skruk

vandrejournal

16 indlæg i dette emne

Hvad betyder farven på konvolutten, hvor vandrejournalen ligger i? Og hvad farve er jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farven betyder om du føder før termin (blå), til termin (grøn) eller går over (rød). Hvis kuverten er gul, er du uden for kategori og skal kontakte lægen med det samme.

Ej, det er gas! Farven betyder ikke noget. Jeg har kun set gule og hvide kuverter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var gul. Går ud fra at de bare har valgt en anden farve end den almindelige hvide, for at konvolutten ikke helt så let bliver væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farven betyder om du føder før termin (blå), til termin (grøn) eller går over (rød). Hvis kuverten er gul, er du uden for kategori og skal kontakte lægen med det samme.

Ej, det er gas! Farven betyder ikke noget. Jeg har kun set gule og hvide kuverter.

Haha - du er simpelthen for morsom...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - du er simpelthen for morsom...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen konvolut. Det brugte de ikke længere hos min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen konvolut. Det brugte de ikke længere hos min læge.

Jeg har heller ikke fået en. Den første var hvid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også gul. Tror også bare det er for, at den kan skille sig ud fra mængden af evt andet papir :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farven betyder om du føder før termin (blå), til termin (grøn) eller går over (rød). Hvis kuverten er gul, er du uden for kategori og skal kontakte lægen med det samme.

Ej, det er gas! Farven betyder ikke noget. Jeg har kun set gule og hvide kuverter.

 

Haha - Tak for dagens grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farven betyder om du føder før termin (blå), til termin (grøn) eller går over (rød). Hvis kuverten er gul, er du uden for kategori og skal kontakte lægen med det samme.

Ej, det er gas! Farven betyder ikke noget. Jeg har kun set gule og hvide kuverter.

AHAHAHA jeg hoppede da i med begge ben... (min er gul) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kuvert er brun

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før i tiden var de brune - tror også bare det handler om at den skal ha en farve, der er til st få øje på. Så den ikke så let blive væk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også gul - men hvad sker der lige for det gammeldags system HELT ÆRLIGT, kom ind i det 21. århundrede... Så skal jeg rende rundt og passe på en skide kuvert, jamen altså :) Jeg bliver da så træt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også gul - men hvad sker der lige for det gammeldags system HELT ÆRLIGT, kom ind i det 21. århundrede... Så skal jeg rende rundt og passe på en skide kuvert, jamen altså :) Jeg bliver da så træt :)

Min var helt opløst sidste gang fordi jeg var afsted så mange gange. Er spændt på om vandrejournalen går i opløsning denne gang nu den er kuvert fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så kan du jo ikke føde hvis du slet ikke har den "skide" vandrejournal ;) Så dét går virkelig ikke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk godt lide det :) så kan jeg bedre huske mine aftaler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER