Haarup

Test uge 14

71 indlæg i dette emne

Er der andre der håber på en lille jule bebs?

Hvis du har test dag i uge 14 så skriv en lille hilsen, så kommer du på listen. Og så håber jeg vi kan følges ind i december termins gruppen.

:bd :bd :bd

Gravid :gravid

Mens <_<

Mandag d. 31 marts

Mizzdaydream <_<

Me2 <_<

Poupsy

Tirsdag d. 1 april

Mille-pigen <_<

Onsdag d. 2 april

Cristina27

-steliha-

Torsdag d. 3 april

Fredag d. 4 april

Lørdag d. 5 april

Leras <_<

Linomus

Søndag d. 6 april

Solvej80 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber ikke på at mens kommer på søndag og bliver den væk, tester jeg mandag i uge 14.. Så jeg vil gerne med på listen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber at mens bliver væk lørdag i uge 14. Men skal først have fjernet min spiral i morgen så det er nok mere held end forstand hvis det sker i denne cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare slet slet ikke at jeg har en chance i den her måned, nu hvor jeg havde en bio i sidste.

Men jeg tester den 25., og forbereder mig på en negativ test.

Kan det gå, at jeg tester i uge 13?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare slet slet ikke at jeg har en chance i den her måned, nu hvor jeg havde en bio i sidste.

Men jeg tester den 25., og forbereder mig på en negativ test.

Kan det gå, at jeg tester i uge 13?

Jeg kan skrive dig på mandag i uge 14? Er det ok?

Og godt vi er flere der kan følges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan skrive dig på mandag i uge 14? Er det ok?

Og godt vi er flere der kan følges

Det må du gerne, men jeg tester før alligevel ;-) Så kan det bare skrives på til om mandagen. Er desværre ret sikker på at der ikke er noget i gære - så heldig kan jeg ikke være i denne omgang ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen igår og dagen i dag har jeg godt nok haft følelsen af at mens er lige på trapperne.. Bliv væk og giv mig de 2 streger i stedet!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen igår og dagen i dag har jeg godt nok haft følelsen af at mens er lige på trapperne.. Bliv væk og giv mig de 2 streger i stedet!! :)

Hørt!! :-D

Har det på samme måde, men det er ikke usædvanligt for mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt!! :-D

Har det på samme måde, men det er ikke usædvanligt for mig :-)

Det har jeg også oplevet får, syntes bare det er på den anden måde den her gang.. Hmm.. tror kroppen driller, men håber bare sådan der er en lille spire der får det til at mærkes sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også oplevet får, syntes bare det er på den anden måde den her gang.. Hmm.. tror kroppen driller, men håber bare sådan der er en lille spire der får det til at mærkes sådan..

Jeg føler og tænker akurat det samme. Det er faktisk lidt. . . irriterende! For jeg er bare så sikker på, at kroppen spiller mig et pus. Jeg forsøger at slå det ud af hovedet, og så kan det være at jeg ikke mærker noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler og tænker akurat det samme. Det er faktisk lidt. . . irriterende! For jeg er bare så sikker på, at kroppen spiller mig et pus. Jeg forsøger at slå det ud af hovedet, og så kan det være at jeg ikke mærker noget :-)

Det samme prøver jeg, men damm det er svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester mandag hvis ikke jeg får mens men synes desværre allerede jeg kan mærke det er på vej. Så der er kun et lille spinkelt håb for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) Så vil jeg da gerne være med her. Jeg håber på menses ikke dukker op onsdag i uge 14 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige nød til at høre her ad..! Jeg har 2 gange nu oplevet at jeg får ondt i inderlivet, når jeg har sex med min mand. Det mærkes som om at han ( undskyld) trænger helt op og rammer enden af mit underliv, men tror næppe på det er det der sker.. Hvis jeg er gravid vil jeg være 3+4 i dag..

Er der nogle af jer der har oplever det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige nød til at høre her ad..! Jeg har 2 gange nu oplevet at jeg får ondt i inderlivet, når jeg har sex med min mand. Det mærkes som om at han ( undskyld) trænger helt op og rammer enden af mit underliv, men tror næppe på det er det der sker.. Hvis jeg er gravid vil jeg være 3+4 i dag..

Er der nogle af jer der har oplever det??

Ja men det havde ikke noget med graviditet at gøre.

Vi prøvede bare en ny stilling af, hvor han føltes til at komme længere op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu niver og jager det ikke så meget mere i underlivet som det har gjort -nu har jeg bare almindeligt murren, som jeg plejer.

Så mine forventninger er skruet helt i bund. Men hvor er det vildt - der var øjeblikke, hvor jeg virkelig troede på det! Jeg er aldrig før blevet 'snydt' på den måde af kroppen. Og jeg som troede, at jeg havde godt styr på det hele. Ha! Men næste gang, lader jeg mig ikke snyde. . . . måske :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov..  er lige kommet til at se, at jeg ikke helt har styr på uge dagene.. Troede den uge vi kommer til er uge 14 :oops

Så jeg hopper ud af gruppen igen.. sorry..

 

Held og lykke til jer herinde!! :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov.. er lige kommet til at se, at jeg ikke helt har styr på uge dagene.. Troede den uge vi kommer til er uge 14 :oops

Så jeg hopper ud af gruppen igen.. sorry..

Held og lykke til jer herinde!! :stork

Okay

Held og lykke med de to II

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

 

jeg er helt ny herinde og først lige gået i gang med PB efter 13 år på p-piller, så jeg har ikke helt styr på cyklus og ÆL, men tror jeg havde ÆL i starten af uge 12 - testede aldrig helt positivt på en ÆL-test, men tog dem også om morgenen, hvilket jeg senere fandt ud af man ikke måtte. Så jeg vil gerne på tirsdag d. 1. april :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg er helt ny herinde og først lige gået i gang med PB efter 13 år på p-piller, så jeg har ikke helt styr på cyklus og ÆL, men tror jeg havde ÆL i starten af uge 12 - testede aldrig helt positivt på en ÆL-test, men tog dem også om morgenen, hvilket jeg senere fandt ud af man ikke måtte. Så jeg vil gerne på tirsdag d. 1. april :rolleyes

Velkommen til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte på om i vil være med til at gætte på om det lykkes denne gang at blive gravid.

Det kunne være sjovt i næste uge når vi skal teste, at se hvem der gætter rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 6, om søndagen. Der er det 4 uger siden jeg stoppede med at bløde. Hvis der nu skulle ske vilde mirakler. Hvis den er negativ der, så bør der komme en mens kort efter.

Jeg ved det er et lille bitte håb men har brug for at føle vi er igang igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte på om i vil være med til at gætte på om det lykkes denne gang at blive gravid.

Det kunne være sjovt i næste uge når vi skal teste, at se hvem der gætter rigtigt.

Jeg tror ikke på den i denne cyklus... :(

Vi har kæmpet med mareridt hos Simon, så overskuddet til sex har ikke været det største...

Der er en lille mulighed, for at det lykkedes alligevel, så nu må vi se....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag testet negativ, så jeg er ude :-(

Har besluttet at tage den mere med ro, og ikke gå så højt op i det mere. Ikke fordi at jeg giver op, men det fylder for meget at tænke så meget på det, som jeg gør. Hvis det lykkes engang, så skal jeg nok finde ud af det før eller siden :-)

Pøj pøj til i andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke på det denne cyklus.

Testede i weekenden (alt ALT for tidligt) men det var lige så meget for at se om alt HCG var ude af blodet, efter aborten. Og godt/skidt den var bragende negativ. Men har ikke mistet håbet om en lille nisse baby for det var som sagt alt for tidligt jeg testede.

Og syntes for det meste ikke at jeg har tegn på graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER