tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Synes godt nok det murre noget i maven, men ikke menstruationsagtigt. Og så bliver jeg lynhurtigt træt. Kommer trætheden ikke først senere? Nå, bare et lille pip fra en der ikke har været i situationen før :) :)

Fra en der ikke kan give noget afklaring eftersom jeg aldrig har været så langt. Men det lyder virkelig spændene :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeej, Stine: T I L L Y K K E!! Hvor er det fantastisk! :glad :glad

Tak søde Bermuda :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok det murre noget i maven, men ikke menstruationsagtigt. Og så bliver jeg lynhurtigt træt. Kommer trætheden ikke først senere? Nå, bare et lille pip fra en der ikke har været i situationen før :) :)

Min træthed kom ret hurtigt. Kvalmen først nogle uger senere. Er testen i dag også god?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et mave billede, tror manden skal hjælpe næste gang. For vores spejl er højere end jeg er, så ser lidt tosset ud.

post-8050-0-97483700-1425285898_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Kæmpe mave. Den er flot :) hvis mM kan sige det haha.

Testen i dag ser rigtig fin ud. Så det passer med at den tager et lille spring hver anden dag :)

post-9422-0-15716000-1425287954_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Kæmpe mave. Den er flot :) hvis mM kan sige det haha.

Testen i dag ser rigtig fin ud. Så det passer med at den tager et lille spring hver anden dag :)

Den er mega, maven! Blir sq værre for hvert barn.

Flot flot test! Jeg er så glad på jeres vegne. Glæd jer til at se den til tidlig scanning. Så blir det endnu være virkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er mega, maven! Blir sq værre for hvert barn.

Flot flot test! Jeg er så glad på jeres vegne. Glæd jer til at se den til tidlig scanning. Så blir det endnu være virkeligt.

Ja nu skal hun jo 'bare' vokse sig stor og stærk :)

Jeg glæder mig til hele eventyret. Men er også vildt nervøs for at noget skal gå galt. Jeg er jo gammel osv. Der er en masse tanker der pludselig kommer frem, nu da det primærer ønske er opfyldt :) men det ændre sig jo nok ikke haha.

Men kan godt nok ikke vente med at se at hjertet slår om 2-3 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu skal hun jo 'bare' vokse sig stor og stærk :)

Jeg glæder mig til hele eventyret. Men er også vildt nervøs for at noget skal gå galt. Jeg er jo gammel osv. Der er en masse tanker der pludselig kommer frem, nu da det primærer ønske er opfyldt :) men det ændre sig jo nok ikke haha.

Men kan godt nok ikke vente med at se at hjertet slår om 2-3 uger.

Nej bekymringen starter det samme de to streger er der og blir bare ved også når baby er født. Måske er det endnu værre når det ikke bare lige er sådan at blive gravid. Såååå gammel er du heller ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de fik 3 æg ud , dog er den sidste meget lille men der var dog æg i alle ægblærerne, det er sgu lidt godt gået af en halvgammel dame  :D  :D  :blink jeg er først stået rigtigt op nu, det har gjort stjerne ondt og let kvalme men nu har jeg det bedre og pamol virker så det går den rigtige vej  :) nu er det bare at vente  :) men det er vi jo smadder gode til her på BK  :D  :D

 

Stine: hvordan har du det idag , har du fattet det endnu ?

Didda : er du blevet mesterstikker ? 

Janne: hold nu op med det opkasteri  :D aj pjat puha det er hårdt  :blink

Hvor dejligt det endte med at du fik 3 æg ud, så hepper jeg på de små æggebasser, og glæder mig til at høre mere i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper helt vildt på tirsdag!! Skønt med 3 æg. Der bliver så soændene...

Mesterstikker? Der skal vidst nogle flere gange til, men det går nu fremad. Heldigvis ;) Jeg har desværre sådan en hovedpine. Onsdag, torsdag og fredag var det dog kun om aftenen, men i går startede det allerede ved 12-13 tiden.

Øv med hovedpinen, men når man ved hvad der kæmpes for, så er det det hele værd :)

Forstår dig godt mht stikkeriet, det bliver jeg heller aldrig god til, men jeg bliver altid overrasket over, at det ikke gær mere ondt :) Plejer at sige til mig selv, at der skal tælles til 3, og når jeg så er nået til 9, plejer manden bare at råbe "stik nu" :) Hvor har de det bare nemt de kære mænd :D

Hvor langt er du ellers i forløbet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et mave billede, tror manden skal hjælpe næste gang. For vores spejl er højere end jeg er, så ser lidt tosset ud.

Mums hvor er lækker stor mave. Hvor ser du bare godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et mave billede, tror manden skal hjælpe næste gang. For vores spejl er højere end jeg er, så ser lidt tosset ud.

aj en flot ballonmave Janne  :kiss

 

Wow! Kæmpe mave. Den er flot :) hvis mM kan sige det haha.

Testen i dag ser rigtig fin ud. Så det passer med at den tager et lille spring hver anden dag :)

immervæk en flot test Stine jeg er så glad på dine vegne, jeg kan slet ikke få armene ned  :loveshower 11 år" niller "men så var den der også 

 

Hvor dejligt det endte med at du fik 3 æg ud, så hepper jeg på de små æggebasser, og glæder mig til at høre mere i morgen :glad

Tak lykke jeg opdatere så hurtigt jeg kan  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget et mave billede, tror manden skal hjælpe næste gang. For vores spejl er højere end jeg er, så ser lidt tosset ud.

Flot mave :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med hovedpinen, men når man ved hvad der kæmpes for, så er det det hele værd :)

Forstår dig godt mht stikkeriet, det bliver jeg heller aldrig god til, men jeg bliver altid overrasket over, at det ikke gær mere ondt :) Plejer at sige til mig selv, at der skal tælles til 3, og når jeg så er nået til 9, plejer manden bare at råbe "stik nu" :) Hvor har de det bare nemt de kære mænd :D

Hvor langt er du ellers i forløbet?

:haha kan næsten se det for mig. Min mand kigger altid intenst med - synes jeg er så sej. Det er bestemt det værd! Det trøster jeg mig også med. Skal til scanning fredag, hvor de tjekker antal og størrelse på æg. Så det er spændene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha kan næsten se det for mig. Min mand kigger altid intenst med - synes jeg er så sej. Det er bestemt det værd! Det trøster jeg mig også med. Skal til scanning fredag, hvor de tjekker antal og størrelse på æg. Så det er spændene.

Min mand er desværre ekstrem nåleskræk, så han vil på ingen måde kigge med :D

Bliver spændende, så får du jo snart tid til ægudtagning, spændende. Hepper på de små æggebasser derinde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De regner med at æggene lige skal have lidt mere tid og jeg derfor skal scannes igen mandag. Takker. Jeg er meget i tvivl om det er vigtigt man lever som normalt eller om jeg skal skrue ned for "stressen" på jobbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De regner med at æggene lige skal have lidt mere tid og jeg derfor skal scannes igen mandag. Takker. Jeg er meget i tvivl om det er vigtigt man lever som normalt eller om jeg skal skrue ned for "stressen" på jobbet.

For mig hjalp det at skrue ned på job stresset fordi projekt baby i sig selv er stressende. Og jeg kunne ikke dobbelt. Du skal gøre det der føles bedst for dig. Der er også job efter baby....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I syntes om dunken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby er helt sikkert 1 prioritet! Da jeg ikke kender ÆU, men ved det bliver i næste uge, så er det aftalt med jobbet at jeg ikke har eller får nogle aftaler pt. Ugen efter har jeg ferie, så forhåbentlig giver det den nødvendige ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I syntes om dunken Jeg føler mig selv meget hval agtig, men det vigtigste er at baby derinde har det godt. Så må jeg træne lidt mere bagefter.

Det lyder mærkeligt :D men synes den er smuk :wub elsker gravide maver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hurting update :

to æg har delt sig, et optimalt og det andet skævt, skal på Riget 10.50 og sat det eller dem op juhuuuu  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda, sender baby karma og :bd  din vej!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hurting update :

to æg har delt sig, et optimalt og det andet skævt, skal på Riget 10.50 og sat det eller dem op juhuuuu  :loveshower

:kuller  Fedt!!! Held og lykke lige om lidt! Så laver du lige en Stine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt Silke. Det bliver SÅ godt!!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hurting update :

to æg har delt sig, et optimalt og det andet skævt, skal på Riget 10.50 og sat det eller dem op juhuuuu  :loveshower

 

Jaaaaahhhh :loveshower - Og hvor er det godt, at I ikke afbrød forsøget. :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER