Morpige

IKEA HØJE TABURETTER

16 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at nogen måske gerne vil vide at IKEA har fået de høje plastik taburetter igen :) Jeg har været så ked af at jeg ikke købte dem tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, de er super gode. Vi har heldigvis en allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ikke hele tiden haft dem??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de ikke hele tiden haft dem??

Nej de har været væk 1 års tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej de har været væk 1 års tid

Ok, syntes bare jeg har set dem hver gang jeg har været i ikea.. Han nok ikke været derinden det sidst års tid :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, syntes bare jeg har set dem hver gang jeg har været i ikea.. Han nok ikke været derinden det sidst års tid :whistling

:) det kan også være de ikke er solgt ud på Sjælland. Jeg kommer jo i Århus afd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) det kan også være de ikke er solgt ud på Sjælland. Jeg kommer jo i Århus afd.

Det kan jo også være en mulighed..

Men det er rart de er tilbage, for de er super gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har dem heller ikke på sjælland. Hold op hvor vi har ledt efter dem. Vi har heldigvis 1, men ville godt have haft en mere. Nu har vi så i stedet købt en køkkenskammel, som Axel bruger, når han skal være med i køkkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har dem heller ikke på sjælland. Hold op hvor vi har ledt efter dem. Vi har heldigvis 1, men ville godt have haft en mere. Nu har vi så i stedet købt en køkkenskammel, som Axel bruger, når han skal være med i køkkenet.

ja det er sjovt som nogen ting bare bliver ting man må eje. Det er ligesom den der hylde til at sætte billeder op på, i hvid på 180 cm. Den kan man heller ikke få flere af. Jamen de blev rykket væk i DK. Men alle de andre lande solgte ingen. Ergo så bliver de ikke solgt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle taburetter i snakker om... en der flasher et billed til mig.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den her : (med gummidutter og høj)

0099008_PE240453_S4.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den her : (med gummidutter og høj)

Iih tusinde tak.. den ser da også super god ud.. jeg har sådan en lille en... må da klart finde den næste gang jeg er i IKEA ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih tusinde tak.. den ser da også super god ud.. jeg har sådan en lille en... må da klart finde den næste gang jeg er i IKEA ;)

Så skal du nok lede længe, for de ham dem ikke mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du nok lede længe, for de ham dem ikke mere :D

Nu står ellers ganske vist på IKEA's hjemmeside at de har 228 på lager i min afdeling... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu står ellers ganske vist på IKEA's hjemmeside at de har 228 på lager i min afdeling... :blush

Ups det var jeg ikke lige klar over :blush Så skynd du dig ud og få fat på en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har vi to af, tror det var i Odense jeg købte dem. Ungerne har en hver på badeværelset. Ja vores unger kan ikke finde ud af at deles om en ganske almindelig taburet fra IKEA, så måtte jo købe en mere ;) Men gode er de, har en god højde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER