Guest Markat

Markats nørklerier i natten

60 indlæg i dette emne

Det er da ret godt det du laver :)

Top nice :P

Taaaaak, I 2 søde :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

M&M's skål med indhold

En af mine perleskåle er blevet givet som gave. Med det samme den kom ud af ovnen, døbte jeg den M&M's skålen, da farverne (uden at det var planlagt) bare lignede en pose M&M's. Jeg gav den naturligvis væk med en pose M%M's i - det ser lidt fedt ud, så det skal I se :)

24e83zp.jpg

Hvor er det bare flotte de skåle :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du laver altså nogle ret så fede ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FINT fad søde... :)

Psst. Du har sat teksten ind gange 2 ;)

Tak søde :kiss: og UPS! :blush:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tror du har overset min besvarelse :(

Tak fordi du lige vr opmærksom - det er fordi det står nederst på side 1 - så er det smuttet for mig da den har åbnet på side 2.. UNDSKYLD! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare flotte de skåle :respekt

:tak:

Du laver altså nogle ret så fede ting :)

1000 :tak - hvor dejligt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er super flotte de perleskåle, jeg prøvede selv igår eftermiddas og det er jo super nemt at få noget sjpvt og flot ud af det.... TAK for ideen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss: og UPS! :blush:

Tak fordi du lige vr opmærksom - det er fordi det står nederst på side 1 - så er det smuttet for mig da den har åbnet på side 2.. UNDSKYLD! :kiss

:) Det går nok alt sammen hihi...

Lavede også en perle-skål lige der da tråden om det blev oprettet.. har bare ikke fået den fotograferet endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Det går nok alt sammen hihi...

Lavede også en perle-skål lige der da tråden om det blev oprettet.. har bare ikke fået den fotograferet endnu :D

Kan du SÅ lige få det gjort :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lidt nyt herfra :)

En SPANDfuld kreativitet

Ligesom blomsterspanden længere oppe, har disse spande også været hvide med engle - nu ser de sådan ud :)

Stjerneparaden - forskellige ansigter på hver stjerne

4ktfrn.jpg

2d8nww1.jpg

1z3cu2o.jpg

2akw36.jpg

Hjerter i flok

2sae0lu.jpg

2mphlc4.jpg

Ballonfærden

20g1vlk.jpg

o1nwy.jpg

1t0w7p.jpg

Og så lige et lille hurtigt billede

2e1d4yt.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygge doodles

På opfordring er her lige lidt hyggedoodles som jeg sad og lavede i aftes. Det er total frihånd - intet at kigge efter eller noget og bare lige hurtigt nørklet under en film ;)

Her er de forstørret lidt, da de oprindelig sad hulter til bulter på et A4 ark :P

Pære

4k8y21.jpg

Spegepølse

2ds2tu1.jpg

Lakridskonfekt

357kqvs.jpg

Lagkage

n4jijc.jpg

Hund

33e3dzp.jpg

Gulerod

2z68fx4.jpg

Guldkaramel

21329w9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BLOMSTER BÅD

Jeg skulle jo afprøve mine nye tusser og har så malet denne "båd" MEN... Jeg har virkelig brug for feedback.

Spørgsmål 1. Hvad kan den bruges til??

Spørgsmål 2. Skal der også males noget indeni??

Håber I vil hjælpe mig :)

51wk7q.jpg

egwh0p.jpg

wvsr68.jpg

2f08z61.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURTIG KOSTUMEPRØVE FOR VOKSNE

Så fik vi voksne lige prøvet de færdige kostumer igår aftes. Vi er ikke malet i ansigterne og detaljerne er der ikke kræset for som der bliver på lørdag ;)

Men her er de så - den færdige klovn og den færdige bi :)

w1375t.jpg

206lkzb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det nogle fine ting, og seje kostumer. Jeg glæder mig til at se slikposen, jeg har selv været klædt ud som slikpose, da jeg var teenager, men det lavede jeg selv af pap og lim, og så en gennemsigtig plastikpose udover, så slikket var inden i en pose :)

Jeg synes båden er rigtig fin også uden noget maling indeni. Den kan måske bruges til nøgler eller til blomster, det ville se super ud med et par små planter deri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis blomsterbåden skal males indeni - så synes jeg, at det kun skal være bunden - og ensfarvet :)

Men rigtig fin uden også!

Tja- den kan vel bruges til mange ting - opbevaring af tomater, nøgler, diverse rod fra skrivebordet, smykker - whatever!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det nogle fine ting, og seje kostumer. Jeg glæder mig til at se slikposen, jeg har selv været klædt ud som slikpose, da jeg var teenager, men det lavede jeg selv af pap og lim, og så en gennemsigtig plastikpose udover, så slikket var inden i en pose :)

Jeg synes båden er rigtig fin også uden noget maling indeni. Den kan måske bruges til nøgler eller til blomster, det ville se super ud med et par små planter deri :)

Mange tak for rosen :) Nu skal jeg nok lige få smidt nogle billeder ind af blandt andet slikposen :)

Hvis blomsterbåden skal males indeni - så synes jeg, at det kun skal være bunden - og ensfarvet :)

Men rigtig fin uden også!

Tja- den kan vel bruges til mange ting - opbevaring af tomater, nøgler, diverse rod fra skrivebordet, smykker - whatever!

1000 :tak :) Nøgle/rode ideen er SLET ikke tosset - den tager jeg lige med på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURTIG KOSTUME PRØVE BØRN

SÅ er der også lidt af børnene :)

2m5zbex.jpg

sq5rpj.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gækkebrev 2011

Pyyyyh den seneste tid har været travl... jeg har lavet masser af kreating, men har ikke rigtig orket computeren, så der er mange ting at opdatere med.

Simon tegnede 1 tegning, som er kopieret til alle modtagerne ;) Katrine tegnede og klippede et "brev" til hver af de 4 modtagere og manden og jeg klippede for hyggens skyld. Da vi var færdige, syntes jeg at mandens 4og mine 2 gækkebreve også skulle sendes med, men de var jo foldede og der var ikke nok, så jeg scannede dem ind og legede lidt med photoshop.

Resultatet får I her :)

dniwox.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåleæsker

For nogle uger siden var jeg inde i en genbrugsbiks, hvor jeg fandt et sæt med 3 trææsker lavet til strikkepinde, rundstrikkepinde og hæklenåle. De var billige, men også temmelig hærgede, så jeg malede dem over og satte dem i stand :) Her er de så:

2hdp26h.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FESTLIGT MALERI

I lørdags var vi til 60års fødselsdag. Vi satte et lærred op hvor alle kunne tegne eller skrive en hilsen til fødselaren. Efterfølgende tog jeg billedet med hjem og "gjorde det færdigt" og jeg synes I skal se resultatet :)

Hun maler selv for sjov og blev MEGET glad for billedet :)

2gspu95.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Boller op og boller ned...

Katrine og jeg bagte de skønneste fastelavnsboller i den weekend hvor det var fastalavn. Hun er meget fascineret af farvet glasur, så jeg lavede en god gangroyal icing og pyntede bollerne med det. Da der var masser tilbage legede jeg lidt med at lave sukkerfigurer og bogstaver :)

2gy0sbc.jpg

2jbjkv7.jpg

oj4ec6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Paaaaaaaarteeeeeeeyyyyyy

Her kommer et par glimt fra fastelavnsfesten, hvor min smukke prinsesse fisk blev kattekonge :)

Den brogede familie:

2rz2k1s.jpg

En lille betuttet slikpose:

if4xgz.jpg

Bien med vinger på:

erehav.jpg

Prinsesse fisken fjoller:

2q9dlvq.jpg

Den meget ømme klovn - bemærk de grimme forskellige strømper fra Tiger ;)

fxysg0.jpg

Det eneste billede hvor klovnen smiler - selvom han var glad

2csfaqg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele familien danser bro, bro, brille

10r75du.jpg

Båååt båååt - fars næse kan sige båt når man trykker på den

2hp0znq.jpg

Fuld gang i tøndeslagningen

2hy9w5c.jpg

3012gig.jpg

Prinsesse fisken og bedsteveninden

jpdf7d.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER