Pumpkins

Hvad har I købt til foråret?

120 indlæg i dette emne

Tænkte, at vi kunne have en tråd med det forårsovertøj vi har købt.

Jeg er lidt på bar bund i forhold til hvad jeg skal købe af regntøj, gummistøvler, overgangssko, termotøj eller om jeg skal købe softshell frem for jakke, snøreebånd frem for velcro osv.

Hvad har I købt (og gerne hvorfor og hvorhenne ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indtil videre har vi købt en softshell jakke og en softshell dragt, begge med 20% i nameit.

Jakken er vi allerede nu rigtig glade for som overgangsjakke. Dragten tror jeg er lidt en "luksus-ekstra" men jeg tror, vi bliver glade for den til at lege ude i fugtigt og blæsende vejr :)

Vi har ikke købt sko endnu. Valdemar kan stadig passe sine sko fra efteråret, så jeg trækker skokøbet lidt - måske til april? Jeg forestiller mig, at de bliver med velcro, så han selv kan tage dem på, men det afhænger nok af, hvad vi lige finder.

Gummistøvler og regntøj, der tror jeg, at han kan passe noget, vi har, der var for stort i efteråret, men ellers skal han have gummistøvler og regnbukser. Tror måske vi springer regnjakken over og bruger softshelljakken. Den skulle være ret regntæt og vi gider alligevel sjældent være ude, hvis det mega regner ;)

Han går stadig med sin tynde uld-elefanthue og det regner jeg med at han bliver ved med et godt stykke tid endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har vi købt

 

- sommerjakke i H&M. En billig en, for vi brugte ikke sommerjakken meget sidste år.

- en fleece jakke i H&M. Det bruger vi rigtig meget, også når der skal soves middagslur.

- gummistøvler på tilbud i tops

- ecco sko med velcro, fordi der var 50% i tops ;)

- termotøj i Bilka, fordi det fungere fint.

 

Regntøjet kan han stadig passe fra efteråret. Vi har en tynd elefanthue han kan passe samt en alm hue.

 

Vi mangler vist egentlig bare nogle sandaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea har fået denne forårjakke fra hummel: http://www.smartkids.dk/toej/overtoej/jakker/koral-hummel-jakke-232744-536

Fleece jakke fra molo: http://www.miniaturen.dk/product.php?id=18929 - den køber vi så ikke igen en anden gang, for kraven er virkelig irriterende :)

Termotøj fra bilka

Regntøj har vi fra efteråret, som hun stadig kan passe :)

Sko har vi ikke købt endnu, men hun går efterhånden så meget at det er på tide at hun får et par gode sko som hun kan have på udenfor.

Tror at vi vælger et par fra Angulus, hvis ellers jeg kan finde dem i den rigtige farve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke det store endnu.

- han har Nike kondisko som han fik til sin fødselsdag, som han stadig passer fint

- en stofshell-jakke fra h og m, som jeg har arvet fra en kollega

- to fleecetrøjer fra samme kollega

- har købt sorte termo-bukser fra celavi.

- regntøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regntøj, termosæt, sommerjakke og lun trøje. Ingen sko endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og tynd bomulds elefanthue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har jeg købt:

 

Termotøj fra Celavi

softshell dragt fra Name It (til DP) 

to delt softshell sær fra Pomp De Lux 

sommerjakke fra Wheat (som dog kun er str. 9 mdr, så den passer hun nok ikke hele sommeren)

 

sko er jeg meget i vildrede med, hun er nemlig næsten vokset ud af hendes Enfant sandaler/prewalkers, og ved ikke helt hvad jeg skal købe nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt:

Termosæt fra name it

post-4050-0-66472900-1394738485_thumb.jpg

To softshell dragter fra pomp de luxe (til DP og hjemme)

post-4050-0-17304400-1394738538_thumb.jpg

Har en forårsjakke fra wheat (str 74) og har købt en sommerjakke fra pomp de luxe i str 80

post-4050-0-07360300-1394738518_thumb.jpg

post-4050-0-53158000-1394738526_thumb.jpg

Og så en forårshue også fra pomp de luxe

post-4050-0-13100200-1394738546_thumb.jpg

Ved ikk hvad en på 9-10 måneder skal bruge endnu af fodtøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har 2 regnsæt hun stadig passet + lave gummistøvler (de synger på sidste vers).

Så har hun termobukser hun passer nu + et sæt i en str. Større

Hun har en fliis hun stadig passer + en i et nr større.

Så har hun et par kanvas sneakers fra H&M + Et par billige sko (hun skal have nogle ORDENTLIGE + sandaler senere på sæsonen, men de fungerer fint "til husbehov")

Hun har en tynd elefanthue i bomuld

Det vi mangler er en jakke, nye tynde hjemmesko, rigtige gummistøvler og ordentlige sko!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har nu faaet en overgangsjakke fra Miniature, koebt som ny med maerke for 400 kr paa trendsales. 

 

Han har en uldcardigan fra Original Marines, som er str 1 aar og jeg fatter ikke, at den bliver ved med at passe, men den faar han under, saa det er en slags vinterjakke om morgenen. 

Han har ogsaa en uldjakke fra Popolini, som er god paa vindstille dage, som ikke er koelige, men alligevel...

Sko fra Primigi, som han havde allerede (og foedderne er ikke vokset en milimeter siden jeg koebe dem i efteraaret!)

Regntoej fra Celavi, koebt paa kids-world.dk - det er str 80 og det passer han ogsaa stadig

Gummistoevler fra Celavi, koebt for 100 kr paa kids-world.dk(de er smalle bagtil, hvilket stoetter smaa foedder bedst), passer stadig 

 

Han skal have et par sandaler, naar foedderne engang er voksede. Jeg koeber enten RAP eller Primigi, maaske Angulus, vi faar se. Jeg haaber at kunne vente med dem til vi er i Danmark i maj. Naar han skal have sko vil jeg gaette paa, at det bliver Primigi, fordi jeg har en god Primigipusher hernede. Kunne ogsaa godt finde paa at koebe Kavat til ham igen. 

 

Naar gummistoevler og regntoej skal koebes ind igen, bliver det nok Celavi igen, men det kommer an paa farve og pris. Men jeg er godt tilfreds med det. Jeg kan ogsaa godt lide overtraeksbukserne fra Pomp de Luxe, men der staar noget med teflon og saa er det 100% sikkert flourstofholdigt. Miniaturejakken ligesaa, fordi der er noget teflon paa, men det havde jeg totalt glemt at taenke over, da jeg koebte den. Jeg vil helst undgaa den slags kemi til Noah og mig selv. 

 

Til mig selv, har jeg faaet en sommerparka i lyseroed fra Benetton af M   :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille har tre sæt regntøj, hvoraf det ene er med for.

Så har hun et sæt termotøj.

Så har hun 4-5 fleece trøjer- den ene er størrelse 80, og hun passer den først nu!!!

Hun passer sine vinterstøvler endnu, også har hun et par gummistøvler som vi ALDRIG bruger.. Også har hun et par almindelige sko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har

Softshell fra h&m

Sommerjakke fra bilka

Celavi gummistøvler

Regntøj og termotøj fra bilka

2 par sko

Termotøj og gummistøvler er fra efteråret, som kun stadig kan passe, men tænker at det skal skiftes inden alt for længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har regntøj og termotøj fra Bilka. Synes der regntøj holder rigtig godt og er bedre end det vi havde for hummel sidste år.

En sommerjakke og en fleecetrøje. Jeg købte i weekenden en solhat. Hans kondisko passer han endnu og han har fået nye gummistøvler. Vi bruger gummistøvler meget. Så det eneste vi sådan lige mangler er sandaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har fået en midseason jakke fra danefæ, en cup cake by pure kids anorak, Celavi termotøj, Celavi regntøj, en tynd beanie fra H&M.

Vi har et par fleecetrøjer.

Jeg har købt som jeg har, for at der er lidt forskelligt. Danefæ jakken er sådan rigtig jakke-agtig, og kan bruges i alt slags vejr, og med en fleece under skal den nok være fint varm. Anorakken er ret tynd men vindtæt, så den er mere egnet til det lunere vejr.

Jeg har valgt termotøj og regntøj fra Celavi fordi det er min opfattelse at det er gps kvalitet, og så fandt jeg regntøjet til halv pris. Hvor meget sidst nævnte bliver brugt her i foråret ved jeg ikke. Men regner med det også passer til efteråret. :)

Fodtøj har vi ikke købt noget af endnu. Men han tog sine første skridt i går, så det nærmer sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har fået en midseason jakke fra danefæ, en cup cake by pure kids anorak, Celavi termotøj, Celavi regntøj, en tynd beanie fra H&M.

Vi har et par fleecetrøjer.

Jeg har købt som jeg har, for at der er lidt forskelligt. Danefæ jakken er sådan rigtig jakke-agtig, og kan bruges i alt slags vejr, og med en fleece under skal den nok være fint varm. Anorakken er ret tynd men vindtæt, så den er mere egnet til det lunere vejr.

Jeg har valgt termotøj og regntøj fra Celavi fordi det er min opfattelse at det er gps kvalitet, og så fandt jeg regntøjet til halv pris. Hvor meget sidst nævnte bliver brugt her i foråret ved jeg ikke. Men regner med det også passer til efteråret. :)

Fodtøj har vi ikke købt noget af endnu. Men han tog sine første skridt i går, så det nærmer sig :loveshower

 

Ihhhh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh :loveshower

Jeg er også bare helt oppe at køre over det :p :loveshower Og A lige så.

Men det bedste er nu Theodors egen begejstring. Han skraldgriner over sine nye evner :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag, lige købt et par lækre sko til Luna.

Bobux (igen) til 249 svenske kroner.

wJEF4UC.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har jeg købt:

Termotøj fra Celavi

softshell dragt fra Name It (til DP)

to delt softshell sær fra Pomp De Lux

sommerjakke fra Wheat (som dog kun er str. 9 mdr, så den passer hun nok ikke hele sommeren)

sko er jeg meget i vildrede med, hun er nemlig næsten vokset ud af hendes Enfant sandaler/prewalkers, og ved ikke helt hvad jeg skal købe nu...

Kønne er de ikke, men jeg er altså gladest for overtræksfutter til udenfor. De er vandtætte og praktiske, og giver fødderne fred ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med en masse gode svar! :super

Vi var ude for at købe overgangssko, og vi endte med ecco mimic med snøre og lynlås i siden. Til stor glæde :D

post-2308-0-52252000-1394792054_thumb.jp

Nu kigger jeg lidt på at købe softshell som en kombination af termotøj og regntøj. Hun brugte stort set ikke regntøjet sidste år, men bliver det for varmt med softshell senere, køber vi et billigt sæt der.

Men synes ikke umiddelbart der er det store udvalg af bukser i softshell (når nu pompdelux er udsolgt). Tror vi må på jagt i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønne er de ikke, men jeg er altså gladest for overtræksfutter til udenfor. De er vandtætte og praktiske, og giver fødderne fred ;)

Samme her! :) Umiddelbart får Theodor ikke rigtig sko før han går mere end han kravler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle overtræksfutter der tales om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis nogen skulle mangle et ekstra sæt termotøj, så har Bilka det på udsalg lige nu til 90 kroner! Jeg tror nok at tilbuddet varer weekenden ud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER