Haarup

Test uge 14

71 indlæg i dette emne

Jeg tror jeg går med ind i denne gruppe.. Er i dag gået 5 dage over tid men vil vente med og teste til lørdag for ikke og blive for skuffet og ved realt heller ikke hvornår jeg præcis havde ÆL..

Jeg har ikke rigtig tegn på mens kun en smule murren i underlivet som kommer og går.. Har ømme bryster og rigtig øget udflåd..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro/ikke tro.. Tør virkelig ikke håbe på noget som helst.. Ved ikke engang hvornår og om jeg har haft ÆL i denne cyklus, om vi har ramt tidspunktet eller noget da vi ikke rigtig har gået op i det og skal i gang med behandling.. Også derfor jeg venter med og teste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det ikke alt alt for tidligt at teste nu? Jeg har heller ikke mærket nogen tegn på graviditet og min mavefornemmelse fortæller mig heller ikke noget, så tror heller ikke rigtig på det, men er jo som sagt også første gang vi forsøger, så ville også være fantastisk hvis det skulle ske allerede nu. Min mor var 2 år om at blive gravid med mig, så det har jeg også i baghovedet, selvom jeg ikke ved hvor arveligt sådan noget er. Krydser fingre og tæer for at det lykkes for nogle af jer i denne tråd og synes det er et virkelig godt initiativ du har taget Haarup med tråden her - har selv aftalt med kæresten at vi ikke må fortælle nogen at vi prøver, så dejligt at kunne snakke om det helt anonymt herinde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg går med ind i denne gruppe.. Er i dag gået 5 dage over tid men vil vente med og teste til lørdag for ikke og blive for skuffet og ved realt heller ikke hvornår jeg præcis havde ÆL..

Jeg har ikke rigtig tegn på mens kun en smule murren i underlivet som kommer og går.. Har ømme bryster og rigtig øget udflåd..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro/ikke tro.. Tør virkelig ikke håbe på noget som helst.. Ved ikke engang hvornår og om jeg har haft ÆL i denne cyklus, om vi har ramt tidspunktet eller noget da vi ikke rigtig har gået op i det og skal i gang med behandling.. Også derfor jeg venter med og teste..

Uh jeg er helt spændt på dine vegne. Krydser fingre for dig. Men kan slet ikke forstå du kan vente. Jeg fik også meget udflåd denne graviditet, men kan ikke huske med de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 6, om søndagen. Der er det 4 uger siden jeg stoppede med at bløde. Hvis der nu skulle ske vilde mirakler. Hvis den er negativ der, så bør der komme en mens kort efter.

Jeg ved det er et lille bitte håb men har brug for at føle vi er igang igen.

Jeg har fået mens i dag, præcis fire uger efter jeg startede med at bløde sidst. Men Jubii har fået go til at starte pergotime fredag og skal scannes for æg næste torsdag! Weee så prøver vi igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er helt spændt på dine vegne. Krydser fingre for dig. Men kan slet ikke forstå du kan vente. Jeg fik også meget udflåd denne graviditet, men kan ikke huske med de andre.

Kan næsten heller ikke vente, men mine teste ligger derhjemme og vi er ikke hjemme før fredag aften :) men har aldrig haft en så lang cyklus før.. I hvert fald ikke siden jeg smed pillerne og det var jo nok på grund af dem.. Normalt er min mellem 34-36 dage så den er normal lang men alligevel meget præcis.. Og i dag er jeg på dag 39.. Og har slet ikke mens smerter.. Som sagt bare udflåd og en smule niv hist og pist..

Men men men er så bange for endnu en skuffelse og at min cyklus bare er fucked op... Er rimelig nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan næsten heller ikke vente, men mine teste ligger derhjemme og vi er ikke hjemme før fredag aften :) men har aldrig haft en så lang cyklus før.. I hvert fald ikke siden jeg smed pillerne og det var jo nok på grund af dem.. Normalt er min mellem 34-36 dage så den er normal lang men alligevel meget præcis.. Og i dag er jeg på dag 39.. Og har slet ikke mens smerter.. Som sagt bare udflåd og en smule niv hist og pist..

Men men men er så bange for endnu en skuffelse og at min cyklus bare er fucked op... Er rimelig nervøs

Åh det kan jeg godt forstå, jeg krydser fingre for du er gravid! Og at intet er fucked op :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det kan jeg godt forstå, jeg krydser fingre for du er gravid! Og at intet er fucked op :-)

Jeg håber godt nok.. Men kan ikke rigtig finde ud af om jeg har symptomer på noget som helst..

For så har jeg måske en periode hvor jeg synes nu kommer mens nok snart, men så går den murren væk igen og alt føles normalt igen.. Så ved snart ikke hvad jeg skal tro..

Har ikke set skyggen af blod overhovedet..!

Synes bare det er underligt.. Har lidt kvalme over bestemt madvarer men altså ikke noget særligt og har kun meget lidt ømme bryster når jeg rør ved dem.. Ikke noget der er ulideligt.. Så ved slet ikke hvad jeg skal tro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, vågnede op i nat med lette smerter i venstre side af underlivet og venstre bryst - gjorde ikke rigtig ondt, men det nev lidt. I dag har jeg så haft en lille smule brunligt udflåd/pletblødning og blev helt nervøs indtil jeg googlede det og fandt ud af det kunne være implantationsblødning, når det var ca. 9 dage efter befrugtning. Tror jeg havde ægløsning mandag/tirsdag i sidste uge, så det kunne måske godt være det, men frygter også det er menstruationen der er lidt tidligt på den, så er vist alt for tidligt at tro en hel masse for har ingen andre symptomer på jeg skulle være gravid og mavefornemmelsen er der fortsat heller ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, vågnede op i nat med lette smerter i venstre side af underlivet og venstre bryst - gjorde ikke rigtig ondt, men det nev lidt. I dag har jeg så haft en lille smule brunligt udflåd/pletblødning og blev helt nervøs indtil jeg googlede det og fandt ud af det kunne være implantationsblødning, når det var ca. 9 dage efter befrugtning. Tror jeg havde ægløsning mandag/tirsdag i sidste uge, så det kunne måske godt være det, men frygter også det er menstruationen der er lidt tidligt på den, så er vist alt for tidligt at tro en hel masse for har ingen andre symptomer på jeg skulle være gravid og mavefornemmelsen er der fortsat heller ikke :)

Uhhh det lyder da meget lovende..!! Det er aldrig til og vide noget som helst.. Men hvis det forbliver på det niveau der så kunne det da godt tyde på implantationsblødning..

Bliver spænende at følge og masser af :bd :bd

Til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, jeg tester igen i uge 14. Testede igår der var den negativ. Menes er udeblivet 2. Dag.

Og masse symptomer lige nu, puha. Andre der har symtomer nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber godt nok.. Men kan ikke rigtig finde ud af om jeg har symptomer på noget som helst..

For så har jeg måske en periode hvor jeg synes nu kommer mens nok snart, men så går den murren væk igen og alt føles normalt igen.. Så ved snart ikke hvad jeg skal tro..

Har ikke set skyggen af blod overhovedet..!

Synes bare det er underligt.. Har lidt kvalme over bestemt madvarer men altså ikke noget særligt og har kun meget lidt ømme bryster når jeg rør ved dem.. Ikke noget der er ulideligt.. Så ved slet ikke hvad jeg skal tro..

På lørdag får du vished. Den måned jeg ventede mens for at komme igang med behandling blev jeg gravid så lagde slet ikke mærke til andet end brysterne men troede det var pga mens. Men altså ved de to andre kom symptomerne som kvalme først efter to uger over mens. Så du kan sagtens være gravid uden at mærke noget særligt. Jeg hepper på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

name="Solvej80" post="558064" timestamp="1395937211"]

På lørdag får du vished. Den måned jeg ventede mens for at komme igang med behandling blev jeg gravid så lagde slet ikke mærke til andet end brysterne men troede det var pga mens. Men altså ved de to andre kom symptomerne som kvalme først efter to uger over mens. Så du kan sagtens være gravid uden at mærke noget særligt. Jeg hepper på dig![/quote

Kan man godt blive rigtigt dårlig med kvalme i 4 uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg testede negativt her til morgen, som forventet.. Så er det bare min cyklus som self vil til og drille.. Er aldrig gået så lang tid over siden jeg smed pillerne og troede netop at metforminen skulle hjælpe mig med at få en lidt kortere cyklus ikke, en længere..

Er total forvirret og så skuffet over min krop!!! Det er møg træls når jeg bare afventer min mens for at komme videre i behandlingsforløbet..

Sikke en møg morgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg testede negativt her til morgen, som forventet.. Så er det bare min cyklus som self vil til og drille.. Er aldrig gået så lang tid over siden jeg smed pillerne og troede netop at metforminen skulle hjælpe mig med at få en lidt kortere cyklus ikke, en længere..

Er total forvirret og så skuffet over min krop!!! Det er møg træls når jeg bare afventer min mens for at komme videre i behandlingsforløbet..

Sikke en møg morgen!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg testede negativt her til morgen, som forventet.. Så er det bare min cyklus som self vil til og drille.. Er aldrig gået så lang tid over siden jeg smed pillerne og troede netop at metforminen skulle hjælpe mig med at få en lidt kortere cyklus ikke, en længere..

Er total forvirret og så skuffet over min krop!!! Det er møg træls når jeg bare afventer min mens for at komme videre i behandlingsforløbet..

Sikke en møg morgen!!!

Åh sikke noget øv!! Synes jeg har læst flere herinde som har sprunget en periode over. Håber den kommer så I kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke finde ud af det.

Har sådan nogle små niv i maven som optakt til mens smerter. Samtidig har jeg også den mest enerverne kvalme, der bare holder sig konstant i baggrunden. Så jeg hele tiden bliver mindet om den, men ikke kaster op af.

Tror jeg tester i morgen (hvis jeg husker det) da mandag og tirsdag morgen bare skal klappe for at jeg ikke misser min bus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er dømt ude i denne omgang. Efter 3 dage med ganske lidt pletblødning som startede allerede 8-9 dage efter ÆL kom mens bragende her til morgen :-( Hvis jeg skal beregne cyklus, skal jeg så tage udgangspunkt i at min menstruation startede i torsdags, hvor der nærmest var ingenting eller i dag, hvor jeg ikke er i tvivl om at det er mens?

Håber nogle af jer snart står med to streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er dømt ude i denne omgang. Efter 3 dage med ganske lidt pletblødning som startede allerede 8-9 dage efter ÆL kom mens bragende her til morgen :-( Hvis jeg skal beregne cyklus, skal jeg så tage udgangspunkt i at min menstruation startede i torsdags, hvor der nærmest var ingenting eller i dag, hvor jeg ikke er i tvivl om at det er mens?

Håber nogle af jer snart står med to streger :)

:kram øv da også.

 

Mener at man regner mens første dag, den dag hvor man bløder rigtigt fra morgen til aften, så jeg ville tælle i går som 1. dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er dømt ude i denne omgang. Efter 3 dage med ganske lidt pletblødning som startede allerede 8-9 dage efter ÆL kom mens bragende her til morgen :-( Hvis jeg skal beregne cyklus, skal jeg så tage udgangspunkt i at min menstruation startede i torsdags, hvor der nærmest var ingenting eller i dag, hvor jeg ikke er i tvivl om at det er mens?

Håber nogle af jer snart står med to streger :)

Øv. håber det snart lykkes for jer .

jeg fik at vide af min gynækolog at jeg ikke skulle tælle pletblødning med men der fra hvor man ved at det er rigtig mens der kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke finde ud af det.

Har sådan nogle små niv i maven som optakt til mens smerter. Samtidig har jeg også den mest enerverne kvalme, der bare holder sig konstant i baggrunden. Så jeg hele tiden bliver mindet om den, men ikke kaster op af.

Tror jeg tester i morgen (hvis jeg husker det) da mandag og tirsdag morgen bare skal klappe for at jeg ikke misser min bus.

Dem har jeg også de smerter, og kvalme hele dagen. Tester onsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret, så har første cyklus efter p-pille stop været 29 dage og det er vel meget fint, men frustrerende hvis mens. hver gang er så lang tid om at komme ordentlig i gang og skal give så mange dage med mens. smerter - har virkelig nydt at der ikke var nogen smerter på p-pillerne og at man altid vidste hvornår mens. kom, men det er det værd hvis der kommer en baby ud af det! Hepper på jer andre - håber virkelig der er nogen der har heldet med sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal op og testes idag. Med urin og blodprøve måske. Jeg plet bløder nu her til morgen, hvorfor gør det nu det? Kan jeg stadig være gravid. På nogle måder ønsker jeg det. Men har ikke råd til et barn lige nu. Jo mig men ikke min forlovede. Og vi bor ikke sammen, vil ikke droppe uddannelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg også de smerter, og kvalme hele dagen. Tester onsdag

Tog en test i søndags. Bragede negativ. Og svagt streg på ÆL test ( ved ikke hvorfor jeg tog den)

Men da der ikke er tegn på mens lever håbet stadig.

Tester igen i morgen.

Og da jeg i december blev gravid var testen også negativ på test dag, oh blev først svagt positiv en uge over tiden og først klart positiv 2-3 uger over tid.

Men da jeg blev gravid med min søn testede jeg svagt positiv 3+3 og total positiv på test dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er mens på vej, jeg er moody og er totalt slik og chokolade sulten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag søndag - men ved ikke helt hvornår jeg tester ;) Kunne være så hyggeligt med julebebs!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER