Solvej80

test uge 17

164 indlæg i dette emne

synes det lyder lovende for uge 17!

jeg har idag fået de første mens smerter præcis som jeg plejer en uge før mens... men så er vi da et skridt tættere på vores termin på fertilitetsklinikken i august ! Yeah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

synes det lyder lovende for uge 17!

jeg har idag fået de første mens smerter præcis som jeg plejer en uge før mens... men så er vi da et skridt tættere på vores termin på fertilitetsklinikken i august ! Yeah!

Hvorfor skal I vente til august? Skal vi ikke sende noget babystøv til dig også. Mens og graviditet symptomer er ret ens op til:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal I vente til august? Skal vi ikke sende noget babystøv til dig også. Mens og graviditet symptomer er ret ens op til:-)

Der har vi først fået tid - seks måneders ventetid

Jo tak det kunne være dejligt. er så træt af negative tests ;)

Tror bare overhovedet ikke der er noget at sætte hovedet op efter med skjoldbruskkirtelproblemer og lav sædkvalitet har vi nok noget nær 2% chance for at få gevinst.

Sender jer alle en masse babydust!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har vi først fået tid - seks måneders ventetid

Jo tak det kunne være dejligt. er så træt af negative tests ;)

Tror bare overhovedet ikke der er noget at sætte hovedet op efter med skjoldbruskkirtelproblemer og lav sædkvalitet har vi nok noget nær 2% chance for at få gevinst.

Sender jer alle en masse babydust!!

Wow det er sindssygt langt vente tid. I min landsdel var der lige knap en måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det lyder lovende for uge 17!

jeg har idag fået de første mens smerter præcis som jeg plejer en uge før mens... men så er vi da et skridt tættere på vores termin på fertilitetsklinikken i august ! Yeah!

ja som Solvej80 siger så kan symptomerne ligne hinanden  :rolleyes håber det bedste  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er sprøjten snart ude, testen i morges var stort set gennemsigtig. Fedt så kan jeg regne med mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er sprøjten snart ude, testen i morges var stort set gennemsigtig. Fedt så kan jeg regne med mandag.

 

Skønt. Så er det jo bare at vente til mandag  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er sprøjten snart ude, testen i morges var stort set gennemsigtig. Fedt så kan jeg regne med mandag.

jeg spørger lige dumt, test? gennemsigtig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg spørger lige dumt, test? gennemsigtig?

Mener streg nr to er næsten usynlig ift i går hvor jeg sagtens kunne se den. Så må betyde hormonerne fra sprøjten er på retur:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener streg nr to er næsten usynlig ift i går hvor jeg sagtens kunne se den. Så må betyde hormonerne fra sprøjten er på retur:-)

ahh selvfølgelig tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er sprøjten snart ude, testen i morges var stort set gennemsigtig. Fedt så kan jeg regne med mandag.

Smart at teste om sprøjten er ude. Super spændende gruppe !! Bliv så mandag rigtig hurtig !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha..har lidt mistet min mojo. Synes at kroppen er begyndt at indstille sig til mens. Så der er nok ikke så meget held i denne omgang. Men kan da leve drømmen en lille uges tid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha..har lidt mistet min mojo. Synes at kroppen er begyndt at indstille sig til mens. Så der er nok ikke så meget held i denne omgang. Men kan da leve drømmen en lille uges tid endnu.

 

 

har det fuldstændig på samme måde øv, føler at symptomer er ved at forsvinde  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda og Stine, det kan jeg så meget tilslutte mig. Tror ikke på det. Men nu er sprøjten helt helt ude. Morgens test var helt blank.

Jeg tror stadig på jer, hep hep.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit læste lige Habbsmays tråd i dag og ville lige tjekke min egen igen selv om det var over tid ja ja jaaa ved det godt. FY. Men det er en lille svag anden streg fuck hvorfor teste ud af kroppen er det nu den eller er der et lille bitte håb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit læste lige Habbsmays tråd i dag og ville lige tjekke min egen igen selv om det var over tid ja ja jaaa ved det godt. FY. Men det er en lille svag anden streg fuck hvorfor teste ud af kroppen er det nu den eller er der et lille bitte håb...

det er lidt mærkeligt at vi 3 følges ad i symptomer og ændringer og nu har du været den modige og testet, måske er der håb endnu? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min cyklus vil jeg normalt kunne få mens idag da den ligger mellem 24 og 26 dage så jeg tænker at jeg måske tør teste lørdag eller søndag… tænk hvis det lykkes for os uge -17- piger  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min cyklus vil jeg normalt kunne få mens idag da den ligger mellem 24 og 26 dage så jeg tænker at jeg måske tør teste lørdag eller søndag… tænk hvis det lykkes for os uge -17- piger :rolleyes

Åh hvor spændende test test. Ja det er godt nok spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv tro jeg er ved at få mens øv, har meget svag mørk farve på toiletpapir (undskyld detaljer) øv øv øv 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv tro jeg er ved at få mens øv, har meget svag mørk farve på toiletpapir (undskyld detaljer) øv øv øv

Nej da ikke allerede. Kan være det bare er en snyder. Nogle får jo også den første mens men er stadig gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej da ikke allerede. Kan være det bare er en snyder. Nogle får jo også den første mens men er stadig gravid.

hmm der er jo ikke andet at gøre en at se hvad der sker..måske er det implantationsblødning ….. hvordan har du det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm der er jo ikke andet at gøre en at se hvad der sker..måske er det implantationsblødning ….. hvordan har du det ?

Nå ja det kan være. Jeg har det fint, er meget træt men ellers fint. Har sjældent været så opmærksom på alt med kroppen, kan næsten ikke vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja det kan være. Jeg har det fint, er meget træt men ellers fint. Har sjældent været så opmærksom på alt med kroppen, kan næsten ikke vente.

jeg er også overrasket over hvor meget jeg har mærket, jeg forventede egentlig ikke at mærke noget som helst da jeg ikke er stimuleret dennegang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg synes også min krop er begyndt at indstille sig på mens :(

 

Men altså, det skulle jo som sagt også være supersvømmere, hvis der skulle være gevinst denne cyklus, så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg synes også min krop er begyndt at indstille sig på mens :(

 

Men altså, det skulle jo som sagt også være supersvømmere, hvis der skulle være gevinst denne cyklus, så...

øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER