tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Det gør man sq bare ikke! Tænk hvis børnene var ude og I havde hyrde time. Vi er også sammenbragt men ingen af os kommer sq rendende uden at melde det. Respektøst.

Min ex gjorde hans nye kone gravid i første hug trods hans næsten ikke eksisterede sæd og hendes høje alder ift mig. Vi havde brugt et år i behandling og så skred han med hende kort efter. Nøøøj det gjorde ondt. Og da hun mistede den kunne jeg ikke engang sige det var synd for ham. Man får nogle spændende tanker...Det er bare ikke nemt. Og så på hormoner oveni. Jeg håber du snart er ovre påvirkningen og I inden længe har baby gevinst. Krammer.

Tak Janne og føj en oplevelse du har haft og godt du nu er et pragtfuldt sted  :kiss  tak jeg kæmper lidt med de udfordringer en sammenbragt familie kan have dog har jeg en guldmand som tager afstand til eks og siger fra men hun lytter ikke... hormonhelvede er snart ovre... snart ovre....det er mit mantra  :D ..knus til din lille bebsepige  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv Bermuda. Hvor er det bare frustrerende...kæmpe kram. Håber at næste behandling bliver bedre.  :kiss

 

Ja, det er meget frustrerende!  :prik

 

Jeg håber også næste gang er lykkens gang. Og tak for kram :kram2

 

 

 

Øv hvor træls, sender dig en stor krammer :kram

Er sikker på de har nogle gode planer med jer på klinikken

 

Meget! Tak :kiss

 

Ja, mon ikke? Må høre hvad de siger mandag. Håber bare ikke næste forsøg kolliderer med ferie og rejser :blink

 

 

 

øv Didda hvor er det ærgligt, har prøvet det  :( :kiss

 

Det er rigtig ærgerligt. Ville ønske ingen af os havde prøvet det, men heldigvis har vi jo flere forsøg ;) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er kommet hjem og blevet meget glad. Jeg havde købt en sut og pakket den ind sammen med testen... :)

 

Ej, hvor fint  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

advarsel brok kan forekomme:

 

jeg er vildt påvirket af synarela, mit humør er bare tuuuuungt og trist og jeg kæmper for at opføre mig nogenlunde ordentligt og jeg valgte så i dag at bare dovne/tude/sove/tude inde på værelset og prøve at fordybe mig i tv... og så høre jeg puslen udenfor mit vindue (som er ud til garagen) og jeg vender mig om og får direkte øjenkontakt med mandens åndsbollede ekskone der ENDNU EN GANG kommer uden varsel med nogle bøger til min mands datter...... (hun har ikke opført sig som et ordenligt menneske derfor manglende rummelighed) hold kæft jeg er tyndslidt ikke nok med at at jeg skal tage pisse medicin for at blive gravid med manden men at den åndsvage eks som han har gjort gravid 2 GANGE står og glor på mig i et sårbart øjeblik..ARMEN ALTSÅ JEG FÅR SPAT..... ... :shooter  :angry  :sm  :lolhit nå men ellers går det fint  :D  :D  :D

 

Aaaarg! Hold dig væk, respektløse dame! :prik :shooter :sm :box

 

Kan godt forstå, du er irriteret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fordi hun er et respektløst menneske og tak for opbakning selv om du har fået mens  :kiss

 

aj hvor er det rart at du siger det, føler som regel at jeg må/skal rumme det som en del af at være en sammenbragt familie.... men altså jeg dukker sgu ikke uanmeldt op hos nogen...  :)

Det er nu ikke mig, der har fået mens. Det er bermuda... Jeg er begyndt på nedregulering i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ikke mig, der har fået mens. Det er bermuda... Jeg er begyndt på nedregulering i dag.

okay godt så jeg giver synarela skylden  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarg! Hold dig væk, respektløse dame! :prik :shooter :sm :box

 

Kan godt forstå, du er irriteret.

tak bermuda,  :kiss håber du kan begynde så hurtigt som muligt så du kan lægge denne gang bag....medmindre du laver "en solvej "som er blødning trods positiv test ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay godt så jeg giver synarela skylden  :D

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay godt så jeg giver synarela skylden  :D

 

:haha

 

 

 

tak bermuda,  :kiss håber du kan begynde så hurtigt som muligt så du kan lægge denne gang bag....medmindre du laver "en solvej "som er blødning trods positiv test ? 

 

Man kan vel have lov til at håbe, at man kan lave "en Solvej" ;) 

Hvis ikke, så håber jeg også på snarlig opstart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:chin:  :chin: Kender I det? Begynder at overveje om man har stillet sig i den forkerte kø mht at få gevinst i børnelotteriet  :shop . Synes sgu ikke rigtig at køen rykker sig herovre hvor jeg står. Er lidt noget  :numse

Krydser fingre for de 3 små basser i fryseren lige nu  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:chin: :chin: Kender I det? Begynder at overveje om man har stillet sig i den forkerte kø mht at få gevinst i børnelotteriet :shop . Synes sgu ikke rigtig at køen rykker sig herovre hvor jeg står. Er lidt noget :numse

Krydser fingre for de 3 små basser i fryseren lige nu :P

Det er nærmest ikke til at se kassen... Hepper på æggene i fryseren :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:chin:  :chin: Kender I det? Begynder at overveje om man har stillet sig i den forkerte kø mht at få gevinst i børnelotteriet  :shop . Synes sgu ikke rigtig at køen rykker sig herovre hvor jeg står. Er lidt noget  :numse

Krydser fingre for de 3 små basser i fryseren lige nu  :P

det er noget op ad bakke  :wacko  :D hepper vildt på de 3 fine guldæg i har.. t :kiss  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep. Vi håber sådan at det lykkes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en update (synes jeg skylder dem som er ny opstartet på synarela  :rolleyes ) har det bedre idag ingen tristhed eller tåbelige ekskoner i krogende, har endda haft overskud til at kysse manden lidt OG støvsuge min bil jaaaa  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep. Vi håber sådan at det lykkes :)

i burde også stå først i køen, hepper alt hvad jeg kan  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep. Vi håber sådan at det lykkes :)

Hepper gør vi, det må viiiiist også være jeres tur nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en update (synes jeg skylder dem som er ny opstartet på synarela :rolleyes ) har det bedre idag ingen tristhed eller tåbelige ekskoner i krogende, har endda haft overskud til at kysse manden lidt OG støvsuge min bil jaaaa :D :D

Ha ha, godt med en ny god dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en update (synes jeg skylder dem som er ny opstartet på synarela :rolleyes ) har det bedre idag ingen tristhed eller tåbelige ekskoner i krogende, har endda haft overskud til at kysse manden lidt OG støvsuge min bil jaaaa :D :D

Godt du har det bedre... Sætter pris på opdateringen. :LOL jeg er i gang med 2. dagen og håber på ingen symptomer... Men det smager ækelt :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har det bedre... Sætter pris på opdateringen. :lol jeg er i gang med 2. dagen og håber på ingen symptomer... Men det smager ækelt :haha

frygteligt  :blink har du fået mens endnu ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... Forventer det den 25 og skal scannes d 26, hvis mens er begyndt eller ovre... Så er det sprøjten og 2 gange næsespray der "truer"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... Forventer det den 25 og skal scannes d 26, hvis mens er begyndt eller ovre... Så er det sprøjten og 2 gange næsespray der "truer"

okay jeg skal scannes torsdag og opstarte injektioner der.. og 2 x synarela-ven  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændene. Så I ved at være på næste step... :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændene. Så I ved at være på næste step... :bd

jeps og lige pludselig er det jer  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps og lige pludselig er det jer :)

Inden vi får set os om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige skimtet tråde herinde igennem. Jeg må jo hellere også melde mig og indse, at vi virkelig er i behandling. Første IUI var d. 6. februar, så jeg må teste på fredag. Jeg er så spændt. Kan ikke finde ud af, om jeg har tegn på mens eller på graviditet.

Det må gerne snart blive fredag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER