Diamanten

Forkælelse af min skønne mand- ideer? :)

28 indlæg i dette emne

Kunne I både spise italiensk og gå i biffen for under 500 kroner? :O

Det var et ret lille italiensk sted, nærmest i en baggård. Det fungerede også som pizzaria, men de havde stenovn, og var hyggeligt indrettet. C fik en pizza og jeg fik en pastaret, ingen forret eller dessert. Men det var hyggeligt.

Vi var ret mætte bagefter, så vi købte ikke så meget slik og popcorn i biffen. :)

Det kan godt være det blev 520 kr, eller 480. Men vi var ikke langt fra. :)

Jeg havde også en "måske'er" som vi kunne benytte, hvis der var tid mellem Nationalmuseet og middag. Operaen (på holmen) har tit små koncerter i foyeren, som er gratis at se, og ikke kræver tilmelding. Det havde de også den dag. Det blev dog ikke aktuelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hurra for BK - her kan man altid finde inspiration/svar på spørgsmål :lovebk

 

Filippa skal passes hos farmor og farfar på lørdag til søndag, så vi skal have lidt partid. Gad egentlig godt være den der blev overrasket, men det bliver lidt påtaget, hvis jeg foreslår det (selv om sådan gjorde vi faktisk før i tiden). Så nu har jeg besluttet, at jeg vil arrangere noget for ham (så kan jeg jo håbe på, at han gør "gengæld" næste gang muligheden er der ;)), men er lidt blank for ideer - så fandt jeg heldigvis denne tråd :)

 

Er der flere, der har forslag, som kom frisk :)

 

Nej hvor dejligt! Har ikke været inde på tråden her i lang tid.

Håber du fandt på nogle gode ting :)

 

Ellers kan jeg også anbefale noget til en anden god gang- 

helikopter-time, F1 simulator, øl bryggeri med 'mandemiddag', waterpark på Amager (sådan noget med wires og vandsurfboard) og så er der noget der hedder mindquest, som er ret så sjovt- der skal man dog være 4 mennesker.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ofte date-nights fordi manden min er væk 4 dage om ugen... Det behøver ikke at være dyrt og rigtig mange ting kan sagtens gøres selvom man har børn (det har vi ikke endnu, men arbejder på det).... Lidt ideer...

Spilaften... Sluk tv, mobiler og iPad og find de gamle brætspil frem evt med lidt snacks til at guffe imens

Svømmehallen.... En del har forskellige bade og jaccuzi og det til noget billigere penge end egentlige spa steder

Massage... Kræver bare lidt lækker olie

Picknick... Her i de kolde måneder kan man flytte det ind på stuegulvet og tænde nogen lys

Stand up... Der er ofte deals hvor man kan få billige billetter, helt ned til en 50'er

Museer... Rigtig mange er ganske gratis

Lav mad sammen....og hav tid til det

Hold øje med diverse deal sider, der er alt fra restaurantbesøg til oplevelser og miniferier med store besvarelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER