tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

arrgg er jeg bare mærkelig.. r så spænt på testdag men der sååå længe til.. ;-(  i dag er det kun 7 dage siden inserminering.. hmm tid gå hurtigt.. be om

Uhhh spændende! Har du testdag på tirsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej ikke denne mdr. for en gang skyld, men bliver vel starten af juni vil jeg tro. Men lige meget hvad skal jeg have kejsersnit, så giver ikke så meget med termin før jeg kommer så langt at få en dato som jo nok ligger 14 dage før termin.

 

Er der en grund til kejsersnittet?

og 5½ dag tilbage inden du har testdag  ;) Hep Hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver vildt spændende at høre, hvordan det gik :)

 

Pøj pøj med i morgen.

Tak skal du have, skal selvfølgelig nok informere jer herinde, når jeg har været til scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med nedreguleringen Silke? 

altså bortset fra at jeg næsten aflivede min mand under madlavningen..tjaa så går det da meget godt  :D  :D  aj det er lidt hårdt lige nu måske fordi jeg også har en let snue i kroppen og ingen energi, travlt på job med tunge patientudfordringer og så lige en fødselsdagsfest for datter på lørdag.. og samtidigt være i overgangsalder :wacko  :wacko  :wacko nedregulering er den kedelige del.. det giver bedre mening at modne æg  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm projekt bliv væk fra babyklar, det fejler vist haha!!

Jeg skal lige hører jer. Da I var gravide, oplevede I at I føltes som en radiator om natten?

Kan simpelthen ikke sove for tiden. Kan sagten småfryse i løbet af dagen, men så snart jeg går i seng.....puha! Så vender og drejer jeg mig igennem hele natten, hvor jeg føler at jeg er lige ved at eksplodere. Det har stået på i de sidste to nætter :unsure

Ha ha Stine. Jeg har kun været varm under graviditeter. Normalt er jeg en stor frossen pind men ikke når der har været en baby. Krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså bortset fra at jeg næsten aflivede min mand under madlavningen..tjaa så går det da meget godt :D :D aj det er lidt hårdt lige nu måske fordi jeg også har en let snue i kroppen og ingen energi, travlt på job med tunge patientudfordringer og så lige en fødselsdagsfest for datter på lørdag.. og samtidigt være i overgangsalder :wacko :wacko :wacko nedregulering er den kedelige del.. det giver bedre mening at modne æg :D :D

Ih du er hårdt ramt det må give en lækker baby til sidst efter alle prøvelserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en grund til kejsersnittet?

og 5½ dag tilbage inden du har testdag ;) Hep Hep

Ja ved de to andre har moderkagen siddet så godt fast at jeg var lige ved at tage billetten. Det skal jeg ikke rissikere igen. Tror desværre ikke vi når så langt. Har her til aften fået vilde mens smerter. Dog ingen blod endnu. Præcis fem dage før som sidst. Shit jeg magter det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih du er hårdt ramt det må give en lækker baby til sidst efter alle prøvelserne.

jeg håber vi alle får en lækker baby, det er sgu ikke nemt for nogen af os.. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ved de to andre har moderkagen siddet så godt fast at jeg var lige ved at tage billetten. Det skal jeg ikke rissikere igen. Tror desværre ikke vi når så langt. Har her til aften fået vilde mens smerter. Dog ingen blod endnu. Præcis fem dage før som sidst. Shit jeg magter det ikke.

åh krydser fingre for at det bare er en livmoder der gøre sig klar 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en meget positiv test i morges inden for de tre minutter. En time senere er jeg begyndt at bløde. Hvad sker der for det?

Har stadigvæk mange mens smerter så må jo være en falsk test. RØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en meget positiv test i morges inden for de tre minutter. En time senere er jeg begyndt at bløde. Hvad sker der for det?

Har stadigvæk mange mens smerter så må jo være en falsk test. RØV!

What!!! Det virker da mærkeligt. Er du begyndt at bløde rigtigt, eller er der mulighed for at det stopper igen?

Krydser alt hvad jeg kan for at testen er rigtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en meget positiv test i morges inden for de tre minutter. En time senere er jeg begyndt at bløde. Hvad sker der for det?

Har stadigvæk mange mens smerter så må jo være en falsk test. RØV!

 

Ej!!!! Det er da ikke fair!! :( :( Mega bitter-sweet!!

 

Men det kunne da tyde på, at der rent faktisk har været noget - så hurra for, at sædcellerne rent faktisk når frem til ægget (selv om det nok er lidt svært at være entusiastisk nu).

 

Jeg fik at vide i fbm. IUI, at det var vigtigt, at jeg meddelte klinikken, hvis jeg begyndte at bløde før tid. For så kunne det være, at de kunne give mig noget (progeateron?), der kunne hjælpe kroppen med at holde på en graviditet næste gang.

 

Men øv altså - blod duer bare ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen ændring hos dig Janne? Tænker jo en del på hvordan det går (desværre ingen emoji knus. Sidder på tlf)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What!!! Det virker da mærkeligt. Er du begyndt at bløde rigtigt, eller er der mulighed for at det stopper igen?

Det var frisk blod i morges. Og så intet hele dagen. Da jeg kom hjem tog jeg en test mere, positiv inden for de tre min og bragende efter ti min. Min GYN mente det var sprøjten. Men det var altså 12 dage siden. Nå men nu er det startet igen med ondt i maven og brunt udflåd. Det er nok en bio. Jeg er SÅ ked af det.

Krydser alt hvad jeg kan for at testen er rigtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej!!!! Det er da ikke fair!! :( :( Mega bitter-sweet!!

Men det kunne da tyde på, at der rent faktisk har været noget - så hurra for, at sædcellerne rent faktisk når frem til ægget (selv om det nok er lidt svært at være entusiastisk nu).

Jeg fik at vide i fbm. IUI, at det var vigtigt, at jeg meddelte klinikken, hvis jeg begyndte at bløde før tid. For så kunne det være, at de kunne give mig noget (progeateron?), der kunne hjælpe kroppen med at holde på en graviditet næste gang.

Men øv altså - blod duer bare ikke :(

Æv de tilbyder de ikke her. Sidste IUI blødte jeg også fem dage før tid. Alt var perfekt ved denne IUI. Nok svømmere, to æg og perfekt slimhinde. Tror ikke på det nogensinde lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en meget positiv test i morges inden for de tre minutter. En time senere er jeg begyndt at bløde. Hvad sker der for det?

Har stadigvæk mange mens smerter så må jo være en falsk test. RØV!

ajajaj men se nu om det ikke holder op igen.. åh hvor jeg krydser alt hvad jeg kan søde.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ajajaj men se nu om det ikke holder op igen.. åh hvor jeg krydser alt hvad jeg kan søde..

Tak! Har vist hårdt brug for det. Hele dagen var der intet og efter arbejde kun brunt. Og efter det ikke noget. Og eftermiddags testen var også flot positiv.

Må se i morgen hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Har vist hårdt brug for det. Hele dagen var der intet og efter arbejde kun brunt. Og efter det ikke noget. Og eftermiddags testen var også flot positiv.

Må se i morgen hvad der sker.

altså det lyder lidt lovende synes jeg.. sender dig lige  :kiss og :kram2 kan ikke finde det der kæmpe kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krysser finger og håber alt jeg kan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv de tilbyder de ikke her. Sidste IUI blødte jeg også fem dage før tid. Alt var perfekt ved denne IUI. Nok svømmere, to æg og perfekt slimhinde. Tror ikke på det nogensinde lykkes.

For pokker da også! Det er godt nok op ad bakke. Kæmpe knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, jeg håber I kan klare mere spam fra den ustabile her. :boo

Ikke mere blod siden i morges, kun brunt udflåd til eftermiddag og intet siden (ja jeg er på wc for at tjekke hver halve time)

Prøv at se testene. Har I kunne lave dem så tydelige efter 12 dage efter ÆL sprøjten?? Jeg har ikke selv kunne de andre gange. Og den kommer altså inden for testtiden og bliver bare mere og mere tydelig. Billederne er lige fra testtiden. Derudover havde jeg to dage hvor testen var negativ. (jeps er mega tester, tester ÆL sprøjte ud af kroppen og det hele) MEN nu har jeg jo blødt og jeg skal FØRST have/ helst ikke have mens på mandag. Blodprøve er så 1/10, hvis vi når så langt.

Har en smule ømme brystvorter, ellers intet.

Tænker om det er en bio, det ene æg der gik til grunde og en stadig er der. Sarte slimhinder???????

Billede 1 er her til aften

Billede 2 fra fra i eftermiddags

Billede 3 fra i morges

De bliver ikke så gode når jeg skal beskære dem og forstørre dem på PC, men er meget tydelige IRL og på tlf.

 

Hvad siger I kan I se noget?

Manden siger de er tydelige i virkeligheden, det er store ord fra ham.

post-8050-0-70577100-1411672107_thumb.jp

post-8050-0-82954200-1411672296_thumb.jp

post-8050-0-34419500-1411672334_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for kram og krydsede fingre!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for pokker!! De er da vildt tydelige :)

Uhhh den mens har da bare med at fise tilbage hvor den kom fra hrmpf!!

Her bliver der heppet for at det er lykkens gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg testet for første gang. Inspireret af Janne. Men ak! blanke test er vist det eneste jeg kan producere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Janne det er da 3 positive test hold da op sveske yiieehaaarr )eller hvad man nu siger)  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER