Diamanten

Forkælelse af min skønne mand- ideer? :)

28 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

 

Jeg har virkelig lyst til, at forkæle min mand med en sjov/fed overraskelse eller aktivitet/dag for os begge. Jeg kan bare ikke helt finde ud af, hvad det skal være.

Derfor håber jeg på lidt inspiration. Han har været fantastisk i en rigtig svær tid, og jeg har været meget tæt på umulig.

 

Han er IKKE sportsinteresseret (en af de ting jeg elske rmest ved ham!), han elsker til gengæld aktive og vilde ting, god mad og rejser. Budgettet er dog begrænset. Tænker lidt, at det skal være en hel (weekend) dag med overraskelser- indtil videre har jeg go-kart som én aktivitet (har en smartbox dims til det), men vil gerne have to andre aktiviteter/lignende med. Måske den ene skulle være en picnic imellem to aktive/sjov ting.

 

Har I nogle gode ideer (som ikke koster kassen)?

Og ville det være helt skørt at bare 'booke' dagen hos ham, uden at sige hvad vi skulle? Eller skal jeg få en anden til at booke dagen, og så selv dukke op?

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Majs herinde har arrangeret en virkelig gennemført "jordomrejse" for hendes mand, som -såvidt jeg har forstået - består i en dag/aften om måneden, hvor der så bliver hygget under et lands tema. F.eks. holdt de for nylig fransk aften med creme brulee, frølår (grønne kyllingelår) og baguettes og nogle flere ting. Det forløber jo over lidt længere tid end en weekend, men jeg synes det er en rigtig sød og sjov idé og det kan formodentlig gøres ret billigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde tænkt lidt på et tema- men det er nu 'kun' en hel dag og ikke over længere tid- men sød ide :)

Jeg hælder, som nævnt, lidt til en romantisk picnic kombineret med go-kart og noget andet- måske SPA/massage eller kurbad or something…  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på date med min mand i segworld :D haha, og det var altså SÅ sjovt! :) Det kan jeg varmt anbefale - vi havde købt 30 min på dem, og det synes jeg egentlig var meget passende.

 

Ved ikke lige om der findes sådan et sted hvor du bor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs herinde har arrangeret en virkelig gennemført "jordomrejse" for hendes mand, som -såvidt jeg har forstået - består i en dag/aften om måneden, hvor der så bliver hygget under et lands tema. F.eks. holdt de for nylig fransk aften med creme brulee, frølår (grønne kyllingelår) og baguettes og nogle flere ting. Det forløber jo over lidt længere tid end en weekend, men jeg synes det er en rigtig sød og sjov idé og det kan formodentlig gøres ret billigt :)

Ideen var nu ikke min, men ja det er skide hyggeligt :) næste gang er Japan hvor vi skal ud og spise :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja segways er sjovt. En dag i en forlystelsespark kunne også være en ide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at tage ud og spille billard? Det er sådan et godt flirte-spil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe- Segways- de er så kiksede, at det godt kunne være sjovt. Tror dog ikke, at der er et decideret sted til det i KBH. Billiard kunne måske godt være noget.

Tak for bud- kom endelig med flere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med noget tree top climbing på Kragerup Gods (sjælland) eller en af deres andre aktiviteter? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med noget tree top climbing på Kragerup Gods (sjælland) eller en af deres andre aktiviteter? 

 

Dét ser sjovt ud! Det kunne måske godt være en contender :)

Det er præcis den slags, han elsker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe- Segways- de er så kiksede, at det godt kunne være sjovt. Tror dog ikke, at der er et decideret sted til det i KBH. Billiard kunne måske godt være noget.

Tak for bud- kom endelig med flere :)

Der er faktisk en segway bane på fisketorvet, der er pt et groupon tilbud hvor man kan købe tid til halv pris http://www.groupon.dk/deals/kobenhavn/copenhagen-segway-1/37858766?context=sold-out&treatment=similar-category&bcsp=pxhnsRV7kGAr3UH3ugHttg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er faktisk en segway bane på fisketorvet, der er pt et groupon tilbud hvor man kan købe tid til halv pris http://www.groupon.dk/deals/kobenhavn/copenhagen-segway-1/37858766?context=sold-out&treatment=similar-category&bcsp=pxhnsRV7kGAr3UH3ugHttg

 

Nice! Det kunne sagtens være en mulighed- især hvis der ikke skal være for meget rejsen frem og tilbage. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo lave en hel overraskelsesdag ud af det.

Til vores bryllupsdag havde jeg planlagt en hel dag for os og havde et budget på 500 kr.

Vi startede med at indløse en smartbox (han fik lov at lege F16-pilot i simulator), så tog vi på nationalmuseet - det er jo gratis - så ud at spise på en lille italiensk restaurent og så i biffen bagefter.

Morgenen efter lavede jeg lidt brunch og satte en film på, mens vi puttede med dyner i stuen.

Hvis man kigger sig lidt for, er der masser af steder i de store byer hvor man kan få kulturoplavelser uden at skulle give en formue for det. I København er der en del museer, men også steder som operaen har gratis koncerter i foyeren en gang i mellem, Christiansborg har rundvisninger og sådan noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo lave en hel overraskelsesdag ud af det.

Til vores bryllupsdag havde jeg planlagt en hel dag for os og havde et budget på 500 kr.

Vi startede med at indløse en smartbox (han fik lov at lege F16-pilot i simulator), så tog vi på nationalmuseet - det er jo gratis - så ud at spise på en lille italiensk restaurent og så i biffen bagefter.

Morgenen efter lavede jeg lidt brunch og satte en film på, mens vi puttede med dyner i stuen.

Hvis man kigger sig lidt for, er der masser af steder i de store byer hvor man kan få kulturoplavelser uden at skulle give en formue for det. I København er der en del museer, men også steder som operaen har gratis koncerter i foyeren en gang i mellem, Christiansborg har rundvisninger og sådan noget. :)

 

Det er skam en hel dag (og aften) jeg planlægger- jeg skal nok opdatere herinde efter lørdag- hvad det hele ender med… Men tak for bud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå! Det var vist en succes med den dag <3

Han blev rigtig glad, og nød virkelig en dag fyldt med overraskelser, hvor han var i centrum. Så kan kun opfordre Jer til at gøre det samme en gang imellem ;)

Det endte med-

brunch derhjemme, go-kart ræs, frisørtur, segways, massage, picnic kurv i solen, cocktails om aftenen.

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det hyggeligt. Øj sådan en dag vil jeg også arrangere når jeg ikke ammer længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det hyggeligt. Øj sådan en dag vil jeg også arrangere når jeg ikke ammer længere :)

 

Det var det skam også- og det kan sagtens lade sig gøre uden at koste en milliard. Selvom jeg havde en del aktiviteter, var en alt undtagen middagen via tilbud eller group-on (dvs. halv pris). Så det kostede ikke en krig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for BK - her kan man altid finde inspiration/svar på spørgsmål :lovebk

 

Filippa skal passes hos farmor og farfar på lørdag til søndag, så vi skal have lidt partid. Gad egentlig godt være den der blev overrasket, men det bliver lidt påtaget, hvis jeg foreslår det (selv om sådan gjorde vi faktisk før i tiden). Så nu har jeg besluttet, at jeg vil arrangere noget for ham (så kan jeg jo håbe på, at han gør "gengæld" næste gang muligheden er der ;)), men er lidt blank for ideer - så fandt jeg heldigvis denne tråd :)

 

Er der flere, der har forslag, som kom frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo lave en hel overraskelsesdag ud af det.

Til vores bryllupsdag havde jeg planlagt en hel dag for os og havde et budget på 500 kr.

Vi startede med at indløse en smartbox (han fik lov at lege F16-pilot i simulator), så tog vi på nationalmuseet - det er jo gratis - så ud at spise på en lille italiensk restaurent og så i biffen bagefter.

Morgenen efter lavede jeg lidt brunch og satte en film på, mens vi puttede med dyner i stuen.

Hvis man kigger sig lidt for, er der masser af steder i de store byer hvor man kan få kulturoplavelser uden at skulle give en formue for det. I København er der en del museer, men også steder som operaen har gratis koncerter i foyeren en gang i mellem, Christiansborg har rundvisninger og sådan noget. :)

 

Kunne I både spise italiensk og gå i biffen for under 500 kroner? :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for BK - her kan man altid finde inspiration/svar på spørgsmål :lovebk

 

Filippa skal passes hos farmor og farfar på lørdag til søndag, så vi skal have lidt partid. Gad egentlig godt være den der blev overrasket, men det bliver lidt påtaget, hvis jeg foreslår det (selv om sådan gjorde vi faktisk før i tiden). Så nu har jeg besluttet, at jeg vil arrangere noget for ham (så kan jeg jo håbe på, at han gør "gengæld" næste gang muligheden er der ;)), men er lidt blank for ideer - så fandt jeg heldigvis denne tråd :)

 

Er der flere, der har forslag, som kom frisk :)

Er der noget specielt han elsker eller hader? Tænker du specielt romantisk eller sjovt/vildt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget specielt han elsker eller hader? Tænker du specielt romantisk eller sjovt/vildt? :)

 

Så mange tanker har jeg ikke gjort mig. Vil bare gerne overraske ham med at have planlagt noget - ligesom vi gjorde før vi fik barn.

 

Han elsker mad ;) Romantisk er altid godt, det samme er noget sjovt. Det vilde skal han kunne selv, da jeg jo er gravid og vil egentlig helst noget for os begge - men en enkelt ting kun for ham er ok. Vil helst holde det billigt - vi har lige brugt og skal bruge mange penge.

 

Indtil videre har jeg bestilt en deal hos T in the Park til kaffe/the og kage - håber jeg kan bestille tid til lørdag eftermiddag i morgen. Derefter en enkelt aktivitet, noget mad og så måske en enkelt ting mere (tænker her bio, hvis ikke jeg finder på andet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bowling?? Nu ved jeg ikke om din krop kan det, men vi har altid haft det vildt sjovt når vi bowler!!! Det er sådan lidt retro, ikke vildt, men stadig aktivt. Og det er ikke vildt dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en tur i zoo? Eller ud og se standup. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i nogle af de større byer, er der jo comedy festival :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bowling?? Nu ved jeg ikke om din krop kan det, men vi har altid haft det vildt sjovt når vi bowler!!! Det er sådan lidt retro, ikke vildt, men stadig aktivt. Og det er ikke vildt dyrt.

 

God idé, men jeg tør ikke :huh Jeg har allerede ondt i ryg/lænd, så tør ikke udsætte den for vrid. Den må på listen til efter graviditet :)

 

Hvad med en tur i zoo? Eller ud og se standup. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i nogle af de større byer, er der jo comedy festival :)

 

Tak for forslag :)

 

Zoo bliver det ikke - vi har årskort og er der jævnligt med vores datter ;)

 

Jeg har lige til morgen kigget på comedy - synes bare ikke der er noget super på lørdag <_<

 

Besværlig - I know :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé, men jeg tør ikke :huh Jeg har allerede ondt i ryg/lænd, så tør ikke udsætte den for vrid. Den må på listen til efter graviditet :)

 

 

Tak for forslag :)

 

Zoo bliver det ikke - vi har årskort og er der jævnligt med vores datter ;)

 

Jeg har lige til morgen kigget på comedy - synes bare ikke der er noget super på lørdag <_<

 

Besværlig - I know :D

Okay, okay, okay :D

 

Hvad med; Tivoli, Den Blå Planet, mini golf, en tur i skoven, de der doktorfisk, frilandsmuseet, drive in-bio i Lynge (norsjælland)? 

 

Mht comedy, har du så set at der er mange forskellige ting og sager på lørdag? http://gfx.tv2.dk/images/zulu/ComedyFestival/ZuluComedyFestival-K%C3%B8benhavn.pdf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER