Solvej80

test uge 17

164 indlæg i dette emne

Det er frustrerende at man ryger sådan op og ned i følelser.

 

Lige nu ville jeg bare gerne have vished både i den ene eller den anden retning, så man ved hvor man står.

Har lige siddet til påskefrokost og ikke rørt en dråbe alkohol, med undskyldning om at jeg er chauffør (der er ingen i familien der ved hvad vi har gang i) og man aner ikke om det er grund til det eller ej. Så idag, ja! meget frustreret....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er frustrerende at man ryger sådan op og ned i følelser.

 

Lige nu ville jeg bare gerne have vished både i den ene eller den anden retning, så man ved hvor man står.

Har lige siddet til påskefrokost og ikke rørt en dråbe alkohol, med undskyldning om at jeg er chauffør (der er ingen i familien der ved hvad vi har gang i) og man aner ikke om det er grund til det eller ej. Så idag, ja! meget frustreret....

 

Ja, det er helt vildt frustrerende!

 

Jeg har altså tilladt mig at drikke lidt øl til julefrokosten i dag  :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er helt vildt frustrerende!

 

Jeg har altså tilladt mig at drikke lidt øl til julefrokosten i dag  :badgirl

så du har været til julefrokost idag..jaja ser man det.. :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er helt vildt frustrerende!

 

Jeg har altså tilladt mig at drikke lidt øl til julefrokosten i dag  :badgirl

 

Det er også næsten den samme mad der kommer på bordet. Øllerne hedder bare noget andet. hihi.

 

Og hold op hvor jeg krydser fingre for jer alle. Det kunne være så dejligt for jer  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min cyklus vil jeg normalt kunne få mens idag da den ligger mellem 24 og 26 dage så jeg tænker at jeg måske tør teste lørdag eller søndag… tænk hvis det lykkes for os uge -17- piger  :rolleyes

 

Det bliver vildt spændende!!

Jeg må desværre vente til den 23-24 med at få svar. Der er bare så laaaang tid til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har desværre fået mens og tror ikke mere øvøvøv nu vil jeg gå på arbejde og prøve ikke at tænke på det 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har desværre fået mens og tror ikke mere øvøvøv nu vil jeg gå på arbejde og prøve ikke at tænke på det

Nej nej nej sur røv og mere til. Det er jeg sq ked af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tage et glas betyder vist ikke det store, er det ikk noget med foster har en madpakke med til starten indtil man kan teste positiv.

Tog også selv en enkelt forleden.

Morgens test er mere usynlig end i går jeg er åbenbart meget længe om at få det stads ud af kroppen. Det gider jeg ikke næste mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har desværre fået mens og tror ikke mere øvøvøv nu vil jeg gå på arbejde og prøve ikke at tænke på det 

 

Åh...det er jeg ked af at høre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tage et glas betyder vist ikke det store, er det ikk noget med foster har en madpakke med til starten indtil man kan teste positiv.

Tog også selv en enkelt forleden.

Morgens test er mere usynlig end i går jeg er åbenbart meget længe om at få det stads ud af kroppen. Det gider jeg ikke næste mdr.

 

Fik også et glas rødvin i onsdags   :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så du har været til julefrokost idag..jaja ser man det.. :D :D :D

Haha, ja, varer julen ikke til påske ;) :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har desværre fået mens og tror ikke mere øvøvøv nu vil jeg gå på arbejde og prøve ikke at tænke på det

Øv!

Jeg fik min mens i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!

Jeg fik min mens i nat :(

 

Jeg havde sådan håbet for alle jer tøser. Hvor er det bare ærgerligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den læsning herinde, så ved jeg nok, hvad jeg har i vente midt på ugen.... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde sådan håbet for alle jer tøser. Hvor er det bare ærgerligt...

Ja, vi er knap så heldige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den læsning herinde, så ved jeg nok, hvad jeg har i vente midt på ugen.... :blush

Jeg krydser fingre for at det går bedre for dig end for os andre - en af os må det da lykkes for!! ;) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv Bermuda det er jeg ked af at høre, hvor jeg dog krydser fingre for jer der stadig har lidt håb :)

nu vil jeg pausere tudningen (immervæk svært at passe job med ophobede øjne og løbenæse :unsure har bildt kolleger og patienter ind at min høfeber driller…))) og nyde et glas rødvin med min søde mand som også er ked og så er det bare at lægge ny plan..bumbummelum sagde hunden  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!

Jeg fik min mens i nat :(

Ej ikke også dig. Jeg har allerede sat krydser i kalenderen til en ny omgang piller osv. Forventer stærkt mens mandag, føles hvertfald sådan og med blanke test nu så er den dømt ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv Bermuda det er jeg ked af at høre, hvor jeg dog krydser fingre for jer der stadig har lidt håb :)

nu vil jeg pausere tudningen (immervæk svært at passe job med ophobede øjne og løbenæse :unsure har bildt kolleger og patienter ind at min høfeber driller…))) og nyde et glas rødvin med min søde mand som også er ked og så er det bare at lægge ny plan..bumbummelum sagde hunden :D

Åh det er bare hårdt. Det er ikke andet at gøre end op på hesten igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv Bermuda det er jeg ked af at høre, hvor jeg dog krydser fingre for jer der stadig har lidt håb :)

nu vil jeg pausere tudningen (immervæk svært at passe job med ophobede øjne og løbenæse :unsure har bildt kolleger og patienter ind at min høfeber driller…))) og nyde et glas rødvin med min søde mand som også er ked og så er det bare at lægge ny plan..bumbummelum sagde hunden  :D

 

Hvor lyder det dejligt fornuftigt. Drik også et et glas for mig (skål!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er man så dum at teste alt for tidligt. Kunne simpelthen ikke nære mig  :oops

Og nu står jeg med en graviditetstest med en skyggestreg. Hvad er nu det for noget? Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er man så dum at teste alt for tidligt. Kunne simpelthen ikke nære mig  :oops

Og nu står jeg med en graviditetstest med en skyggestreg. Hvad er nu det for noget? Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her!

det lyder saftsuseme godt Stine  :loveshower Håber det bliver 2 stærke streger om et par dage jubiii :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er man så dum at teste alt for tidligt. Kunne simpelthen ikke nære mig :oops

Og nu står jeg med en graviditetstest med en skyggestreg. Hvad er nu det for noget? Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her!

Weee lille tillykke tag en igen i morgen og overmorgen og se om den er tydeligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er man så dum at teste alt for tidligt. Kunne simpelthen ikke nære mig  :oops

Og nu står jeg med en graviditetstest med en skyggestreg. Hvad er nu det for noget? Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her!

 

Uha, det lyder da lovende! Krydser fingre  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm...tilbage til udgangspunkt. Test i morges var rungende negativ. Så håbet er meget lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER