Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Troede faktisk alle hospitaler tilbød det samme til gravide, det da ret øv at du ikke kan få det gratis når nu du lider så meget under det. Man kan ikke få en henvisning fra lægen til akupunktur?

Jo, det kan jo være. Må lige høre ham når han kommer tilbage fra ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo, det kan jo være. Må lige høre ham når han kommer tilbage fra ferie :)

Det er jo et forsøg værd :)

Jeg har været til læge og er blevet sygemeldt indtil barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo et forsøg værd :)

Jeg har været til læge og er blevet sygemeldt indtil barsel.

Nå det var da godt, så skal du bare vænne dig til at tage den med ro ;) Det kræver noget tilvænning at gå hjemme. Så krydser jeg fingre for at dine plukveer bliver mindsket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var da godt, så skal du bare vænne dig til at tage den med ro ;) Det kræver noget tilvænning at gå hjemme. Så krydser jeg fingre for at dine plukveer bliver mindsket :)

Ja jeg er ikke så god til at gå hjemme, bliver hurtigt rastløs. Vi har heldigvis stadig en del babyting der skal købes, så sidder meget på nettet og kigger efter gode tilbud. Hehe.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er ikke så god til at gå hjemme, bliver hurtigt rastløs. Vi har heldigvis stadig en del babyting der skal købes, så sidder meget på nettet og kigger efter gode tilbud. Hehe.. :)

Uh, det tror jeg også 70% af min sommerferie er gået med :) 

 

Der er forresten lagersalg på Østerbro her i weekenden. Wheat: http://www.lagersalg.com/wheat-lagersalg . Den blå ballon: http://www.lagersalg.com/den-blaa-ballon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det tror jeg også 70% af min sommerferie er gået med :)

 

Der er forresten lagersalg på Østerbro her i weekenden. Wheat: http://www.lagersalg.com/wheat-lagersalg . Den blå ballon: http://www.lagersalg.com/den-blaa-ballon

Uha det var en farlig viden jeg lige fik der. Især når vi ingen planer har i weekenden. Bliver jo nødt til at tage til lagersalg. :)  Tak for tip :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det var en farlig viden jeg lige fik der. Især når vi ingen planer har i weekenden. Bliver jo nødt til at tage til lagersalg. :)  Tak for tip :)

Haha, dét må du så sandelig undskylde :D Rigtig god fornøjelse. Jeg har "desværre" selv tøj nok til de første par måneder.

 

Edit: på hjemmesiden vises også andre lagersalg her i weekenden, bl.a. lillebi og Noa Noa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, dét må du så sandelig undskylde :D Rigtig god fornøjelse. Jeg har "desværre" selv tøj nok til de første par måneder.

 

Edit: på hjemmesiden vises også andre lagersalg her i weekenden, bl.a. lillebi og Noa Noa :)

Vi har faktisk også nok tøk, men er begyndt at købe str. 68/74 også. Mangler kun meget lidt til den helt første tid, de vokser jo så hurtigt alligevel. Så også lilebi holder lagersalg i brøndby, der kunne man også lægge vejen forbi, det er mere babyudstyr de har der, og det er nok mere det vi mangler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en dag i dag hvor jeg har lyst til at rive hovedet af alle der kigger skævt. Det gør de sikkert ikke, men bare følelsen af at de gør giver mig lyst til at flippe helt ud. Jeg tror jeg skal tidligt i seng. Det hele er starten fordi min svigermor og svigerinde er inviteret til frokost hos min mands onkel og tante, men af en eller anden sjov grund er vi ikke inviteret. De har lige været med til vores bryllup i maj, så jeg bliver ret gal over at vi er de eneste der åbenbart ikke skal have en inviration. Er det mine hormoner der løber af med mig eller det ikke okay? Jeg bliver mest ked af det på min mands vegne. Det er det eneste familie han har på sin fars side. Hans far er død. Han har næsten ikke noget familie i forvejen. Jeg har en stor familie som alle sammen ønsker at være en stor del af vores liv.

Undskyld mit sure opstød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en dag i dag hvor jeg har lyst til at rive hovedet af alle der kigger skævt. Det gør de sikkert ikke, men bare følelsen af at de gør giver mig lyst til at flippe helt ud. Jeg tror jeg skal tidligt i seng. Det hele er starten fordi min svigermor og svigerinde er inviteret til frokost hos min mands onkel og tante, men af en eller anden sjov grund er vi ikke inviteret. De har lige været med til vores bryllup i maj, så jeg bliver ret gal over at vi er de eneste der åbenbart ikke skal have en inviration. Er det mine hormoner der løber af med mig eller det ikke okay? Jeg bliver mest ked af det på min mands vegne. Det er det eneste familie han har på sin fars side. Hans far er død. Han har næsten ikke noget familie i forvejen. Jeg har en stor familie som alle sammen ønsker at være en stor del af vores liv.

Undskyld mit sure opstød.

Det er jo lidt svært at vide, når man ikke kender hele historien. Men det lyder da til at du/i måske skulle tage en snak med dem, hvis du stadig føler at der er noget omkring det. Måske i morgen når du har fået trukket vejret lidt, og har tænkt lidt mere over det? :)

 

:kram Kram skal du i hvert fald have. Det er så øv med dårlige dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lidt svært at vide, når man ikke kender hele historien. Men det lyder da til at du/i måske skulle tage en snak med dem, hvis du stadig føler at der er noget omkring det. Måske i morgen når du har fået trukket vejret lidt, og har tænkt lidt mere over det? :)

:kram Kram skal du i hvert fald have. Det er så øv med dårlige dage!

Tak hvor er du sød :)

Jeg er stadig tosset, men har også lige opdaget at jeg har feber, så måske er det derfor. Har haft ondt i halsen i 3 dage, men troede egentlig det var fordi jeg kravler ud af dynen om natten mens jeg sover og vågner så op kold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er du sød :)

Jeg er stadig tosset, men har også lige opdaget at jeg har feber, så måske er det derfor. Har haft ondt i halsen i 3 dage, men troede egentlig det var fordi jeg kravler ud af dynen om natten mens jeg sover og vågner så op kold.

Endnu mere øv! Vejret har godt nok også skiftet hurtigt, så det undrer mig ikke med sygdom. Den kommer sikkert også snart kravlende ind over mig :(

 

Men ikke desto mindre, er det endnu mere grund til lige at lade "chokket" falde til bunds og få tænkt tingene igennem. Der er garanteret en meget mere lige til årsag, end man  hidser sig op over. Det kan aldrig skade at tælle til ti ;)

 

Rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu mere øv! Vejret har godt nok også skiftet hurtigt, så det undrer mig ikke med sygdom. Den kommer sikkert også snart kravlende ind over mig :(

Men ikke desto mindre, er det endnu mere grund til lige at lade "chokket" falde til bunds og få tænkt tingene igennem. Der er garanteret en meget mere lige til årsag, end man hidser sig op over. Det kan aldrig skade at tælle til ti ;)

Rigtig god bedring!

Du har helt ret. Min mand siger også han er ligeglad og det er jo hans familie. Tænker at det må de selv om. Så kan vi bruge vores tid på nogen som vi holder af og som holder af os i stedet for at spilde tiden på nogen der ikke rigtig gider se en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu mere øv! Vejret har godt nok også skiftet hurtigt, så det undrer mig ikke med sygdom. Den kommer sikkert også snart kravlende ind over mig :(

Men ikke desto mindre, er det endnu mere grund til lige at lade "chokket" falde til bunds og få tænkt tingene igennem. Der er garanteret en meget mere lige til årsag, end man hidser sig op over. Det kan aldrig skade at tælle til ti ;)

Rigtig god bedring!

Du har helt ret. Min mand siger også han er ligeglad og det er jo hans familie. Tænker at det må de selv om. Så kan vi bruge vores tid på nogen som vi holder af og som holder af os i stedet for at spilde tiden på nogen der ikke rigtig gider se en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har helt ret. Min mand siger også han er ligeglad og det er jo hans familie. Tænker at det må de selv om. Så kan vi bruge vores tid på nogen som vi holder af og som holder af os i stedet for at spilde tiden på nogen der ikke rigtig gider se en.

 

Altså, nu kender vi jo ikke detaljerne her, men faktisk tænker jeg, at du muligvis overreagerer og lægger mere i det end der sikkert er tænkt fra deres side. Det er ikke for at overrule, hvad du føler og skriver men bare lige for at smide et andet syn på det. Under alle omstændigheder tror jeg for din egen skyld, at du skal passe på med at gøre et drama ud af det, for det kommer bare til at sluge energi og fylde dig med negativitet. Måske kan din mand spørge sin mor henført til den frokost og på den måde høre, om der var en grund til, at I ikke også blev inviteret?

 

God bedring med forkølelsen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu kender vi jo ikke detaljerne her, men faktisk tænker jeg, at du muligvis overreagerer og lægger mere i det end der sikkert er tænkt fra deres side. Det er ikke for at overrule, hvad du føler og skriver men bare lige for at smide et andet syn på det. Under alle omstændigheder tror jeg for din egen skyld, at du skal passe på med at gøre et drama ud af det, for det kommer bare til at sluge energi og fylde dig med negativitet. Måske kan din far spørge sin mor henført til den frokost og på den måde høre, om der var en grund til, at I ikke også blev inviteret?

God bedring med forkølelsen :kram

Det er min svigermor der er inviterer til min mands onkel sammen med hans søster. Deres far er død så de 3 har altid kun haft hinanden og er meget tætte. Derfor føles det meget mærkelig atvi som de eneste ikke er inviteret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min svigermor der er inviterer til min mands onkel sammen med hans søster. Deres far er død så de 3 har altid kun haft hinanden og er meget tætte. Derfor føles det meget mærkelig atvi som de eneste ikke er inviteret.

 

Hov, der skulle have stået "din mand" i mit forslag. Min pointe er bare, som NadiaDP også nævner, at der måske kan være en forklaring, du ikke har overvejet, eller det kan være en tanketorsk fra deres side uden at der har været tænkt noget negativt om jer :) Og ellers så må det vel være deres tab - det vigtigste er vel, at din mand heldigvis ikke er ked af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, der skulle have stået "din mand" i mit forslag. Min pointe er bare, som NadiaDP også nævner, at der måske kan være en forklaring, du ikke har overvejet, eller det kan være en tanketorsk fra deres side uden at der har været tænkt noget negativt om jer :) Og ellers så må det vel være deres tab - det vigtigste er vel, at din mand heldigvis ikke er ked af det :)

Du har ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til jordmoder. Er så spændt på hvad hun skyder lille pigen til, for jeg synes hun virker stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vurderede hun jeres lille pige til at være? Og hvor langt er du? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vurderede hun jeres lille pige til at være? Og hvor langt er du? :)

27+5 hun vurderede hende til 1100 g, så hun er meget gennemsnitlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kunne næsten ikke finde hendes hjertelyd ordenligt fordi hun blev ved med at flytte sig. Hun flytter sig altid når man trykker hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+5 hun vurderede hende til 1100 g, så hun er meget gennemsnitlig :)

 

Herligt. Min pige var omkring 200 gram større på samme tid, men hun er også stor

 

Hun kunne næsten ikke finde hendes hjertelyd ordenligt fordi hun blev ved med at flytte sig. Hun flytter sig altid når man trykker hende ;)

 

Det gjorde min også, men det lykkedes til sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herligt. Min pige var omkring 200 gram større på samme tid, men hun er også stor

Det gjorde min også, men det lykkedes til sidst :)

Ihh altså. Jeg synes bare hun er så sød. Jeg kan slet ikke vente til vi skal møde hende.

Jeg troede faktisk også hun ville være større. Min har kun fået børn der vejede 4000+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+5 hun vurderede hende til 1100 g, så hun er meget gennemsnitlig :)

Okay, er det ik noget med at når man er omkring de 28 uger så skal man gange vægten med 3 også er det cirka det baby kommer til at veje ved fødslen? Synes jeg har læst det et sted :) Men måske jeg tar fejl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER