Solvej80

test uge 17

164 indlæg i dette emne

Tak for velkomst

Synes at det er rigtig spændende at kunne følge os alle.

Hvor længe har I været i gang?

Uge 17 kom så!

Jeg har haft en murren i maven siden insemineringen. Og håber at det er gode tegn

det lyder lovende med murren, jeg føler det samme håber det er gode tegn :)  :rolleyes

vi har været i fertilitetsbehandling i et år nu alt i alt, har forsøgt selv i 2 år men fandt ud af at mand danner antistoffer og derfor er sædproduktion lav.

3 insermineringer og nu reagensglasbehandling hvor jeg nu venter svar på 2 fryseæg jeg fik sat op i mandags :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for velkomst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er svært med regne symptomerne ud  :wacko lige nu føler jeg tyngde i underlivet og det er for tidligt hvis det skulle være præmenstruelt, svag morgenkvalme og jeg er så oppustet af væske (og chokolade :blush ) at jeg føler jeg har taget 8 kg på siden igår. Hjertebanken og føler mig mere varm end sædvane og jeg kan tude anytime  :blink jeg er ikke i tvivl om at der foregår noget skummelt i min livmoder men det er svært at tro at det vil blive hængende. nå bare lidt tanker herfra "venteværelset" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg glemte svimmel og træt og sårbar (derfor chokoladen) :D  :)  :wacko  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker dig held og lykke og det kan jo være at det bliver vores uge :yay  :)

 

 

Tak. Og ja, det kunne da være dejligt!  :yay  :D

 

Tak for velkomst

Synes at det er rigtig spændende at kunne følge os alle.

Hvor længe har I været i gang?

Uge 17 kom så!

Jeg har haft en murren i maven siden insemineringen. Og håber at det er gode tegn

 

Vi har været i gang siden august. 

 

Murren lyder som et godt tegn   :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er svært med regne symptomerne ud  :wacko lige nu føler jeg tyngde i underlivet og det er for tidligt hvis det skulle være præmenstruelt, svag morgenkvalme og jeg er så oppustet af væske (og chokolade :blush ) at jeg føler jeg har taget 8 kg på siden igår. Hjertebanken og føler mig mere varm end sædvane og jeg kan tude anytime  :blink jeg er ikke i tvivl om at der foregår noget skummelt i min livmoder men det er svært at tro at det vil blive hængende. nå bare lidt tanker herfra "venteværelset" :)

Uha! det lyder da meget godt  :D Jeg krydser alt jeg har, for at det lykkes for dig...

 

Jeg kan ikke rigtig mærke andet en den tunge fornemmelse i maven og har tendens til at få sure opstød/lettere kvalme. Men forsøger at bevare roen (i hvert fald ud af til  :unsure ) Men inden i tja der kører det hele lidt rundt lige nu...

Har bestilt et arsenal af graviditetstest, da jeg ved at jeg ikke kan styre mig, når tiden er ved at komme for test hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i gang siden marts 2013. Kan ingenting mærke så går ud fra at der som sædvanlig kommer mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha! det lyder da meget godt  :D Jeg krydser alt jeg har, for at det lykkes for dig...

 

Jeg kan ikke rigtig mærke andet en den tunge fornemmelse i maven og har tendens til at få sure opstød/lettere kvalme. Men forsøger at bevare roen (i hvert fald ud af til  :unsure ) Men inden i tja der kører det hele lidt rundt lige nu...

Har bestilt et arsenal af graviditetstest, da jeg ved at jeg ikke kan styre mig, når tiden er ved at komme for test hihi

hmm det lyder da meget godt med kvalme  :rolleyes jeg har også lyst til at teste hver dag hvilket overhovedet ikke giver mening …ligesom at jeg gratulere med kvalme  :blink  :D  :D  :D nå kun en uge til  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda er fuldstændig enig omkring test. Kender bare mig selv  ;)

Ja lad os så få påsken overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine test kommer ind af døren i morgen eller onsdag, og så skal manden gemme dem til tirsdag næste uge. Mååååååske jeg tager en enkelt for at se om sprøjten er ude af systemet.

Jeg mærker ikke så meget. Er træt, meget træt, men det er vist sprøjten der stadig spøger, og i daghavde jeg ondt i underlivet sådan stikkende fornemmelse, men det er også ovre nu. Studerer spændt brysterne hver dag, men kun til stor fornøjelse for manden. Jeg kan ikke se en dyt (endnu forhåbentlig)

 

Syntes det lyder godt med jeres kvalmeri :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg trækker det i mig her til aften gør det så ondt jeg ikke kan gå. Det gør sindssygt ondt lige før jeg overvejer at ringe til nogen. Har I prøvet det nogen af jer inseminerede? Der er kommet en smule brunt udflåd også. Lorte krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg trækker det i mig her til aften gør det så ondt jeg ikke kan gå. Det gør sindssygt ondt lige før jeg overvejer at ringe til nogen. Har I prøvet det nogen af jer inseminerede? Der er kommet en smule brunt udflåd også. Lorte krop.

Det lyder bestemt ikke rart. Nej, jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe dig med hvad årsagen kan være.

 

Krydser fingre for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg trækker det i mig her til aften gør det så ondt jeg ikke kan gå. Det gør sindssygt ondt lige før jeg overvejer at ringe til nogen. Har I prøvet det nogen af jer inseminerede? Der er kommet en smule brunt udflåd også. Lorte krop.

aj øv jeg kan ikke finde en forklaring, går det bedre idag ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det går bedre men ikke sådan det bare er rart nu. Har også om off kvalme så tror lige jeg skal snakke med klinikken, så kan hun sige det nok er heeeelt normalt som alt andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå klinikken har lukket. Men når jeg har åben buks er der heller ikke problemer:-) Måske jeg bare er små tyk. Anyways vil jeg nu teste Ortivillen ud f kroppen, er nu 10 dage dage siden jeg tog den. Og det er stadig i kroppen, tog en fin positiv test inden for de tre min. Prøver igen om to dage og ser om det ikke skulle være ude. Kom nu mandag mandag mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå klinikken har lukket. Men når jeg har åben buks er der heller ikke problemer:-) Måske jeg bare er små tyk. Anyways vil jeg nu teste Ortivillen ud f kroppen, er nu 10 dage dage siden jeg tog den. Og det er stadig i kroppen, tog en fin positiv test inden for de tre min. Prøver igen om to dage og ser om det ikke skulle være ude. Kom nu mandag mandag mandag.

apropo småtyk så har jeg nu gået rundt i 3 dage med total oppustet krop, jeg er væskefyldt fra top til tå så ja det med åben buks det kender jeg godt :blink

hvis jeg er gravid håber jeg virkelig at det stopper :-) alle min kolleger udbrød "guuud hvad er der sket med dig"….total fed oplevelse :wacko  

jeg tør ikke tage en test, er så træt af negative test :-) du tager heller ikke progesteron vel Solvej80 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

apropo småtyk så har jeg nu gået rundt i 3 dage med total oppustet krop, jeg er væskefyldt fra top til tå så ja det med åben buks det kender jeg godt :blink

hvis jeg er gravid håber jeg virkelig at det stopper :-) alle min kolleger udbrød "guuud hvad er der sket med dig"….total fed oplevelse :wacko

jeg tør ikke tage en test, er så træt af negative test :-) du tager heller ikke progesteron vel Solvej80 ?

Ha haaa stakkel. Lad os på alle måder håbe der er gevinst. Nej det tager jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå klinikken har lukket. Men når jeg har åben buks er der heller ikke problemer:-) Måske jeg bare er små tyk. Anyways vil jeg nu teste Ortivillen ud f kroppen, er nu 10 dage dage siden jeg tog den. Og det er stadig i kroppen, tog en fin positiv test inden for de tre min. Prøver igen om to dage og ser om det ikke skulle være ude. Kom nu mandag mandag mandag.

Kan heller ikke lige holde ud at bukserne sidder midt på maven. Har valgt et par med elastik fra jeg vejede mere, som jeg kan trække længere op haha! Og var simpelthen nødt til at sove helt bar i nat, da mine trusser bare generede mig vildt meget...men håber ikke at det 'bare' er fordi at jeg har spist mig tykkere :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan heller ikke lige holde ud at bukserne sidder midt på maven. Har valgt et par med elastik fra jeg vejede mere, som jeg kan trække længere op haha! Og var simpelthen nødt til at sove helt bar i nat, da mine trusser bare generede mig vildt meget...men håber ikke at det 'bare' er fordi at jeg har spist mig tykkere :o)

:D ja det bliver vel nok spændende at se om det fortsætter hvis testen er positiv  :D  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha haaa stakkel. Lad os på alle måder håbe der er gevinst. Nej det tager jeg ikke.

jamen så er det ikke medicinen der giver alle de symptomer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan heller ikke lige holde ud at bukserne sidder midt på maven. Har valgt et par med elastik fra jeg vejede mere, som jeg kan trække længere op haha! Og var simpelthen nødt til at sove helt bar i nat, da mine trusser bare generede mig vildt meget...men håber ikke at det 'bare' er fordi at jeg har spist mig tykkere :o)

Griner højlydt. fordi jeg gjorde det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skægt at vi har de samme 'problemer'. Det giver da stof til eftertanke hihi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skægt at vi har de samme 'problemer'. Det giver da stof til eftertanke hihi.

Vi har bare at være SÅ gravide. Ellers er det næsten pinligt. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare at være SÅ gravide. Ellers er det næsten pinligt. :-D

Haha! ja.

 

Så er mine test kommet ind ad døren, og skal gemmes væk. Synes godt nok at ventetiden er laaaang! :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville det være skønt  :) puhaa veeentetid  :blink

har en pokkers hovedpine af al den væske og kvalme.. aj nu stopper jeg med brok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER