tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Krydser fingre for at der stadig er håb for jer Janne. Det er virkelig en streng omgang i er i gang med nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh ja Lykke, hvor er den ventetid bare svær! Hep Hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det altså bare spændende :) Sender dig en masse "æg-voks-og-bliv-store" karma :D

hahah tak Lykke og hep hep på dig, det er snart  :loveshower

 

Det bliver spændende Silke! Så er der god gang i æglægningen ;)

 

Hepper på næste uge :)

tak stine og jeps  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så du mener faktisk jeg burde kunne teste nu her? Kan være jeg prøver i løbet af weekenden så :)

Selvom jeg ikke tror der er noget, så er jeg alligevel lidt spændt :)

Argh mandag så er der måske en reel chance for at se det. På min mave har de en oversigt over hvor mange procent kan teste hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solvej - hvor er jeg dog ked af at høre, at det skulle ende sådan. Sikke en omgang...

Ingen ord kan hjælpe, så vil blot sende dig en krammer!

Tak håber self der sker et mirakel men nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde slet ikke tænkt på at du jo havde 2 æg så måske håb ?

har lige været til scanning i dag og 4 æg på 15 mm og 2 på 11 så scanning igen søndag og nok æu tirsdag eller onsdag sååådet går fremad :)

tak ønskebebs :) forøvrigt skønt at følge jer hvor det er lykkes, :)

Måske et lille spinkelt håb. Tør virkelig ikke tro på det. Men slapper af og aer dællen.

Ihhh fine æg. Det skal nok gå godt denne gang!

Har sagt det før det er ikke statistisk muligt at vi ikke får flere babyer i gruppen her:-) Så nu hiver du lige et sæt tvillinger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at der stadig er håb for jer Janne. Det er virkelig en streng omgang i er i gang med nu....

Tak ja det er simpelthen et latterligt forløb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et lille spinkelt håb. Tør virkelig ikke tro på det. Men slapper af og aer dællen.

Ihhh fine æg. Det skal nok gå godt denne gang!

Har sagt det før det er ikke statistisk muligt at vi ikke får flere babyer i gruppen her:-) Så nu hiver du lige et sæt tvillinger.

Har du taget en gravidtest ? eller måske viser hcg ikke noget så tidligt... 

haha jeg tænker at nøjes med en baby så statestikken fordeles ud på os alle  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh mandag så er der måske en reel chance for at se det. På min mave har de en oversigt over hvor mange procent kan teste hvornår.

Okay. Tænker nu bare jeg vil vente til torsdag, så er jeg helt sikker, og så er der jo faktisk ikke lang tid til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en gravidtest ? eller måske viser hcg ikke noget så tidligt...

haha jeg tænker at nøjes med en baby så statestikken fordeles ud på os alle :D :D

Ork ja tager en hver eneste dag. Den blir positiv mens det røde kravler op ad pinden. Forventer et takke brev fra Billigteste inden længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork ja tager en hver eneste dag. Den blir positiv mens det røde kravler op ad pinden. Forventer et takke brev fra Billigteste inden længe.

haha ja de tjener sgu godt på os.. åh hvor jeg håber graviditeten holder :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold kæft en båtnakke men jeg tror jeg har taget for meget gonal-f , skulle skifte mellem en næsten tom og ny og nu har jeg regnet sammen til at jeg har taget 37,5 enheder.for meget :blink jeps jeg er sproglig student  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold kæft en båtnakke men jeg tror jeg har taget for meget gonal-f , skulle skifte mellem en næsten tom og ny og nu har jeg regnet sammen til at jeg har taget 37,5 enheder.for meget :blink jeps jeg er sproglig student :wacko

Gør nok ikke så meget. Jeg fik kun taget 37,5 i stedet for 75 fordi der ikke kunne komme mere ud af glasset. Og der sagde gyn det var ligemeget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør nok ikke så meget. Jeg fik kun taget 37,5 i stedet for 75 fordi der ikke kunne komme mere ud af glasset. Og der sagde gyn det var ligemeget.

okay det beroliger tak , dog får jeg så høje dosis i forvejen og tænk hvis jeg har ødelagt det hele med overstimulering, nå men det finder jeg ud af idag 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay det beroliger tak , dog får jeg så høje dosis i forvejen og tænk hvis jeg har ødelagt det hele med overstimulering, nå men det finder jeg ud af idag

Held og lykke i dag. Lad os høre hvordan det gik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i dag. Lad os høre hvordan det gik.

jamen jeg skal tage pregnyl i aften og ÆU tirsdag  :) har sgu nerver på da vi sidst prøvede at æggene ikke havde delt sig..puha nå men det går godt denne gang, det har jeg aftalt med æggene :D

hvordan har du det Janne ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg skal tage pregnyl i aften og ÆU tirsdag  :) har sgu nerver på da vi sidst prøvede at æggene ikke havde delt sig..puha nå men det går godt denne gang, det har jeg aftalt med æggene :D

hvordan har du det Janne ?

Ej hvor spændende, og godt at høre du har haft fat i æggene, og aftalt at de skal dele sig fint denne gang :P

Så bliver den kommende uge jo en spændende uge for dit vedkommende også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg skal tage pregnyl i aften og ÆU tirsdag :) har sgu nerver på da vi sidst prøvede at æggene ikke havde delt sig..puha nå men det går godt denne gang, det har jeg aftalt med æggene :D

hvordan har du det Janne ?

Åh det bliver rigtig spændende så. Skal de op igen onsdag når de self har delt sig denne gang? Pregnyl er det ÆL sprøjten?

Mig, tja jeg er et meget underligt limbo land. Har forsat meget positiv test der kommer før kontrol stregen og ømme brystvorter. Men bortset fra det mærker jeg intet. Håber snart jeg får bræk eller noget, så jeg ved alt er som det skal være. Men så længe der ikke sker noget tror jeg ikke på den har overlevet. Puha det har været og er bare nogle frygtelige dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det bliver rigtig spændende så. Skal de op igen onsdag når de self har delt sig denne gang? Pregnyl er det ÆL sprøjten?

Mig, tja jeg er et meget underligt limbo land. Har forsat meget positiv test der kommer før kontrol stregen og ømme brystvorter. Men bortset fra det mærker jeg intet. Håber snart jeg får bræk eller noget, så jeg ved alt er som det skal være. Men så længe der ikke sker noget tror jeg ikke på den har overlevet. Puha det har været og er bare nogle frygtelige dage.

det må være så frygteligt det i er igennem Janne puha...

pregnyl er ægløsnings injektionen og torsdag skal æo hvis alt er gået godt .. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det må være så frygteligt det i er igennem Janne puha...

pregnyl er ægløsnings injektionen og torsdag skal æo hvis alt er gået godt .. 

Det bliver spændende :) Ved du cirka hvor mange der er chance for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det bliver rigtig spændende så. Skal de op igen onsdag når de self har delt sig denne gang? Pregnyl er det ÆL sprøjten?

Mig, tja jeg er et meget underligt limbo land. Har forsat meget positiv test der kommer før kontrol stregen og ømme brystvorter. Men bortset fra det mærker jeg intet. Håber snart jeg får bræk eller noget, så jeg ved alt er som det skal være. Men så længe der ikke sker noget tror jeg ikke på den har overlevet. Puha det har været og er bare nogle frygtelige dage.

Ja for søren. Håber så meget for jer, at den er der endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende, og godt at høre du har haft fat i æggene, og aftalt at de skal dele sig fint denne gang :P

Så bliver den kommende uge jo en spændende uge for dit vedkommende også :)

Hvornår er det, at du kan teste Lykke?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det, at du kan teste Lykke?

Tester på torsdag, måske før hvis jeg tør. Sidder lidt med en følelse af, at være vildt spændt på at teste, men samtidig en følelse af at jeg ikke tør, da jeg frygter en negativ test. Men testes, det skal der nu, for skal jo ringe med svar til klinikken, så slipper ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende :) Ved du cirka hvor mange der er chance for?

der er 4 som er store og ca 2 der er lidt små, så 4 er det de går efter, hvor mange der så bliver befrugtet det er jo usikkert..  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende, og godt at høre du har haft fat i æggene, og aftalt at de skal dele sig fint denne gang :P

Så bliver den kommende uge jo en spændende uge for dit vedkommende også :)

det bliver en rigtig spændende uge Lykke, jeg krydser alt hvad jeg kan for dig  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER