123baby

Hvad skal baby sove i?

10 indlæg i dette emne

Hvad skal jeres baby sove i, når han/hun kommer til verden?

Jeg søger efter en tremmeseng, men har bare ikke fundet en rigtig pæn en til under 1000 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til at starte med ska den sove i en bedside-crip, som kan stå klods op af min seng.

Du ska nok ud i brugt, hvis du vil ha en tremmeseng til under 1000.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores baby skal sove i Stokke's fine seng der kan gå fra baby til junior seng og den skal hurtigst muligt ind og stå i eget soveværelse... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at vores kommer til at sove i lift i tremmesengen. Det er dejlig praktisk med liften, da man så kan have babys egen seng med overalt og kan flytte rundt med baby i liften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer nok ikke udenom, at den skal sove i Ms families "arvsvugge". Det er en egentlig ret fin vugge, som M og hans søskende og alle deres børn har sovet i i den første tid. Den ville være fantastisk havde det ikke været for (sorry svigermor) et frygteligt betræk og irriterende knirken, og så siger den "donk donk donk", når babyen begynder at kunne røre sig mere i den.

Suk. Men det betyder meget for M og ikke mindst hans mor, at den bliver brugt i den første tid. Så for at bevare familiefreden bliver det den.

Regner dog med at tage babyen op i vores seng og sove også. Det er bare nemmere, hvis jeg skal amme 6-7 gange i løbet af natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leander vuggen :) stadig splittet om det skal være på eget værelse eller hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby skal sove i en flet vugge som slet ikke kan vugge men som svigermor pænt gør klar når der kommer nye børnebørn :)

Baby skal uden tvivl sove inde ved os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leander vugge der hænger i loftet- den er bare så fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leander vugge der hænger i loftet- den er bare så fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand er vildt skruk, så han har både købt Stokke sengen, der også kan blive til en juniorseng og en Stokke vugge. Det vil sige, at baby skal sove inde ved os i vuggen ved siden af sengen. Vi har kun en toværelses lejlighed, så det giver sig selv, at baby skal sove hos os. Det bliver dog ikke i vores seng. 

 

 Vi har to stuer, som har køkkenet mellem sig (det hele er et åbent koncept) og der tænker vi at bruge den lille forstue som børneværelse. Her kommer kommode, puslebord, legetøj osv. til at være, men baby sover i soveværelset sammen med os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER