek der :)

Godt at hører at det ikke længere er frisk blod - håber han har forstået at han er en december baby og derfor først skal komme tidligst den 1/12  :kiss

 

Er ked af du ikke har fået sovet så meget - husk nu at få hvilet en masse, selvom du gerne vil være der en masse for M er det vigtigt du passer på dig selv og lillebror også. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at hører at det ikke længere er frisk blod - håber han har forstået at han er en december baby og derfor først skal komme tidligst den 1/12 :kiss

Er ked af du ikke har fået sovet så meget - husk nu at få hvilet en masse, selvom du gerne vil være der en masse for M er det vigtigt du passer på dig selv og lillebror også.

Jeg har fået hvilet en del, M. Har været så nem i dag, pylret, men nem alligevel, så vi har været krea med julegaver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh... I dag har jeg godt mange menstrationsagtige smerter og ondt i lænden...

Er det meget normalt her i den sidste del af graviditeten ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh... I dag har jeg godt mange menstrationsagtige smerter og ondt i lænden...

Er det meget normalt her i den sidste del af graviditeten ??

Ja det skulle være meget normalt og gode tegn på kroppen er ved at øve sig/gøre sig klar.

Havde selv 4-5 timer i nat med regelmæssige plukveer (Hmm måske var det veer) det ned mere og mere til - så håbede lige det var nu. Ville lige hvile lidt - sov 2 timer og så har der intet været siden. Snydt pomfrit. Troede ellers hun ville holde fødselsdag i dag. Har nu sovet igen yderligere 9 timer og er vågnet nu med mensmurren og øm lænd - så må se om det bliver bed at være drillerier eller om det godt gider udvikle sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skulle være meget normalt og gode tegn på kroppen er ved at øve sig/gøre sig klar.

Havde selv 4-5 timer i nat med regelmæssige plukveer (Hmm måske var det veer) det ned mere og mere til - så håbede lige det var nu. Ville lige hvile lidt - sov 2 timer og så har der intet været siden. Snydt pomfrit. Troede ellers hun ville holde fødselsdag i dag. Har nu sovet igen yderligere 9 timer og er vågnet nu med mensmurren og øm lænd - så må se om det bliver bed at være drillerier eller om det godt gider udvikle sig

Wow spændende ... Der sker ting og sager! :)

Jeg har stadig en del murren og har haft det hele dagen... Spændt på om det fortsætter i morgen -og om det skal være sådan de næste uger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow spændende ... Der sker ting og sager! :)

Jeg har stadig en del murren og har haft det hele dagen... Spændt på om det fortsætter i morgen -og om det skal være sådan de næste uger....

Håber da snart der sker mere her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i DAG at I skal føde Tumlepigen og SDB :) ;) :stork :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i DAG at I skal føde Tumlepigen og SDB :) ;) :stork :goodluck

Haha ja det ser sgu lidt sort ud på den front - tror ikke min mor får ret med datoen. Har ikke Haft en eneste plukve siden natten mellem søndag og mandag - dog virker min mave lavere og har en meget inaktiv baby der ikke gider mosle for meget men bare sover og sover og sover. Jamen så kom dog ud unge dame.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i DAG at I skal føde Tumlepigen og SDB :) ;) :stork :goodluck

Det skal godt være en lynfødsel, hvis det skal holde stik! Her har jeg godt nok en del plukveer men de udvikler sig ikke :(

Havde været SÅ fedt at kunne skrive, at jeg/vi var gået i fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var ærgerligt, at det ikke skete i går ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en time til vi officielt rammer december måned - og medmindre jeg får den vildeste fødsel så bliver det ihvertfald en december baby fra min side af  :jul5:  :jul1:  men det var jo selvfølgelig også aftalen. Men nu er der snart kun 12 dage til jeg senest bliver sat i gang hvis ikke hun selv finder udgangen inden  :jul2:

 

Håber nu personligt hun snart kommer for mavsen er ved at blive ret tung synes jeg og jeg vil bare helt vildt gerne se hende nu og få hende i mine arme - kroppen siger at der ikke er noget som helst på vej, ingen tegnblødning, slimprop, plukve eller noget som helst. Og baby hun sover det meste af tiden og har det tydeligvis alt for godt inden i hulen. - kom så ud lille skat  :wub

 

Håber I andre gravide har det godt og eller har fået jeres babyer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på der er nogle julenisser på vej snart piger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en time til vi officielt rammer december måned - og medmindre jeg får den vildeste fødsel så bliver det ihvertfald en december baby fra min side af  :jul5:  :jul1:  men det var jo selvfølgelig også aftalen. Men nu er der snart kun 12 dage til jeg senest bliver sat i gang hvis ikke hun selv finder udgangen inden  :jul2:

 

Håber nu personligt hun snart kommer for mavsen er ved at blive ret tung synes jeg og jeg vil bare helt vildt gerne se hende nu og få hende i mine arme - kroppen siger at der ikke er noget som helst på vej, ingen tegnblødning, slimprop, plukve eller noget som helst. Og baby hun sover det meste af tiden og har det tydeligvis alt for godt inden i hulen. - kom så ud lille skat  :wub

 

Håber I andre gravide har det godt og eller har fået jeres babyer 

 

Jeg fik heller ingen novemberbaby <_< Troede jeg ellers, at hun og far havde lavet en aftale om. Der er ingen tegn på noget som helst. Har en hel del plukveer, men det bliver ikke til mere :prik

 

Jeg har mistet troen, så tror nu at jeg først føder om 14 dage ligesom med min store datter :( Det gider jeg faktisk ikke. Gad godt hun kom snart, så vi liiiige kunne nå at lande inden jul. I øvrigt rammer hun om 14 dage vores årsdag og en venindes fødselsdag, såååå kunne hun lige komme i denne uge, tak. Også fordi vi ikke gider at fars barsel bliver "spist" af helligdagene, så senest 9. december - basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af krydsede fingre herfra til jer :baby2

Jeg har nu 3 uger til termin og er begyndt at affinde mig med, at det kan ske i morgen eller senest 2. januar ... Og hvis det først bliver til nytår eller januar, så er det sådan det er.

Det eneste der nager mig er min halsbrand og en irritation over, at det nu er virkelig anstrengede og svært at komme ud af sofa, seng og bil - og at jeg puster bare jeg har taget 5 skridt ...

Dog er bebsen derinde begyndte at være meget mere aktiv, end han plejer... Der fortsat murren og ondt i lænden hver dag og nu også meget udflåd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 dage til termin - masser af "brok" med kroppen, men jeg tror ikke på det. Passer mig fint hvis jeg liiiiige kan nå de sidste ting - og følger jeg min sædvanlige "overtids-rutine" så føder jeg ikke før 19-26. dec.. argh. SÅ langt håber jeg ikke jeg går denne gang, men skal lige bruge en uge mere på de sidste forberedelser, så må hun gerne komme <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår 02-12-2014 kl 8:52 kom Mie til verden - hun er en skønhed på 56 cm, 3502 gram og masser af fint brunt hår. Hun kommenter vandafgang kl 2:30 med ekspresfart så jordmoderen var lige ved ikke at nå at gribe hende.

Vi har nydt at være selv det meste af dagen på Skejby og har været heldige det kun har været bedsteforældre og 1 onkel der kom forbi - bad mostrene vente til imorgen.

Hun har sovet/sover fint både hos mig og også alene i vuggen. Far klare alle hendes bleer og hun har været dygtig at spise hos mig over 4 længere ammeperioder - så vi håber det fortsætter.

Min smukke langbenede grynte pige som som fuldstændig med sine arme og ansigtsfolder som sin mor ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår 02-12-2014 kl 8:52 kom Mie til verden - hun er en skønhed på 56 cm, 3502 gram og masser af fint brunt hår. Hun kommenter vandafgang kl 2:30 med ekspresfart så jordmoderen var lige ved ikke at nå at gribe hende.

Vi har nydt at være selv det meste af dagen på Skejby og har været heldige det kun har været bedsteforældre og 1 onkel der kom forbi - bad mostrene vente til imorgen.

Hun har sovet/sover fint både hos mig og også alene i vuggen. Far klare alle hendes bleer og hun har været dygtig at spise hos mig over 4 længere ammeperioder - så vi håber det fortsætter.

Min smukke langbenede grynte pige som som fuldstændig med sine arme og ansigtsfolder som sin mor ❤️

Også stort tillykke herinde i decembergruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også stort tillykke herinde i decembergruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved JM i dag, baby er nu skønnet til 3000 g.

Men har fået vand i fingrene og mit blodtryk var lige højt nok - så skal være opmærksom på svangerskabsforgiftning :(

Er der nogle af jer, som har haft det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved JM i dag, baby er nu skønnet til 3000 g.

Men har fået vand i fingrene og mit blodtryk var lige højt nok - så skal være opmærksom på svangerskabsforgiftning :(

Er der nogle af jer, som har haft det ?

Nej men ville lige sende et  :kiss  :kram din vej. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved JM i dag, baby er nu skønnet til 3000 g.

Men har fået vand i fingrene og mit blodtryk var lige højt nok - så skal være opmærksom på svangerskabsforgiftning :(

Er der nogle af jer, som har haft det ?

Nej og sender de bedste ønsker om at du undgår det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der ikke har født ? ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der ikke har født ? ...

Nej jeg venter også (u)tålmodigt.. Har dog først termin den 28/12.. Men kan næsten ikke vente mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har heller ikke født endnu - har termin i dag :)

- Men altså, måske jeg spørger dumt, men har i en FB grubbe eller noget som jeg ikke er medlem af- eller kender i alle hinanden, siden i ved at hinanden har født uden at skrive om det herinde?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER