tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Altså min var altså heller ikke særlig tydelig 4+0. Jeg tror ikke håbet er ude :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min var heller ikke helt vild tydelig ved 4+0 faktisk - sender masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, louisevibe said:

Altså min var altså heller ikke særlig tydelig 4+0. Jeg tror ikke håbet er ude :bd

Er det rigtigt? :) Sidst så min bare sådan ud ved ca 3+3..... :chin: Tak for håb!!! Pludselig er nedtælling til fredag lidt mere spændende igen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, MrsMom said:

Min var heller ikke helt vild tydelig ved 4+0 faktisk - sender masser af :bd

Virkelig?! :) Åh, hvor er det godt at høre :) Jeg sammenligner jo som en gal med sidste gang - og det er nok lidt fjollet :P 

Tusinde tak for babydust :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Sparklinrock said:

Er det rigtigt? :) Sidst så min bare sådan ud ved ca 3+3..... :chin: Tak for håb!!! Pludselig er nedtælling til fredag lidt mere spændende igen ;) 

 

Slet ikke. Du kan evt finde den i min tråd i fortroligt. Mannies var heller ikke specielt tydeligt og alligevel var hendes hcg niveau over 300, så man kan bare ikke altid regne med stregens kraftighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Sparklinrock said:

Nå, jeg er i dag 3+6, og jeg havde egentligt tænkt, at jeg ville droppe testene et par dage. De der negative test så nedslående. Men jeg testede alligevel, og minsandten om der ikke er 'noget' på testen :unsure Hvad pokker er nu det? Har selvfølgelig 1000 sommerfugle i maven, og jeg tænker, at løbet måske ikke er kørt endnu?!? Men altså, den er godt nok svag for 3+6, synes jeg. Og farven kom selvfølgelig også først over tid (tror, det var ca 10 min efter). Nå, men nu er jeg i hvert fald forvirret.

 

IMG_0330.JPG

Din er mere tydelig end min, jeg er 4+0 ca nu.. :goodluck (til os begge.. ;)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Sparklinrock said:

Nå, jeg er i dag 3+6, og jeg havde egentligt tænkt, at jeg ville droppe testene et par dage. De der negative test så nedslående. Men jeg testede alligevel, og minsandten om der ikke er 'noget' på testen :unsure Hvad pokker er nu det? Har selvfølgelig 1000 sommerfugle i maven, og jeg tænker, at løbet måske ikke er kørt endnu?!? Men altså, den er godt nok svag for 3+6, synes jeg. Og farven kom selvfølgelig også først over tid (tror, det var ca 10 min efter). Nå, men nu er jeg i hvert fald forvirret.

 

IMG_0330.JPG

Den er da rigtig fin af en 3+6, den må du ikke afskrive på søde du :bd:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, louisevibe said:

 

Slet ikke. Du kan evt finde den i min tråd i fortroligt. Mannies var heller ikke specielt tydeligt og alligevel var hendes hcg niveau over 300, så man kan bare ikke altid regne med stregens kraftighed.

 

Sidder lige og lurer på din test :) Kan godt se, at det ikke var super meget mere farvet. Dejligt betryggende faktisk!! :) Mannies var til gengæld ret flot, synes jeg (dog skriver hun, at den var langsomt undervejs). Men det var vist også nogle dage efter 4+0? Under alle omstændigheder ville jeg ønske så inderligt, at jeg kunne joine jer i klubben af fryse-blasto-fans  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Frk.Mini said:

Din er mere tydelig end min, jeg er 4+0 ca nu.. :goodluck (til os begge.. ;)

 

 

Spændende Mini!!!! Så hepper vi på os begge :D:bd:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Katrinemus said:

Den er da rigtig fin af en 3+6, den må du ikke afskrive på søde du :bd:kiss 

Tak Katrine - nej, du har nok ret :o Jeg er godt nok spændt på, om den udvikler sig den næste par dage :)

 

Håber det fortsat går godt med rugningen hos sig :kram2 Hepper på dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Sparklinrock said:

Tak Katrine - nej, du har nok ret :o Jeg er godt nok spændt på, om den udvikler sig den næste par dage :)

 

Håber det fortsat går godt med rugningen hos sig :kram2 Hepper på dig :yay

Jeg siger det bare lige igen, depri og tude-mode de seneste dag og så den test :whistling:bd:kram2 jeg håber du har en rigtig rigtig fin test inden for få dage :kiss 

 

Tak, jeg er nok blevet fanget lidt i tolkningen :rolleyes 

-hvad betyder det her?

-Er det godt eller skidt? 

-hov det her kender jeg 

osv osv :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Katrinemus said:

Jeg siger det bare lige igen, depri og tude-mode de seneste dag og så den test :whistling:bd:kram2 jeg håber du har en rigtig rigtig fin test inden for få dage :kiss 

 

Tak, jeg er nok blevet fanget lidt i tolkningen :rolleyes 

-hvad betyder det her?

-Er det godt eller skidt? 

-hov det her kender jeg 

osv osv :rolleyes 

Åh, hvor jeg håber, at du har ret i din 'depri og tude-mode' teori :D Det ville da være det vildeste!!!!!!

 

Det er da umuligt ikke at blive fanget i tolknings-land. Håber du kan holde det ud, uden at spekulere dig selv helt rundtosset. Men jeg forstår så udemærket godt, hvis du gør. Jeg er jo selv professionel overtolkningsmester :P Håber ellers, at det er gode ting og sager, du føler :goodluck Og så må tiden gerne gå hurtigt, tak!! Hep hep  :yay:bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What!!! Jamen for filan Spark :glad

Hvor er det bare spændende det her!! Håber virkelig at den bliver tydeligere over de næste par dage :kram2

Uhh kan godt forstå du har nerver på. Hvor kunne/kan det bare være stort :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stine74 said:

What!!! Jamen for filan Spark :glad

Hvor er det bare spændende det her!! Håber virkelig at den bliver tydeligere over de næste par dage :kram2

Uhh kan godt forstå du har nerver på. Hvor kunne/kan det bare være stort :biglove

 

Tusinde tak Stine :kiss

Jamen, jeg er også selv så overrasket. Havde slet ikke taget tid på testen i morges, og jeg glemte faktisk helt at kigge på den (kigge=nidstirre og holde op i lyset hvert minut :P). Havde jo totalt afskrevet det. Er godt nok spændt på de næste dage :)

 

Håber det går godt med rugningen på de to små perfekte æggebasser :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Sparklinrock said:

Åh, hvor jeg håber, at du har ret i din 'depri og tude-mode' teori :D Det ville da være det vildeste!!!!!!

 

Det er da umuligt ikke at blive fanget i tolknings-land. Håber du kan holde det ud, uden at spekulere dig selv helt rundtosset. Men jeg forstår så udemærket godt, hvis du gør. Jeg er jo selv professionel overtolkningsmester :P Håber ellers, at det er gode ting og sager, du føler :goodluck Og så må tiden gerne gå hurtigt, tak!! Hep hep  :yay:bd 

Det håber jeg også den gør :kiss:bd du er übermester i det :P jeg krydser forsat for  dig :bd:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0: Føler ikke optakt til mens, men der er helt sikkert noget i gærde i maven. Har taget en ny test her til morgen, som desværre ikke rigtigt giver mig afklaring. Jeg kunne skimte stregen inden for tid, og så kom der mere farve i efter tid. Den er dog stadig meget svag, synes jeg. Og så kan jeg ikke se udvikling siden i går :( I bedste fald er de to test lige tydelige, hmmmm.... :chin: Læner mere mod at det nok er en bio. Øv altså. 

På billedet er den øverste test fra i går (3+6), og den nederste er fra i dag (4+0). 

 

IMG_5864.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hCG fordobler sig over 2-3 dage, så jeg mener ikke du kan se noget ud fra dine tests :) Der skal nok et par blodprøver til i stedet for!

Krydser for at den er god nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Sparklinrock said:

4+0: Føler ikke optakt til mens, men der er helt sikkert noget i gærde i maven. Har taget en ny test her til morgen, som desværre ikke rigtigt giver mig afklaring. Jeg kunne skimte stregen inden for tid, og så kom der mere farve i efter tid. Den er dog stadig meget svag, synes jeg. Og så kan jeg ikke se udvikling siden i går :( I bedste fald er de to test lige tydelige, hmmmm.... :chin: Læner mere mod at det nok er en bio. Øv altså. 

På billedet er den øverste test fra i går (3+6), og den nederste er fra i dag (4+0). 

 

IMG_5864.JPG

 

Jeg syns den ses bedre idag.. :)

Krydser for at det ikke er en bio! :goodluck 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Frk.Mini said:

 

Jeg syns den ses bedre idag.. :)

Krydser for at det ikke er en bio! :goodluck 

 

Tak :kram2 Er slet ikke selv overbevist :( Men tager gladeligt imod krydser :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, HenrietteHall said:

hCG fordobler sig over 2-3 dage, så jeg mener ikke du kan se noget ud fra dine tests :) Der skal nok et par blodprøver til i stedet for!

Krydser for at den er god nok!

Jeg skal jo have taget BP på fredag, og afhængigt af hcg niveauet, så skal jeg nok have tage en ekstra for at se, om det stiger. Glæder mig lidt nu, sådan et tal er da nemmere til at forholde sig til end de test :blink

 

Nej, jeg ved jo inderst inde godt, at man ikke kan forvente markante forbedringer fra dag til dag. Men suk, jeg havde jo håbet på det alligevel. Tænker at hvis HCG stiger med 100% på 2-3 dage, så bør det jo stige med 33-50% på 1 dag. Men det er måske så lidt, at det kan være svært at aflæse på test? :unsure Synes bare, at der var en bedre udvikling sidst jeg blev gravid. Testene er under alle omstændigheder ikke overbevisende :( 

 

Tak for fortsatte krydser - det er jeg meget glad for :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Sparklinrock said:

4+0: Føler ikke optakt til mens, men der er helt sikkert noget i gærde i maven. Har taget en ny test her til morgen, som desværre ikke rigtigt giver mig afklaring. Jeg kunne skimte stregen inden for tid, og så kom der mere farve i efter tid. Den er dog stadig meget svag, synes jeg. Og så kan jeg ikke se udvikling siden i går :( I bedste fald er de to test lige tydelige, hmmmm.... :chin: Læner mere mod at det nok er en bio. Øv altså. 

På billedet er den øverste test fra i går (3+6), og den nederste er fra i dag (4+0). 

 

IMG_5864.JPG

Du er gravid, basta bum. Så er spørgsmålet hvordan det udvikler sig. Jeg tror på det :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, louisevibe said:

Du er gravid, basta bum. Så er spørgsmålet hvordan det udvikler sig. Jeg tror på det :bd

Gravid?! :o Uh, jeg får helt kuldegysninger!! Tænk, hvis det er rigtigt :) Føler bare ikke rigtigt, at det tæller, før BP har bekræftet det (eller jeg får en seriøs streg istedet for de fesne nogle, jeg præsterer nu). Vildt at du tror på det - det betyder meget! Tak :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at teste om eftermiddagen? Mine test var tydeligere der end morgen. Ellers vil jeg sige som de andre du kan ikke regne med forskel fra 1 dag til næste, det tager lidt længere i starten. Jeg krydser SÅ meget fingre for der er noget i gærde som gir de der svage streger ;):bd:goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Har du prøvet at teste om eftermiddagen? Mine test var tydeligere der end morgen. Ellers vil jeg sige som de andre du kan ikke regne med forskel fra 1 dag til næste, det tager lidt længere i starten. Jeg krydser SÅ meget fingre for der er noget i gærde som gir de der svage streger ;):bd:goodluck 

Udfordring accepteret ;) Teori desværre afvist. Har lige testet på sjasktynd aftenurin, og stregen er så svag, at den er nærmest ikke-eksisterende :( Nå, det glemmer jeg lige, og så tester jeg igen i morgen tidlig :) 

Tak for krydser - det betyder meget :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Sparklinrock said:

Udfordring accepteret ;) Teori desværre afvist. Har lige testet på sjasktynd aftenurin, og stregen er så svag, at den er nærmest ikke-eksisterende :( Nå, det glemmer jeg lige, og så tester jeg igen i morgen tidlig :) 

Tak for krydser - det betyder meget :kram2 

Viss det var tynd urin, og du fortsat får op en streg (svag, men aligevel!), så vil jeg jo sige at det er positivt!!! :)

Men jo, glem det til imorgen tidlig!! :kram2 

Den kommer til at være tydeligere imorgen. :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER