Hvorforikke

Netflix

52 indlæg i dette emne

Modern Family og Sherlock :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lie to me

White collar (klart den bedste!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh netflix, min bedste ven gennem graviditet og barsel!

Jeg har det sidste års tid set:

Homeland

Orange is the new Black

Suits

Lost

New Girl

Pretty little liars

Vampire diaries

Gossip Girl

Californication

Derudover er jeg vild med med Dexter, Breaking bad og walking dead - har ikke set dem via netflix men de ligger der vist.

Og så må jeg lige anbefale filmen The great gatsby som lige kom på for nylig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var helt solgt da jeg så de havde supernatural er helt væk i den serie. :yay. Ham Jensen er nu godt nok eye-candy :P

 

Ja det er virkelig en fantastisk serie - om ikke andet så bare for at kigge på Jensen - for ja, det er seriøst eye-candy! Du vil ikke fortryde at få netflix, for vi har virkelig sparet mange penge i at leje film -der ligger nemlig rigtig mange gode film også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh netflix, min bedste ven gennem graviditet og barsel!

Jeg har det sidste års tid set:

Homeland

Orange is the new Black

Suits

Lost

New Girl

Pretty little liars

Vampire diaries

Gossip Girl

Californication

Derudover er jeg vild med med Dexter, Breaking bad og walking dead - har ikke set dem via netflix men de ligger der vist.

Og så må jeg lige anbefale filmen The great gatsby som lige kom på for nylig :)

 

Ja pretty little liars er også en skide spændende serie - så vil du også kunne lide "twisted" tror jeg - men serien er bare ikke færdig endnu.... eller også har netflix ikke det sidste af den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lov mig at I, der har netflix, tjekker serien ud der hedder "Raising Hope" - nøj den er sjov! Jeg har lige fundet den - og troede at det var sådan en tøse-serie, men nu ser Torben den sammen med mig - genial humor, samme tid med at der også er en go historie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er de fælles favoritter:

House of Cards

Breaking Bad

Sons of Anarchy

 

Jeg ser/har set:

Weeds

Gossip girl

 

Og snart starter jeg på Orange is the new black

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke netflix, så ved ikke om de er derpå, men udover Dexter og Prison break, som er blevet nævnt, kan jeg anbefale True blood og Game of thrones! (hvis man er til lidt fantasi). De har det hele i form af nervepirrende spænding, kærlighed, blod, mord og sex - og masser af eye candy! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke netflix, så ved ikke om de er derpå, men udover Dexter og Prison break, som er blevet nævnt, kan jeg anbefale True blood og Game of thrones! (hvis man er til lidt fantasi). De har det hele i form af nervepirrende spænding, kærlighed, blod, mord og sex - og masser af eye candy! ;)

 

De er på HBONordic. Der er jeg også lige begyndt at se True Detective... Geniale serier!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har flere af jer amerikans netflix ? jeg kan nemlig ikke finde mange af de serier i snakker om, og synes i det hele taget den danske er meget mangelfuld :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har flere af jer amerikans netflix ? jeg kan nemlig ikke finde mange af de serier i snakker om, og synes i det hele taget den danske er meget mangelfuld :-S

Jeg ser på den amerikanske, engelske, danske og canadiske. Jeg har ikke helt styr på hvilke serier der er hvor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, vi har fundet 'Orphan Black' - fantastisk serie! Drabeligt spændende og kan kun anbefales :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har flere af jer amerikans netflix ? jeg kan nemlig ikke finde mange af de serier i snakker om, og synes i det hele taget den danske er meget mangelfuld :-S

Jeg ser på den amerikanske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skifter man ? Kan jeg selv skifte fra den danske eller skal jeg have manden til det ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gittepit :

Jeg har en vpn forbindelse som jeg logger på i det land jeg vil "være" i. Det koster noget hver mdr. Hvor meget kan jeg ikke huske. Men når landet er skiftet så logger jeg på Netflix som normalt. Det fungerer fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skifter man ? Kan jeg selv skifte fra den danske eller skal jeg have manden til det ? :-)

Jeg bruger Google Chrome og har så installeret en app deri, som hedder hola. Så kan man skifte med to klik og det er gratis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Google Chrome og har så installeret en app deri, som hedder hola. Så kan man skifte med to klik og det er gratis ;)[/quote

Kan man gøre det på iPhone og iPad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både det danske og det amerikanske (både HBO Nordic, Netflix og iTunes).

 

Netflix: min top 10-

1) Orange is the new black (sejeste eerie længe- og både manden og jeg elsker det. Vi har netop set 2. sæson færdig- øv!)

2) Sherlock (FANtastisk serie!!!! Fantastisk koncept, fantastisk skuespiller, super flot produceret- eneste 'øv' er at man har set det hele for hurtigt)

3) The Walking Dead (jorden er blevet angrebet af en virus, der gør folk til kødædende zombier af en slags... nogle mennesker står upåvirkede tilbage, og man ser deres kamp for overlevelse, frygt, had etc. Det lyder måske ikke så lokkende, men efter jeg havde set de to første afsnit, kunne jeg ikke stoppe igen. Så faktisk alle sæsoner i løbet af to ugers tid! Den handler ikke så meget om zombier/gys, som den handler om menneskelige relationer og den diskuterer i aller højeste grad hvad menneskelighed er. Det er det der fanger én. Hvordan karaktererne udvikler sig etc. Love it!)

4) Les Revenants (eery Twin Peaksy stemning- en lille fransk landsby hvor en hel masse døde venner/familie pludselig vender tilbage efter at have været døde længe- i kød og blod- den er simpelthen fantastisk!! Så god at amerikanerne har købt rettighederne og har lavet en amerikansk udgave af serien. Fantastisk skuespil og strithår på armene)

5) Bates Motel (suspense i den bedste stil- baseret på Hitchcocks film Psycho)

6) Modern Family  (sjov familie-serie med alverdens sjove situationer og karakterer- ikke så poleret en familie, snarere tværtimod)

7) New Girl (tøset chick-flick serie med Zoey Deschanel- quirky og cute)

8) Mad Men (what's not to like- classic)

9) Heart of Dixie (Suuuuper tøset serie med en storby læge fra NY der arver sin fars praksis 'down south'- chick flick serie med masser af små grin og romantik med Rachael Bilson fra OC)

10) Sons of Anarchy (ikke min favourite, da jeg haaaaader rocker og rocker-mentaliteten, men det er på trods af det en god serie, hvis man kan se bort fra det... og med nogle lækre hunks ;P )

 

Værd at nævne er også "An Idiot Abroad" :)

 

HBO Nordic: min top 6

1) Game of Thrones (ELSKER den serie. Nok lidt fanatisk omkring den- der er fantastiske skuespillere, en overvældende historie, dybde, action, romantik, svig.. you name it!)

2) Girls (Endnu en favorit- det er min generations STC. I modsætning til Carrie Bradshaw er Lena Dunhams hovedkarakter upoleret, halvfed, svært ved at få succes, uheldig på kærlighedsfronten, broke og i det hele taget er kvinderne her meget mere reelle og afrundede end i alle tidligere 'chick-flicks'. Har flere mandevenner der ser den også- nå ja- så er den hylende sjov)

3) Penny Dreadful (SKRÆMMENDE god- vores nye craze!! Det er horror, gys og rendyrket ondskab- super flot produceret og filmet også. Just brilliant! Samme skaber er bag film som Skyfall og American Beauty)

4) True Detective (super feet cast- detektivserie med kant)

5) Fargo (skal til og i gang med denne selv- den er baseret på filmen af samme navn)

6) Dexter 

 

Hertil kan det nævnes, at man med amerikansk iTunes kan se både serier og film, der ikke er aktuelle herhjemme endnu... især fede film er at finde her. Dog finder man også serier så som: Downtown Abbey, Falling Skies fx.

 

.... kæft, jeg ser mange serier. Til gengæld ser vi næsten ikke almindelig TV. Vi gider ikke reklamer og genudsendelser haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Google Chrome og har så installeret en app deri, som hedder hola. Så kan man skifte med to klik og det er gratis ;)[/quote

Kan man gøre det på iPhone og iPad?

Det tror jeg, hvis du kan få Google Chrome på dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der ved om netflix kan kører offline ?? Fx på en tablet uden simkort, når nu vi skal på ferie i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der ved om netflix kan kører offline ?? Fx på en tablet uden simkort, når nu vi skal på ferie i næste uge

Det kan man ikke. Men HBO og BBC kan du downloade programmer og se dem offline :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der ved om netflix kan kører offline ?? Fx på en tablet uden simkort, når nu vi skal på ferie i næste uge

Hvis du er et sted med wifi (og nej jeg ved godt, at så er det ikke offline ;)) så behøver du ikke sim-kortet. Men internet er du nok nødt til at have, som GND siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man ikke. Men HBO og BBC kan du downloade programmer og se dem offline :)

Okay tak for svar. Vi må ligge film ind på den då til køreturen. Ida fik nemlig en Denver tablet af oldemor igår til ferien. Og der kan man ikke sætte simkort i nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viaply, som vi har giver også mulighed for download, vi har altid en håndfuld dora og diego på ipaden til Simon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viaply, som vi har giver også mulighed for download, vi har altid en håndfuld dora og diego på ipaden til Simon.

Det eneste fjernsyn Ida gider og secer faktisk lazy town.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER