tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Havde lige glemt, hvor ondt ens mens gør, når man har taget progesteron...Avvv!! Jokker op og ned at gulvet, er på tønden hvert 10 min. Og krammer min varmedunk, samt tygger mig igennem et arsenal af panodiler. 

Lige nu hader jeg en 'stærk' slimhinde...så få dog hul på skidtet!!

 

Lige lidt brok og ynk herfra  :(  :unsure

øøvv ja det  er bare ikke sjovt  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, ja kan være jeg skal gøre det. Pt. sker der ikke noget. Har lidt ømme bryster og ikke lyst til mad, men det er jo kedeligt. Hvis det går som med de to andre, så vil jeg få masser af opkast at fortælle om.

Åh ja, husker morgerne i S-toget, bare en station mere, bare en mere - kom nu, kom nuuuuuuuu. Løbe ud på perronen, glemme alle folk omkring mig og kramme skralde spanden og tømme morgenmaden i den.

hahaha kan lige se det for mig..frygteligt.. skraldespandskrammer  :blink

aj du skal ikke lave en tråd hvis du ikke havde tænkt på det hahahha ..troede bare at det gjorde man herinde  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, ja kan være jeg skal gøre det. Pt. sker der ikke noget. Har lidt ømme bryster og ikke lyst til mad, men det er jo kedeligt. Hvis det går som med de to andre, så vil jeg få masser af opkast at fortælle om.

Åh ja, husker morgerne i S-toget, bare en station mere, bare en mere - kom nu, kom nuuuuuuuu. Løbe ud på perronen, glemme alle folk omkring mig og kramme skralde spanden og tømme morgenmaden i den.

Haha ser et meget sjovt billede for mig, hvis det kommer til at ske :)

Bliver spændende at følge, men håber selvfølgelig ikke for dig, at det bliver med alt for meget opkast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha kan lige se det for mig..frygteligt.. skraldespandskrammer :blink

aj du skal ikke lave en tråd hvis du ikke havde tænkt på det hahahha ..troede bare at det gjorde man herinde :D :D

Jeg har kigget lidt på det, vidste ikke der var så mange der havde en. Det må jeg gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ser et meget sjovt billede for mig, hvis det kommer til at ske :)

Bliver spændende at følge, men håber selvfølgelig ikke for dig, at det bliver med alt for meget opkast :)

Det var frygteligt. Har kastet op i S toge, metro, busser, gaden, i sengen, ned af mig selv, i bilen...ja you name it. Har været så syg så syg med mine to andre. Håber på en dreng denne gang så har jeg hørt rygter om man ikke er nær så dårlig. Meeeeen kvalmen er så småt begyndt så tror ikke jeg slipper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget lidt på det, vidste ikke der var så mange der havde en. Det må jeg gøre.

Jeg tror det er 50/50- nogle har, andre har ikke :)

Jeg havde i sidste graviditet, men ikke i denne :) Synes ikke jeg har tiden til at opdatere osv. :P

Men mangler nogle gange et sted at udøse min hormonella hjerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var frygteligt. Har kastet op i S toge, metro, busser, gaden, i sengen, ned af mig selv, i bilen...ja you name it. Har været så syg så syg med mine to andre. Håber på en dreng denne gang så har jeg hørt rygter om man ikke er nær så dårlig. Meeeeen kvalmen er så småt begyndt så tror ikke jeg slipper.

Lyder som mig i sidste graviditet- og lidt i denne :P Selvom kønnet er modsat denne gang, så kæmper jeg stadig med opkast, dog ikke så slemt som sidste gang :blink Jeg har også krammet min andel af skraldespanden eller gødet buske :whistling Dengang var en pose og fast følgesvend i bilen :D

Håber du slipper, bare lidt billigt, fra opkast denne gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som mig i sidste graviditet- og lidt i denne :P Selvom kønnet er modsat denne gang, så kæmper jeg stadig med opkast, dog ikke så slemt som sidste gang :blink Jeg har også krammet min andel af skraldespanden eller gødet buske :whistling Dengang var en pose og fast følgesvend i bilen :D

Håber du slipper, bare lidt billigt, fra opkast denne gang :kram2

puha kan godt huske det selv om det er mange år siden  :blink hvilket køn venter i denne gang ønskebebs? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som mig i sidste graviditet- og lidt i denne :P Selvom kønnet er modsat denne gang, så kæmper jeg stadig med opkast, dog ikke så slemt som sidste gang :blink Jeg har også krammet min andel af skraldespanden eller gødet buske :whistling Dengang var en pose og fast følgesvend i bilen :D

Håber du slipper, bare lidt billigt, fra opkast denne gang :kram2

Håber jeg sørme også! Øv med kønnet, så er det teori ude af billedet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er 50/50- nogle har, andre har ikke :)

Jeg havde i sidste graviditet, men ikke i denne :) Synes ikke jeg har tiden til at opdatere osv. :P

Men mangler nogle gange et sted at udøse min hormonella hjerne :D

Jeg har jo også to skrige hoveder allerede, så må se hvad det bliver til. Ha ha du må lave et hormonella indlæg - stakkels mænd engang imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha kan godt huske det selv om det er mange år siden  :blink hvilket køn venter i denne gang ønskebebs? 

 

 

Håber jeg sørme også! Øv med kønnet, så er det teori ude af billedet :boo

 

 

Jeg har jo også to skrige hoveder allerede, så må se hvad det bliver til. Ha ha du må lave et hormonella indlæg - stakkels mænd engang imellem.

Man glemmer det desværre ikke sådan - det eneste formildende er når man lige bliver smidt omkuld af en maveinfluenza som gravid :blink Det er dæleme grimt!! Jeg havde den tur for 14 dage siden, synes godt nok kvalmen var anderledes, men tænke at jeg havde spist for sent og derfor hang på skidtet indtil jeg kom i seng ;) Det blev så til de næste 2½ døgn! En meget aktiv bebs også rumlende mave er lidt en prøvelse. Jeg skulle være alene med datteren (hende der gjorde mit liv til et helvede fra uge 6+0 til 2 timer efter fødsel 41+3 ;) sidste gang) så tanken om at hænge på toilettet og en frisk tumling var uoverskueligt! Desværre var der ingen af dem tæt på os der kunne tage hende, så jeg fik hanket op og overlevede - mens hun stod og tørrede mine øjne og næse når jeg :puke :wub Min store pige, hun blev 2 i juli :biglove

 

Så kan I regne kønnet ud denne gang :loveshower - det har været en store overraskelse, som vi egentlig ikke ønskede at vide, men jeg læste det så i Ejournal, hvor det stod noteret sammen med at vi ikke ønskede at vide fosterkøn. Dette pga. vi har fået lavet en moderkagebiopsi efter dårlig NF. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man glemmer det desværre ikke sådan - det eneste formildende er når man lige bliver smidt omkuld af en maveinfluenza som gravid :blink Det er dæleme grimt!! Jeg havde den tur for 14 dage siden, synes godt nok kvalmen var anderledes, men tænke at jeg havde spist for sent og derfor hang på skidtet indtil jeg kom i seng ;) Det blev så til de næste 2½ døgn! En meget aktiv bebs også rumlende mave er lidt en prøvelse. Jeg skulle være alene med datteren (hende der gjorde mit liv til et helvede fra uge 6+0 til 2 timer efter fødsel 41+3 ;) sidste gang) så tanken om at hænge på toilettet og en frisk tumling var uoverskueligt! Desværre var der ingen af dem tæt på os der kunne tage hende, så jeg fik hanket op og overlevede - mens hun stod og tørrede mine øjne og næse når jeg :puke :wub Min store pige, hun blev 2 i juli :biglove

Så kan I regne kønnet ud denne gang :loveshower - det har været en store overraskelse, som vi egentlig ikke ønskede at vide, men jeg læste det så i Ejournal, hvor det stod noteret sammen med at vi ikke ønskede at vide fosterkøn. Dette pga. vi har fået lavet en moderkagebiopsi efter dårlig NF.

Åh din stakkel. Hold nu op en første graviditet!

Og så syg nu her.

Ha haaaaa hvor kikset med e journalen. Men jeg kan ikke gætte kønnet. Men er også blondine og træt. Men umiddelbart tænker jeg en dreng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh din stakkel. Hold nu op en første graviditet!

Og så syg nu her.

Ha haaaaa hvor kikset med e journalen. Men jeg kan ikke gætte kønnet. Men er også blondine og træt. Men umiddelbart tænker jeg en dreng?

aj ønskebebs puha en graviditet og så nu mavehalløj  :blink og så venter i en dreng ? altså Janne jeg er også blondine men dog ikke en gravid en af slagsen hahaha :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj ønskebebs puha en graviditet og så nu mavehalløj :blink og så venter i en dreng ? altså Janne jeg er også blondine men dog ikke en gravid en af slagsen hahaha :D :D

Mangler multiquote, er på fra mobilen :)

Men du har ret, så det er derfor jeg siger, at det er en skrøne, at der ikke er kvalme ved en dreng :D

Jeg har skrevet det i en tråd i fortroligt, det er kun herinde kønnet er offentligtgjort- familien får ikke besked for efter fødsel, fordi vi hårdnakket har sagt vi ikke ønskede at vide kønnet :) Desuden frygter jeg reaktionen på kønnet, fordi min familie har så mange holdninger, at bare en brøkdel kunne være rigeligt <_< Til gengæld så er det super nemt at holde fast i, at vi tror det bliver en pige, for manden har tidligere lavet 3 af slagsen- hvorfor skulle hans barn 4. Så ikke også være :D

Faktisk taler nogle i familien om at sætte 500 kr på højkant og lave odds 8 for en dreng- sjovt nok har vi ikke meldt os på det væddemål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler multiquote, er på fra mobilen :)

Men du har ret, så det er derfor jeg siger, at det er en skrøne, at der ikke er kvalme ved en dreng :D

Jeg har skrevet det i en tråd i fortroligt, det er kun herinde kønnet er offentligtgjort- familien får ikke besked for efter fødsel, fordi vi hårdnakket har sagt vi ikke ønskede at vide kønnet :) Desuden frygter jeg reaktionen på kønnet, fordi min familie har så mange holdninger, at bare en brøkdel kunne være rigeligt <_< Til gengæld så er det super nemt at holde fast i, at vi tror det bliver en pige, for manden har tidligere lavet 3 af slagsen- hvorfor skulle hans barn 4. Så ikke også være :D

Faktisk taler nogle i familien om at sætte 500 kr på højkant og lave odds 8 for en dreng- sjovt nok har vi ikke meldt os på det væddemål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelen ved at vi kender kønnet er så, at vi har kunne fordøje overraskelsen, for det var det stadig- i allerhøjeste grad :o Jeg var selv skråsikker på endnu en lækker tøs :wub Så har jeg også nået at vende panikken til glæde ;) :D

hahaha jeg kan godt følge dig i panikken og hvor bliver han sød i lyserødt (alt det i sikkert har gemt) jeg har en datter og 4 søstre, en niece og så har en af mine søstre lavet 2 drenge... :blink  :D  :D vi piger kan stadig stå bare kigge på drengene og tænke hvad pokker laver de, gad vide hvad der foregår i deres drenge hjerner :D  :D det bliver pragtfuldt, jeg ville gerne have en lille dreng  :) men ville være rædselsslagen til at starte med.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha jeg kan godt følge dig i panikken og hvor bliver han sød i lyserødt (alt det i sikkert har gemt) jeg har en datter og 4 søstre, en niece og så har en af mine søstre lavet 2 drenge... :blink    :D vi piger kan stadig stå bare kigge på drengene og tænke hvad pokker laver de, gad vide hvad der foregår i deres drenge hjerner :D   det bliver pragtfuldt, jeg ville gerne have en lille dreng men ville være rædselsslagen til at starte med.. 

:D Vo havde netop gemt alt det lyserøde - MEN vi kendte jo ikke kønnet sidste gang, så vi har faktisk ret meget kønsneutralt i str. 56,62 og 68 OG en masse blåt, fordi jeg var så sikker på, at M. var en dreng :P Også fordi jeg TÆNKTE (:rolleyes dream on) at jeg sagtens kunne klæde en pige i lyseblåt, men ikke en dreng i lyserødt - hvor meget blåt tror I M. kom i :whistling

 

Alle de tøser - det er vist ikke for sjov, at mænd er fra mars og kvinder fra venus :D Jeg har også sådan lidt, at i min familie er der overvægt at tøserne - nok også derfor jeg er bekymret for forskelsbehandling. Eks. er der på min mors side, som er den familie jeg ser mest og har størst tilknytning til, 2 onkler - som er gammel-ungkarle også min mor og moster - de har så hver især fået 2 og 3 børn, min mor 2 piger og min moster 1 dreng og 2 pige, desværre døde drengen da han var 17 - så vi er ret mange piger. Og han blev klart forfordelt dengang - men jeg kan nu godt se, at min datter har en helt særlig betydning for både mine onkler og min bedstefar, såvel som hun har hos mine kusiner, moster og onkel :wub Generelt så kan hun sgu sno dem :D Men der er andre der har udtrykt bekymringen omkring forskelsbehandlingen, hvis det bliver en dreng - men som jg har sagt til manden, så er det VORES opgave at stoppe det! Håber dog jeg bliver positivt overrasket.

Jeg var også pænt bange for, om jeg overhovedet kunne finde ud af at være drengemor :blink Men eftersom min prinsesse er noget af en drengepige, så går det nu nok :) Men kan godt følge dig, så hvis I nu ender med en dreng - så kommer du bare, så tager vi snakken :D 

 

Hvad med dig, Solvej80 - skal I kender kønnet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en dreng! Ja vi vil meget gerne vide det er så praktisk! Og sidste gang græd jeg faktisk da jeg hørte det var en pige fordi jeg havde sat mig op til det var en dreng. Men så blev jeg meget glad et par dage senere. Og nu ville jeg ikke ønske det anderledes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en dreng! Ja vi vil meget gerne vide det er så praktisk! Og sidste gang græd jeg faktisk da jeg hørte det var en pige fordi jeg havde sat mig op til det var en dreng. Men så blev jeg meget glad et par dage senere. Og nu ville jeg ikke ønske det anderledes.

Pigerne er nu også fantastiske :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en dreng! Ja vi vil meget gerne vide det er så praktisk! Og sidste gang græd jeg faktisk da jeg hørte det var en pige fordi jeg havde sat mig op til det var en dreng. Men så blev jeg meget glad et par dage senere. Og nu ville jeg ikke ønske det anderledes.

Hvornår var det du skulle scannes igen egentlig? Er du begyndt at kunne mærke lidt bobler derinde? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne er nu også fantastiske :wub

de er pragtfulde  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er pragtfulde :D

Og hysteriske - det skulle eftersigende være anderledes med drenge, så det glæder jeg mig

Til at prøve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hysteriske - det skulle eftersigende være anderledes med drenge, så det glæder jeg mig

Til at prøve :D

jeg tænker de er hysteriske på en anden måde  :D min præteenagerdatter er sjov og reflekterende og mestre udemærket sine småsure anfald  :D  :D  endnu  :D Jeg er nok en fortaler for pigeuniverset fordi min far ønskede jeg var en dreng og andre i familien altid kritisere pigebørn.. :blink men derfor ønsker jeg også en lille dreng.. en maskulin gentlemans dreng som også kan åbne døre for pigerne  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan går det med dig Lykke ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan går det med dig Lykke ?

Det går skam fint, venter bare på det bliver torsdag i næste uge :)

Synes jeg har oplevet noget jeg ikke har oplevet før, nemlig at det spænder i underlivet, men tænker måske bare at jeg skal på toilet :D

Aner det ikke, men man bliver bare skør af hver enkelt ny ting man oplever med kroppen, så bliv nu bare D. 16 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER