tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Jeg kan godt se stregen, og jeg kan også se udviklingen. Jeg fortsætter med at heppe :bd :bd

åh tak så er det ikke kun mig hahaha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

okay du kan godt se stregerne ? synes pludselig at det kun var mig haha

Kan se stregerne meget tydeligt!!!!! :yay Hvordan er det nu, har du haft bio'er før? Eller er det første gang streger? Uh, hvor jeg hepper på dig!!!!! :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se stregerne meget tydeligt!!!!! :yay Hvordan er det nu, har du haft bio'er før? Eller er det første gang streger? Uh, hvor jeg hepper på dig!!!!! :bd :bd :bd

for ca 3 år siden havde jeg en øko bio med manden måske et par gange efterfølgende men ikke så tydelig som nu, jeg har holdt mig til apotekets test da jeg synes nogle andre giver skyggestreger som ikke er noget alligevel.. har meget murren i maven på den gode måde selv om jeg ikke tør tro det...  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er dine teste fine Silke, Krydser fingre for at den bare lige sidder der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til klinikken, og har lige været af sted til Nørrebro. Da det er så tidligt i forløbet, kan de ikke sige noget om noget. De kan konstatere at graviditeten sidder hvor den skal, men det er for tidligt at kunne udlede noget om det bliver siddende. Så jeg skal afvente og se om det bliver hængende eller ikke. Så selvfølgelig rart at vide at det ikke er uden for livmoderen....men kan ikke lige bruge den uvished til noget lige nu :( Tror at det er en SA, føler at jeg har menstruationssmerter. Så det var var 14 dages glæde...er fandme (sry mit sprog) glad for at vi har inviteret på smørrebrød, så jeg ikke skal stå med alt muligt lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til klinikken, og har lige været af sted til Nørrebro. Da det er så tidligt i forløbet, kan de ikke sige noget om noget. De kan konstatere at graviditeten sidder hvor den skal, men det er for tidligt at kunne udlede noget om det bliver siddende. Så jeg skal afvente og se om det bliver hængende eller ikke. Så selvfølgelig rart at vide at det ikke er uden for livmoderen....men kan ikke lige bruge den uvished til noget lige nu :( Tror at det er en SA, føler at jeg har menstruationssmerter. Så det var var 14 dages glæde...er fandme (sry mit sprog) glad for at vi har inviteret på smørrebrød, så jeg ikke skal stå med alt muligt lige nu.

Puha Stine. Kunne de ikke sige noget om hvor blødningen stammede fra? Åh hvor jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at det er falsk alarm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Stine. Kunne de ikke sige noget om hvor blødningen stammede fra? Åh hvor jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at det er falsk alarm.

 

Jo de kan se at det kommer fra livmoderen. Så det er nok slut.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er en rigtig møg dag. Er vågnet her til morgen, og er begyndt at bløde. Er simpelthen så ked af det. Sådan noget forbandet øv. Var lige begyndt at tro på at den var der.

Årh nej! elendig start på weekenden!! :boo

Håber at spiren trodser alt og bliver siddende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine steger! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de kan se at det kommer fra livmoderen. Så det er nok slut.

Shit da også. Jeg håber det er sarte slimhinder, uforklarig blødning eller en tvilling. Og at der bliver en baby tilbage. Der er ikke andet for end at se om blødningen stopper snart. Jeg sender dig en meget meget stor virtuel krammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så en sammenligning af de sidste 2, jeg synes den er lidt kraftigere idag

WOOOW, jeg kan så tydeligt se to fine streger, hvor er det bare så vildt.

Hepper på dig de næste par dage, og glæder mig til at følge udviklingen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de kan se at det kommer fra livmoderen. Så det er nok slut.

Det gør mig virkelig ondt at høre.

Sender dig et :kiss og krydser fingrer for at spiren stadig sidder og hygger sig inde i hulen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør mig virkelig ondt kære Stine åh hvor er et mirakel bare på sin plads nu  :kiss  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda, det er flotte tests! Og tilslutter mig dit håb for et mirakel til Stine! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for ca 3 år siden havde jeg en øko bio med manden måske et par gange efterfølgende men ikke så tydelig som nu, jeg har holdt mig til apotekets test da jeg synes nogle andre giver skyggestreger som ikke er noget alligevel.. har meget murren i maven på den gode måde selv om jeg ikke tør tro det...  :blink

Jamen, så er det jo endnu mere fantastisk med de 2 magiske streger. Holde op, hvor er det vildt og spændende :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til klinikken, og har lige været af sted til Nørrebro. Da det er så tidligt i forløbet, kan de ikke sige noget om noget. De kan konstatere at graviditeten sidder hvor den skal, men det er for tidligt at kunne udlede noget om det bliver siddende. Så jeg skal afvente og se om det bliver hængende eller ikke. Så selvfølgelig rart at vide at det ikke er uden for livmoderen....men kan ikke lige bruge den uvished til noget lige nu :( Tror at det er en SA, føler at jeg har menstruationssmerter. Så det var var 14 dages glæde...er fandme (sry mit sprog) glad for at vi har inviteret på smørrebrød, så jeg ikke skal stå med alt muligt lige nu.

Åh - mere uvishedhed :( Men det er jo ikke slut, før det er rigtigt slut. Selv om jeg sagtens kan forstå, du er modløs :( Øv bøv, hvor er det latterligt altså!!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare en lille update. Så er gæsterne blevet sendt hjem, og er fuldstændig færdig. Lige nu er det friske blod stoppet, og håber sådan at det ikke starter igen. Men tror jeg er ved at forstå en lille smule af dine forfærdelige ture Janne. Tak for at jeg må spamme jer lidt i dag, og tak for alle de søde ord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare en lille update. Så er gæsterne blevet sendt hjem, og er fuldstændig færdig. Lige nu er det friske blod stoppet, og håber sådan at det ikke starter igen. Men tror jeg er ved at forstå en lille smule af dine forfærdelige ture Janne. Tak for at jeg må spamme jer lidt i dag, og tak for alle de søde ord.

du skal spamme alt det du har behov for, for fanden hvor må det være hårdt... godt at det er stoppet, og du kan slappe af nu.. tænker på dig  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Tusnelda. Du spammer alt det du har brug for! Håber ikke du har set blod siden det stoppede i går! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål til de erfarne (desværre). Hvor længe efter ÆU kunne i mærke, at de har været i gang? Nu er det 3 dage siden og føler jeg er fyldt med blå mærker indvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål til de erfarne (desværre). Hvor længe efter ÆU kunne i mærke, at de har været i gang? Nu er det 3 dage siden og føler jeg er fyldt med blå mærker indvendigt.

jeg synes det tog ihvertfald en uges tid før det lettede men især de første dage var jeg sgu bleg.. :) og dennegang fik jeg kun taget to æg ud og du fik 19 ud så klart at du har ondt.lægen knoklede også for det og jernede den dildo from hell helt op i ganen på mig nøøj det gjorde ondt...

jeg prøvede en gang med 6 æu hvor det ikke gjorde ondt under processen og der blev æggene ikke befrugtet, så smerte er et godt tegn hos mig  :D  :D  :D jeg tror riget ikke var blevet helt informeret om at jeg skulle have icsi og ikke ivf ...  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan går det idag Stine ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det tog ihvertfald en uges tid før det lettede men især de første dage var jeg sgu bleg.. :) og dennegang fik jeg kun taget to æg ud og du fik 19 ud så klart at du har ondt.lægen knoklede også for det og jernede den dildo from hell helt op i ganen på mig nøøj det gjorde ondt...

jeg prøvede en gang med 6 æu hvor det ikke gjorde ondt under processen og der blev æggene ikke befrugtet, så smerte er et godt tegn hos mig  :D  :D  :D jeg tror riget ikke var blevet helt informeret om at jeg skulle have icsi og ikke ivf ...  :blink

 

Dejligt at høre dine erfaringer. Jeg mærkede intet under ÆU, hvilket jo var skønt. Helt op i ganen - fy for den! Til gengæld havde jeg monster ondt bagefter. Så længe jeg ligger eller sidder, så har jeg ikke ondt, men hvis jeg er for aktiv eller står op for længe får jeg lidt kvalme, så tager det helt stille og roligt!

Det var da mærkeligt ikke at give den information videre :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål til de erfarne (desværre). Hvor længe efter ÆU kunne i mærke, at de har været i gang? Nu er det 3 dage siden og føler jeg er fyldt med blå mærker indvendigt.

Jeg var øm samme dag, og derefter kun oppustet. Men vi kan jo slet ikke sammenligne, da jeg 'kun' fik 7 æg ud. Jeg håber virkeligt ikke for dog, at du er blevet overstimuleret :( Tror dog, det er utroligt forskelligt, hvordan vi hver især reagerer. Er det på tirsdag, du skal tjekkes/får besked om hvordan æggene har det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var øm samme dag, og derefter kun oppustet. Men vi kan jo slet ikke sammenligne, da jeg 'kun' fik 7 æg ud. Jeg håber virkeligt ikke for dog, at du er blevet overstimuleret :( Tror dog, det er utroligt forskelligt, hvordan vi hver især reagerer. Er det på tirsdag, du skal tjekkes/får besked om hvordan æggene har det?

 

Jeg bliver ringet om inden tirsdag kl. 11, hvis alle æg er gået til grunde, hvilket vil være katastrofalt :blink  Men hører vi intet, så skal vi møde ind tirsdag, hvor de vil spørge ind til, hvordan jeg har haft det og på den baggrund vurdere om de skal lægge æg op... Så kan risikere, at møde op og gå derfra med lang næse -_-  Men håber og tror på det!!!!! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER