Solvej80

test uge 17

164 indlæg i dette emne

Andre end mig der skal teste uge 17? Blev insemineret i dag og hvis jeg ikke får mens skal jeg have taget blodprøve den 23/4. Heppe heppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow!! Krydser fingre for en lille spire !!

Jeg tester 22/4 hvis jeg ikke får mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig. Det ser ud til løbet er kørt her allerede. Fxxxing lorte krop. Jeg er begyndt at bløde her til aften. Hvad fxxxxx sker der. Jeg blev insemineret i går for christ sake. Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke rigtig forestille mig hvad det skulle være for en blødning. Implantation er jo 4-7 dage efter og mens først om 14 dage. Kan de måske have ramt noget med instrumenterne ? Er det holdt op med at bløde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bløder stadig men kun ved wc besøg. De sagde få godt kunne bløde et par dage efter hvis de havde ramt et blodkar. Der er en herinde som gjorde det samme men som er gravid nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på blodprøve d. 22/4 efter 2 fryseægoplægning i mandags  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på blodprøve d. 22/4 efter 2 fryseægoplægning i mandags :rolleyes

Spændende!

Jeg har stadig små blødninger så tror ikke på det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!

Jeg har stadig små blødninger så tror ikke på det her.

hmmm synes stadig det lyder som de små sarte blodkar ;-) puhaa den ventetid  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm synes stadig det lyder som de små sarte blodkar ;-) puhaa den ventetid :unsure

Ja tror jeg også. Der har intet været i dag. Jubi. 10 dage til test dag. 9 dage til ingen mens, hååååååber. Hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tror jeg også. Der har intet været i dag. Jubi. 10 dage til test dag. 9 dage til ingen mens, hååååååber. Hvordan går det hos dig?

Aj hvor fedt at høre  :)  :yay

jamen jeg har haft let morgenkvalme de sidste par morgener samt let murren/ smerte under navle, som kommer og går, det er ikke ligesom mens. dog synes jeg det er tidligt at mærke noget  :wacko  :) så jeg er let skizofren men stadig ved godt mod  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj hvor fedt at høre :) :yay

jamen jeg har haft let morgenkvalme de sidste par morgener samt let murren/ smerte under navle, som kommer og går, det er ikke ligesom mens. dog synes jeg det er tidligt at mærke noget :wacko :) så jeg er let skizofren men stadig ved godt mod :blink

Det lyder da utrolig lovende! Er det jeres første omgang med fryse æg? nogen kan godt mærke noget en uge inden. Her sidst da jeg mistede, da havde jeg meget ømme bryster men troede det var mens fordi vi gik og ventede på behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da utrolig lovende! Er det jeres første omgang med fryse æg? nogen kan godt mærke noget en uge inden. Her sidst da jeg mistede, da havde jeg meget ømme bryster men troede det var mens fordi vi gik og ventede på behandling.

Okay så det er muligt at mærke noget så tidligt ? og med positiv test ? ja det er første gang :-) men du mistede først senere ikke? så du nåede at blive glad ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så det er muligt at mærke noget så tidligt ? og med positiv test ? ja det er første gang :-) men du mistede først senere ikke? så du nåede at blive glad ?

Syntes jeg har læst om nogle herinde som fik symptomer ugen inden. Jo var fulde syv uger præcis da jeg blødte. Heldigvis fik jeg mens igen efter 4 uger. Vidste det tre dage inden, så det til scanning. Men var meget meget glad inden. Men vidste også hurtigt det ikke var rigtigt i kroppen. Har to børn og med dem begge brækkede jeg mig efter en uge og fik kæmpe kasser. Denne gang var der kun lidt i brysterne og ganske svag kvalme. Jeg håber virkelig den er der for jer. Ja også for mig. De andre er efterhånden store men sådan er det når det ikk bare lige sker af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes jeg har læst om nogle herinde som fik symptomer ugen inden. Jo var fulde syv uger præcis da jeg blødte. Heldigvis fik jeg mens igen efter 4 uger. Vidste det tre dage inden, så det til scanning. Men var meget meget glad inden. Men vidste også hurtigt det ikke var rigtigt i kroppen. Har to børn og med dem begge brækkede jeg mig efter en uge og fik kæmpe kasser. Denne gang var der kun lidt i brysterne og ganske svag kvalme. Jeg håber virkelig den er der for jer. Ja også for mig. De andre er efterhånden store men sådan er det når det ikk bare lige sker af sig selv.

jeg tænker også at det kan være muligt at mærke fordi det er et mere speedet forløb da æg allerede har delt sig en masse før det bliver sat op :-) 

jeg kan ikke helt huske begyndelsen af graviditet med min datter som nu er 11 år. jeg var 26 og var på p-piller så det var noget af en pragtfuld overraskelse  :) jeg knækkede mig først fra ca uge 9 og det er det jeg kan huske mest  :wacko  :wacko  :wackoååhh hvor ville det være fabelagtigt hvis det lykkes  :)  :)  :rolleyes hvor gamle er dine store børn så ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker også at det kan være muligt at mærke fordi det er et mere speedet forløb da æg allerede har delt sig en masse før det bliver sat op :-)

jeg kan ikke helt huske begyndelsen af graviditet med min datter som nu er 11 år. jeg var 26 og var på p-piller så det var noget af en pragtfuld overraskelse :) jeg knækkede mig først fra ca uge 9 og det er det jeg kan huske mest :wacko :wacko :wackoååhh hvor ville det være fabelagtigt hvis det lykkes :) :) :rolleyes hvor gamle er dine store børn så ?

Nå ja self. Du er jo længere fremme allerede. Fedt.

Ja hun er stor nu så og hver graviditet er heller ikke ens. De er 8 og 3. Er lidt nervøs for forskellen mellem 8 og baby. Det blir et andet forhold de får.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja self. Du er jo længere fremme allerede. Fedt.

Ja hun er stor nu så og hver graviditet er heller ikke ens. De er 8 og 3. Er lidt nervøs for forskellen mellem 8 og baby. Det blir et andet forhold de får.

jeg tænker at du kan nyde baby sammen med dit stor barn på en het anden måde end med den lille 3 årig som stadig har (ud over de følelsesmæssige ) et stort praktisk behov for mor  :)

Da min unge er så stor må det være som at starte helt forfra  :D  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker at du kan nyde baby sammen med dit stor barn på en het anden måde end med den lille 3 årig som stadig har (ud over de følelsesmæssige ) et stort praktisk behov for mor :)

Da min unge er så stor må det være som at starte helt forfra :D :)

Ja du har nok ret. Jeg blev storesøster som 13 årig og var meget glad for babyen, selv om et reelt forhold først kom da han var stor teenager så kunne han bruge gode råd og snakke om ting vores forældre ikke skulle høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har nok ret. Jeg blev storesøster som 13 årig og var meget glad for babyen, selv om et reelt forhold først kom da han var stor teenager så kunne han bruge gode råd og snakke om ting vores forældre ikke skulle høre.

jeg har samme oplevelse som dig med meget yngre søster og to meget ældre søstre  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

 

Jeg er sprit ny på forum. Men tænker at det kan være meget rart at dele nogle af alle de ting, man bokser med angående inseminering.

 

Jeg blev insemineret den 9 april, og har derfor testdag den 24 april.

 

Manden og jeg har forsøgt at blive gravid i 10 år. Vi har været igang for 5 år siden på riget med inseminering, dog uden resultat. 

Efter den omgang, havde jeg brug for en pause til at restituere rent psykisk.

 

Vi er nu i gang med inseminerings forsøg 1. i det private regi. Er blevet 11 kg. lettere, og jeg håber virkelig at lykken tilsmiler os i denne omgang  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

 

Jeg er sprit ny på forum. Men tænker at det kan være meget rart at dele nogle af alle de ting, man bokser med angående inseminering.

 

Jeg blev insemineret den 9 april, og har derfor testdag den 24 april.

 

Manden og jeg har forsøgt at blive gravid i 10 år. Vi har været igang for 5 år siden på riget med inseminering, dog uden resultat. 

Efter den omgang, havde jeg brug for en pause til at restituere rent psykisk.

 

Vi er nu i gang med inseminerings forsøg 1. i det private regi. Er blevet 11 kg. lettere, og jeg håber virkelig at lykken tilsmiler os i denne omgang  :rolleyes

Kære Stine74

velkommen til og held og lykke  :) jeg har testdag d. 23/4, puha al den ventetid  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

Jeg er sprit ny på forum. Men tænker at det kan være meget rart at dele nogle af alle de ting, man bokser med angående inseminering.

Jeg blev insemineret den 9 april, og har derfor testdag den 24 april.

Manden og jeg har forsøgt at blive gravid i 10 år. Vi har været igang for 5 år siden på riget med inseminering, dog uden resultat.

Efter den omgang, havde jeg brug for en pause til at restituere rent psykisk.

Vi er nu i gang med inseminerings forsøg 1. i det private regi. Er blevet 11 kg. lettere, og jeg håber virkelig at lykken tilsmiler os i denne omgang :rolleyes

Velkommen til!! Det er sq længe at vente så må det da være nu det sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

 

Jeg er sprit ny på forum. Men tænker at det kan være meget rart at dele nogle af alle de ting, man bokser med angående inseminering.

 

Jeg blev insemineret den 9 april, og har derfor testdag den 24 april.

 

Manden og jeg har forsøgt at blive gravid i 10 år. Vi har været igang for 5 år siden på riget med inseminering, dog uden resultat. 

Efter den omgang, havde jeg brug for en pause til at restituere rent psykisk.

 

Vi er nu i gang med inseminerings forsøg 1. i det private regi. Er blevet 11 kg. lettere, og jeg håber virkelig at lykken tilsmiler os i denne omgang  :rolleyes

 

Velkommen til!

 

Hold da op, det er længe at vente - håber virkelig den er der for jer denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste den 21 eller 22 ved udeblevet mens.

 

Tvivler dog på at denne cyklus er den heldige, for det var godt nok ikke meget overskud der var på kontoen lige omkring æl. Så skal min mand have supersvømmere ;) 

 

Men man kan da have lov at håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste den 21 eller 22 ved udeblevet mens.

 

Tvivler dog på at denne cyklus er den heldige, for det var godt nok ikke meget overskud der var på kontoen lige omkring æl. Så skal min mand have supersvømmere ;)

 

Men man kan da have lov at håbe :)

Jeg ønsker dig held og lykke og det kan jo være at det bliver vores uge :yay  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER