tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Fedt med 3 gode æg til opsætning! Hvor er det spændene... Der er pludselig længe til d 1. oktober. Venter spændt på svar :-)...

Jep venter på behandling ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

6 æg havde delt sig i 4. 4 æg havde delt sig i 2 eller 3 og 2 var ikke befrugtet.

Så 3 blev lagt op. 3 blev lagt i fryseren. Og 6 blev kasseret.

Testdag den 1 oktober.

Hold da op, hvor fedt :) Så skal de bare blive siddende hvor de er nu. Krydser arme og ben for at det lykkedes, og sender en masse babyheld mod din vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor fedt :) Så skal de bare blive siddende hvor de er nu. Krydser arme og ben for at det lykkedes, og sender en masse babyheld mod din vej :)

 

Tak for det Lykke...ja, jeg håber virkelig at bare et af æggene bliver siddende i denne omgang.  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay min alzheimers light har brug for overblik:

Janne, stine og mille er nu befrugtet :D

sparks, didda, lykke og mig (sagde hunden) afventer befrugtning :rolleyes ...jeg har glemt nogen eller byttet om ikk? hjææælp

Den er hvertfald god nok med mig. Tror du har den rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay min alzheimers light har brug for overblik:

 

Janne, stine og mille er nu befrugtet  :D

sparks, didda, lykke og mig (sagde hunden) afventer befrugtning :rolleyes ...jeg har glemt nogen eller byttet om ikk? hjææælp

Jeps, jeg afventer befrugtning. Skulle gerne ske inden for 10 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg afventer befrugtning. Skulle gerne ske inden for 10 dage :)

åh det er så spændende Lykke  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh det er så spændende Lykke  :kiss

Glæder mig så meget, så har kroppen bare at tage imod, så der kan komme en lille bebs eller to :) Hvor langt er du ved at være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, søger gode råd når der skal stikkes i maveskindet? Mit gør ondt og svier lidt. Nogle med gode fif?

Kan det evt. Skyldes, at jeg får større dosis end jeg har gjort de andre gange?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, søger gode råd når der skal stikkes i maveskindet? Mit gør ondt og svier lidt. Nogle med gode fif?

Kan det evt. Skyldes, at jeg får større dosis end jeg har gjort de andre gange?!?

Mit gjorde det samme men ved samme dosis. Det kan hjælpe lige at stikke sig selv en "flad" på maven så er skindet lidt bedøvet når man stikker.

Enjoy alt for baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, søger gode råd når der skal stikkes i maveskindet? Mit gør ondt og svier lidt. Nogle med gode fif?

Kan det evt. Skyldes, at jeg får større dosis end jeg har gjort de andre gange?!?

 

Ja, det kan godt svie lidt  :wacko  Jeg plejer at trykke lidt sammen på 'dellen' for at fjerne noget af blodtilførslen Det hjælper noget på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, søger gode råd når der skal stikkes i maveskindet? Mit gør ondt og svier lidt. Nogle med gode fif?

Kan det evt. Skyldes, at jeg får større dosis end jeg har gjort de andre gange?!?

jeg har også oplevet at det sved pga større dosis men ikke hver gang så jeg har ingen gode råd bare tænk BAAABYYYYY :baby1  :D  and jump :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ondt i underlivet igen. Men der er over en uge til testdag. Den 29, så er lidt tideligt med mens hvis det er det. Men sidste gang kom det også fem dage før tid. Men så bør det tidligst være onsdag agtig. I går syntes jeg mine bryster "stak" og jeg er mere sulten. Jesus altså det er for tidligt at være i gak gak land.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ondt i underlivet igen. Men der er over en uge til testdag. Den 29, så er lidt tideligt med mens hvis det er det. Men sidste gang kom det også fem dage før tid. Men så bør det tidligst være onsdag agtig. I går syntes jeg mine bryster "stak" og jeg er mere sulten. Jesus altså det er for tidligt at være i gak gak land.

det kunne da lyde som om der er gang i den på den gode måde Janne  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået ondt i underlivet igen. Men der er over en uge til testdag. Den 29, så er lidt tideligt med mens hvis det er det. Men sidste gang kom det også fem dage før tid. Men så bør det tidligst være onsdag agtig. I går syntes jeg mine bryster "stak" og jeg er mere sulten. Jesus altså det er for tidligt at være i gak gak land.

 

:kiss føler med dig. Det er forfærdeligt at flagre rundt i gak gak land. Men det betyder jo at der er gang i et eller andet  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss føler med dig. Det er forfærdeligt at flagre rundt i gak gak land. Men det betyder jo at der er gang i et eller andet :kuller

Hmmm der er gang i et eller andet i det ene bryst som godt nok gør mig bekymret i dag. Jeg er rigtig øm når jeg sidde stille bare og gør decideret ondt når jeg rører. Er fra armhulen og så to cm ind. Og så de næste fem cm ind mod brystbenet gør ondt i en bredde på cirka to cm. Please sig I har prøvet det. Der går total hypokonder kræft i mig nu. Er ikke i venstre side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm der er gang i et eller andet i det ene bryst som godt nok gør mig bekymret i dag. Jeg er rigtig øm når jeg sidde stille bare og gør decideret ondt når jeg rører. Er fra armhulen og så to cm ind. Og så de næste fem cm ind mod brystbenet gør ondt i en bredde på cirka to cm. Please sig I har prøvet det. Der går total hypokonder kræft i mig nu. Er ikke i venstre side.

 

Lyder lige som mine omgange, hvor jeg også var oprigtig bekymret. Men har slået mig til tåls med, at mine bryster udvikler de smerter/spændinger under hormonal behandling.

 

Men hvis det stresser dig for meget, synes jeg bestemt at du skal tage en samtale med din læge.

 

kæmpe  :kiss herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm der er gang i et eller andet i det ene bryst som godt nok gør mig bekymret i dag. Jeg er rigtig øm når jeg sidde stille bare og gør decideret ondt når jeg rører. Er fra armhulen og så to cm ind. Og så de næste fem cm ind mod brystbenet gør ondt i en bredde på cirka to cm. Please sig I har prøvet det. Der går total hypokonder kræft i mig nu. Er ikke i venstre side.

det har jeg også oplevet og ømheden kom senere i det andet bryst, hormonerne raser i dig lige nu søde  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to! Ja I har nok ret med hormonerne. Tror lige jeg venter og ser efter mens/ikke mens dag. Håber det er fordi tvillingerne hygger sig, ha haaa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to! Ja I har nok ret med hormonerne. Tror lige jeg venter og ser efter mens/ikke mens dag. Håber det er fordi tvillingerne hygger sig, ha haaa

 

Haha!!  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis det kan trøste dig en smule Janne, så har jeg haft rigtig ondt i babbelutterne siden jeg tog ÆL sprøjten. Så nu ved jeg på forhånd, at jeg minimum får ondt i babbelutterne 3 uger i streg  :balloon   :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis det kan trøste dig en smule Janne, så har jeg haft rigtig ondt i babbelutterne siden jeg tog ÆL sprøjten. Så nu ved jeg på forhånd, at jeg minimum får ondt i babbelutterne 3 uger i streg :balloon :angry

Det var længe. Normalt får jeg kun ømme vorter op til mens også i behandling. Så blev lidt freakout agtig.

Har også drømt alle mine tænder faldte ud. Det har jeg kun drømt når jeg har været gravid. Manden mener jeg skal slappe af og snakke med ligesindede, hvilket jeg så gør nu. Tossede mænd ikk....det er hvertfald ikke mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var længe. Normalt får jeg kun ømme vorter op til mens også i behandling. Så blev lidt freakout agtig.

Har også drømt alle mine tænder faldte ud. Det har jeg kun drømt når jeg har været gravid. Manden mener jeg skal slappe af og snakke med ligesindede, hvilket jeg så gør nu. Tossede mænd ikk....det er hvertfald ikke mig.

 

Griner!! Helt bestemt manden. Det kan da aldrig være os der er tosset tsk! tsk! :P .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at jeg vil holde en lille pause herinde. 

Vil forsøge at fjerne lidt fokus på det vi har gang i.

Jeg stikker hovedet ind en gang i mellem.

 

I skal alle have super meget held og lykke med jeres PB, og ønsker jer det bedste.

 

Vi ses om snart  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at jeg vil holde en lille pause herinde. 

Vil forsøge at fjerne lidt fokus på det vi har gang i.

Jeg stikker hovedet ind en gang i mellem.

 

I skal alle have super meget held og lykke med jeres PB, og ønsker jer det bedste.

 

Vi ses om snart  ;)

det kan jeg godt forstå Stine, det kan være tiden går hurtigere  :kiss

jeg er opstartet næsespray og det skal jeg tage i 14 dage før der begynder at ske lidt sjovere ting, 

glæder mig til at høre fra dig igen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var længe. Normalt får jeg kun ømme vorter op til mens også i behandling. Så blev lidt freakout agtig.

Har også drømt alle mine tænder faldte ud. Det har jeg kun drømt når jeg har været gravid. Manden mener jeg skal slappe af og snakke med ligesindede, hvilket jeg så gør nu. Tossede mænd ikk....det er hvertfald ikke mig.

det er IHVERTFALD ikke dig der er tosset  :blink  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER